خانه / شیرینی / فروش عمده زولبیا بامیه با نازلترین قیمت

فروش عمده زولبیا بامیه با نازلترین قیمت

فروش عمده زولبیا و بامیه ویژه ایام مبارک رمضان از طریق مجموعه شیرینو در مرغوبترین نوع تولید شده و با مناسب ترین قیمت انجام می پذیرد. ما مفتخریم یکی از بزرگترین مجموعه ها در زمینه عرضه انواع شیرینی و کیک هستیم و هر ساله با نزدیک شدن به ماه رمضان شیرینی پرتقاضای زولبیا و بامیه را از طریق این مجموعه به سراسر کشور ارسال می نماییم.

مجموعه شیرینو آمادگی فروش زولبیا و بامیه به تمام قنادی ها و خشکه پزی ها و مغازه داران کشور بصورت عمده را دارد. همچنین ما می توانیم زولبیا و بامیه فروشگاه ها و سازمان ها و ادارات را تأمین نماییم.

09120688315

خرید زولبیا و بامیه آنلاین

شرکت ما ثبت سفارشات زولبیا و بامیه را بصورت آنلاین و اینترنتی از تمامی استان های کشور انجام می دهد و از جمله مزیت های مجموعه ما امکان ارسال غیرحضوری سفارشات شما مشتریان گرامی در زمان مقرر می باشد. برای ثبت سفارشات خود کافیست از طریق شبکه های مجازی مجموعه شیرینو و یا از طریق شماره های درج شده در متن اقدام نمایید.

زولبیا و بامیه کیلویی چند

قیمت زولبیا بامیه طبق اعلام اتحادیه قنادان در هر استان متفاوت می باشد. همچنین قیمت خرده فروشی و عمده فروشی نیز برای مشتریان متفاوت است. مجموعه شیرینو زولبیا و بامیه ماه رمضان را بصورت عمده به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روز زولبیا بامیه و گوش فیل عمده با ما تماس حاصل نمایید.

پخش زولبیا بامیه

شرکت ما پخش زولبیا بامیه را بصورت عمده در کشور انجام می دهد. ما توانایی تأمین و پاسخگویی مشتریان گرامی را در پیک فروش برای حجم های بالا و عمده داریم. این مجموعه همواره در تلاش است بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت به دست مشتریان خود برساند و همین علت سبب اعتمادسازی مشتریان ما گردیده است. ما نیز همواره برای مشتریان وفادار خود تخفیفات ویژه ای را در نظر داریم.

قیمت زولبیا بامیه ۱۴۰۱

قیمت زولبیا بامیه در خرید عمده و خرده یکی نیست و با توجه به حجم خرید مشتریان گرامی متفاوت می باشد. همچنین قیمت  روز  این شیرینی با تغییر مداوم قیمت مواد اولیه دچار تغییر می گردد. قیمت زولبیا بامیه در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال به گذشته به علت اقزایش قیمت شکر با افزایش چشمگیری مواجه گردیده است. مجموعه شیرینو با وجود افزایش قیمت مواد اولیه همچنان قیمت زولبیا و بامیه را برای مشتریان خود با بهترین قیمت نسبت به سایر تولیدی ها و فروشندگان عرضه می نماید.

خرید گوش فیل

گوش فیل نوعی شیرینی لذیذ است که عموما در ماه رمضان همراه با زولبیا و بامیه به مصرف می رسد. البته این شیرینی در دیگر ایام سال نیز در برخی از استان های کشور پرطرفدار است. شرکت ما این نوع شیرینی را به همراه زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان عرضه می کند.

فروش عمده زولبیا و بامیه

مجموعه شیرینو از جمله مراکز فروش انواع بامیه و زولبیا می باشد که امکان ارسال این شیرینی های پرطرفدار ماه رمضان را به تمامی شهرهای کشور دارد. مشتریان ارجمند مجموعه ما به علت قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ما سفارشات خود را از استان های مختلف ثبت می نمایند. قنادی ها و خشکه پزی ها و فروشگاه ها و مغازه داران می توانند جهت خرید عمده زولبیا و بامیه از طریق تماس با مدیران فروش این مجموعه اقدام نمایند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON