خانه / شیرینی / قیمت شیرینی ماه رمضان

قیمت شیرینی ماه رمضان

هر ساله میزان استقبال مردم از بازار شیرینی در ماه رمضان افزایش چشمگیری می یابد، زولبیا و بامیه نیز که از شیرینی های محبوب ماه رمضان است هر سال در ماه رمضان با افزایش تولید روبرو می گردد. با توجه به اینکه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و استقبال از شیرینی خاص این ماه، میزان فروش و فعالیت قنادان بیشتر از سایر ایام سال می‌ شود، شاهد رونق بازار همکاران خود در این ایام می باشیم. علاوه بر مصرف بالای زولبیا و بامیه در این ایام، با پایان ماه رمضان و فرا رسیدن عید فطر مصرف انواع دیگر از شیرینی نیز افزایش چشمگیری می یابد. درجه بندی اعلام شده برای این شیرینی پرطرفدار ماه رمضان بستگی به مواد اولیه مورد استفاده در فرایند تولید دارد که در قیمت شیرینی زولبیا و بامیه ماه رمضان مؤثر می باشد. برای خرید شیرینی زولبیا و بامیه و انواع شیرینی عید فطر نظیر شیرینی خشک و نخودچی و باقلوا و… کافیست با مدیران فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

09120688315

قیمت شیرینی ماه رمضان

پخت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان رونق پیدا می‌ کند به طوری که کارگاه‌ های شیرینی پزی در این ماه بیشتر فعالیت خود را به تهیه زولبیا و بامیه اختصاص می‌ دهند. همچنین تولید انواع شیرینی مناسب برای عید فطر نیز رونق می یابد. قیمت این شیرینی پرطرفدار با توجه به نوع و کیفیت مواد اولیه استفاده شده در آن و حجم خرید مشتریان گرامی متفاوت می باشد. بنابراین برای استعلام قیمت خرید این محصولات از طریق تماس با مدیران فروش این مجموعه اقدام نمایید.

خرید عمده شیرینی برای عید فطر

عید فطر یا عید روزه‌ گشا روز آخر ماه رمضان است و از مهم‌ ترین جشن‌ ها و اعیاد مسلمانان می باشد. مسلمانان تمام جهان این روز را جشن می گیرند و علاوه بر اعمال مذهبی مربوط به این روز که انجام می دهند، در این روز از انواع دسر و شیرینی برای پذیرایی استفاده می نمایند. شیرینی مربایی، آجیلی، باقلوا، مخلوط، نخودچی و… از انواع شیرینی های قابل خریداری برای این عید می باشد. مشتریان ارجمند مجموعه شیرینو می توانند برای خرید شیرینی عید فطر با بهترین نوع تولید بصورت عمده اقدام نمایند. تمام تلاش مجموعه ما بر این است که مرغوب ترین محصولات را با نازلترین قیمت به دست مشتریان گرامی برسانیم.

فروش اینترنتی شیرینی ماه مبارک رمضان

شاید مشهورترین شیرینی‌ های ماه رمضان یعنی زولبیا و بامیه در اصل مانند چورو (شیرینی اسپانیایی) یا دونات باشند. در حقیقت زولبیا و بامیه شیرینی‌ های سرخ شده ای هستند که با زعفران و شربت شیرین گلاب پوشانده شده اند. آن‌ ها جزء جدا ناپذیر وعده‌ های افطار هستند که مانند شام بعد از روزه گرفتن است. لذا برای خرید این ماده غذایی ضروری سفره افطار می توان بصورت غیر حضوری و خرید اینترنتی اقدام نمود. مجموعه شیرینو توانایی تأمین شیرینی زولبیا و بامیه برای قنادی ها و پخش کنندگان محترم در سراسر کشور را دارد و با فراهم نمودن شرایط خرید غیرحضوری و آنلاین برای مشتریان گرامی خریدی امن و راحت را از سراسر کشور ایجاد نموده است.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON