خانه / ویفر / قیمت ویفر فله ای

قیمت ویفر فله ای

قیمت ویفر فله ای به نسبت نوع بسته بندی آن،ارزانتر و برای خریداران بصرفه تر است.مرکز فروش شیرینی،بیسکویت و ویفر برای تامین نیاز بازار و جلب رضایت خریداران گرامی بخشی از توان خود را به عرضه و پخش ویفر فله در طعم های متنوع اختصاص داده است.

تاریخچه ویفر

هدف اوليه از توليد ويفر، ايجاد طعم و شکل جديدي از خوراکي‌هايي بود که مردم مي‌توانستند همراه چاي به عنوان عصرانه‌ بخورند. مثلا فرانسوي‌هاي قرون وسطي براي بهتر کردن طعم ويفر، از عسل به جاي شکر استفاده مي‌نمودند يا اينکه با استفاده از روغن‌هاي مختلف و کم و زياد کردن ميزان آن، حالت شکنندگي ويفر را افزايش دادند و همين امر باعث افزايش علاقه بيشتر کودکان به اين خوراکي خوشمزه مي‌گردید.

نکته جالب ديگري که مي‌توان در مورد تاريخچه ويفر به آن اشاره نمود، اين است که توليد صنعتي اين محصول در آمريکا براي اولين بار در سال 1860 ميلادي آغاز شد. مردم در آن زمان، دور يک دستگاه بزرگ که بخار زيادي از خود توليد مي‌کرد جمع شده بودند و با تعجب مي‌ديدند که يک نيروي غيرانساني مي‌تواند برايشان چنين دسر خوشمزه‌اي را تهيه کند. آنها توليد ماشيني ويفر را شبيه يک معجزه مي‌دانستند! به اين ترتيب توليد انبوه و صنعتي ويفرهاي کرم‌دار به شکل امروزي‌شان در دنيا آغاز شد.

ویفر فله

ویفر یک خوراکی پرطرفدار در بین کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان است و این خود دلیلی برای تولید این محصول توسط کارخانجات بسیار و عرضه آن بصورت فراگیر توسط پخش کنندگان محصولات غذایی می باشد.این محصول نیز همانند بسیاری دیگر علاوه بر انواع بسته بندی در وزن های متفاوت ،بصورت فله در کارتن های 1.5 تا 5 کیلویی عرضه می گردد.

طعم و قیمت ویفر فله ای

این محصول در طعم های مختلف از جمله کاکائو،وانیل،پسته،فندق،موز،پرتقال،نارگیل،طالبی،توت فرنگی و … تولید و عرضه می گردد.این حجم از تنوع طعم باعث جلب توجه بسیاری از مصرف کنندگان علی الخصوص کودکان می گردد.قیمت ویفر فله ای نیز بستگی و ارتباط مستقیمی با کیفیت محصول نهایی دارد.

فروش ویفر فله ای میوه ای

صادرات ویفر

ویفر از جمله محصولاتی است که علاوه بر بازار داخل،در حوزه صادرات نیز مود توجه قرار می گیرد،این مجموعه آمادگی دارد که تمامی سفارشات مشتریان را جهت صادرات به کشورهای مختلف تامین و عرضه نماید.

ثبت سفارش

مشتریان گرامی می توانید برای ثبت سفارش و اطلاع از جزییات و قیمت ها با مدیر فروش در ارتباط باشید.

 

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی ویفر

اعطای نمایندگی ویفر

چرا بسیاری از مجموعه ها اقدام به اعطای نمایندگی انواع شیرینی و ویفر می نمایند؟ …

SOCIALICON
SOCIALICON