خانه / بیسکویت / مرکز خرید بیسکویت

مرکز خرید بیسکویت

مرکز خرید بیسکویت در نظر دارد،انواع بیسکویت در طعم های موز،پرتقال،نارگیل،کاکائو،هل،وانیل،کنجد را در بسته بندی های مختلف در انواع برندها و همچنین بصورت فله در کارتن های چند کیلویی به بازار عرضه نماید.اگر از مصرف کنندگان همیشگی بیسکویت به عنوان یک میان وعده لذیذ و سالم هستید،می توانید تجربه خریدی آسان و مقرون بصرفه را با ما رقم بزنید.

انواع بیسکویت

بیسکویت ها در انواع قالب هایی نظیر زبان،حصیری،مادر،ساقه و … و طعم هایی نظیر کاکائو،وانیل،پرتقال و … در برندهای متفاوتی به بازار عرضه می شود.این حجم از تنوع باعث جلب توجه بسیاری از مشتریان شده و در سراسر کشور مصرف کنندگان بسیاری را به خود اختصاص داده است.

مرکز خرید بیسکویت

کیفیت و قیمت

دو فاکتور اساسی و تاثیر گذار در میزان فروش یک محصول همواره کیفیت و قیمت آن بوده و این دو همیشه در کنار یکدیگر معنی پیدا می کنند،بطوریکه کیفیت پایین و قیمت بالا و کیفیت بالا و قیمت پایین کاملا بی معنی بوده و این دو با هم تناسب دارند.مرکز خرید بیسکویت همواره به کیفیت محصول در درجه اول اهمیت ویژه داده و سعی در عرضه محصولات با قیمتی مناسب دارد.

بیسکویت فله ای

امروزه با افزایش قیمت انواع بیسکویت های بسته بندی،خرید نوع فله ای این محصول رواج بیشتری یافته و بسیار مقرون بصرفه می باشد،علی الخصوص برای اشخاصی که بطور مداوم از این خوراکی استفاده می نمایند.با عنایت به توضیحات ذکر شده این مجموعه اقدام به عرضه این محصول در تنوع قابل قبولی نموده است.

ارسال مستقیم سفارشات در مرکز خرید بیسکویت

ما همواره در تلاشیم تا خدماتی ارزنده و درخور شما مشتریان گرامی ارائه دهیم،یکی از این موارد ارسال مستقیم محصولات به سراسر ایران بصورت غیرحضوری و بدون نیاز به هزینه های جانبی از سوی مشتری می باشد،بدین صورت خریدی آسان و مقرون بصرفه را تجربه خواهید نمود.برای ثبت سفارش و آگاهی از جزئیات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت ارزان قیمت کارخانه با ارسال به سراسر کشور از طریق …

SOCIALICON
SOCIALICON