خانه / شیرینی / مرکز خرید عمده شیرینی پفکی گردویی و نارگیلی

مرکز خرید عمده شیرینی پفکی گردویی و نارگیلی

یکی از شیرینی های خوشمزه ایرانی شیرینی پفکی است که طرفداران زیادی دارد. شیرینی پفکی در سه مدل شیرینی پفکی ساده، گردویی و نارگیلی به فروش می رسد. مرکز خرید عمده شیرینی پفکی روزانه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به عرضه این شیرینی ها به دلیل استقبال بی نظیر فروشگاه داران و شیرینی فروشی ها به صورت کارتونی و با حجم بالا می پردازد. از انواع مختلف شیرینی های پفکی که تولید آن هم بصورت خانگی و هم صنعتی ممکن است و به علت استفاده از زرده تخم مرغ و گردو در پخت آن از ارزش غذایی بالایی برخوردار است شیرینی گردویی پفکی می باشد. شیرینی پفکی نارگیلی نیز به دلیل طعم بی نظیر نارگیل همواره در مرکز توجه بوده است و اما، شیرینی پفکی ساده یا شیرینی پفکی مرنگ به علت طعم لذیذ و ظاهر فریبنده بسیار پرطرفدار است. می توانید هر نوع شیرینی خشک را از طریق مجموعه شیرینو سفارش دهید.

09120688315

قیمت شیرینی پفکی نارگیلی و گردویی

شیرینی پفکی نارگیلی و گردویی یک شیرینی مناسب عید است که علاوه بر ماندگاری بالا، از دسته شیرینی های مجلسی و همه پسند است که برای پذیرایی از مهمان ها بی نظیر می باشد. با توجه به اینکه قیمت شیرینی در این سال ها روند صعودی گرفته است، قیمت شیرینی پفکی نارگیلی و شیرینی پفکی گردویی نیز با افزایش قیمت گردو دچار سیر صعودی شده است.

اگر مسئول خرید شرکت، اداره، سازمان یا کارخانه های صنعتی هستید حتما با ما تماس بگیرید تا بهترین شیرینی پفکی را با نازلترین قیمت به شما ارائه کنیم.

البته در حال حاضر به علت بالا رفتن قیمت گردو، قیمت شیرینی پفکی گردویی با تفاوت کوچکی گرانتر از شیرینی نارگیلی است. قیمت شیرینی پفکی تولید شده از مرغوب ترین مواد اولیه را بر اساس مقدار سفارشات شما مشتریان عزیز مشخص می گردد. این بدان معناست که هر چه وزن شیرینی خریداری شده بالا تر باشد به همان میزان قیمت شیرینی مورد نظر شما ارزان تر می شود.

شیرینی پفکی ساده (شیرینی پفکی مرنگ)

شیرینی پفکی یکی از شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار است که تهیه آن به مواد اولیه زیادی نیاز ندارد. تنها با استفاده از سفیده تخم مرغ و پودر قند و کرم تارتار می توان این شیرینی خوشمزه را تهیه کرد. اگر به دنبال خرید یک شیرینی ساده و خوشمزه هستید، حتما شیرینی پفکی ساده را خریداری کنید. این شیرینی با وجود اینکه بسیار ساده تهیه می شود، طعم

شرکت شیرینو عرضه کننده انواع شیرینی های خشک و تر در کل کشور است و آماده همکاری برای صادرات هر نوع شیرینی می باشد.

فوق العاده ای دارد. به دلیل وزن بسیار کم این شیرینی و سبک بودنش هر کیلو از آن تعداد زیادی شیرینی به شما می دهد. این شیرینی در رنگ های مختلف عرضه می گردد و برخلاف شیرینی پفکی نارگیلی و گردویی، فاقد هرگونه مغزیجات می باشد.

خرید عمده شیرینی پفکی گردویی و نارگیلی

شیرینی جات، تنقلاتی هستند که علاوه بر خوشمزه بودن، می توانند چیدمان میز پذیرایی شما را زیباتر کنند. هر چند که آن ها بسیار متنوع هستند؛ اما شیرینی های ایرانی جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند. از شیرینی های خوشمزه ایرانی شیرینی پفکی گردویی و نارگیلی را می توان نام برد که از سوغات لذیذ تبریز بوده و طرفداران زیادی دارد. این شیرینی فوق العاده

جهت خرید عمده شیرینی پفکی در طعم های مختلف با مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرید.

خوشمزه که ترکیبی از تخم مرغ و گردو و پودر قند و هل می باشد پخت آن باید به گونه ای باشد که کاملا حالت پفکی  و ترد داشته و در هنگام خوردن پفکی بودن آن نیز در دهان حس شود. شرکت شیرینو با کمک استادکاران بسیار قوی در امر شیرینی‌ پزی توانسته بهترین شیرینی گردویی و نارگیلی پفکی را با طعمی خارق العاده به مشتریان عرضه نماید. ما به جرات ادعا می کنیم که یکی از بهترین و با کیفیت ترین شیرینی های پفکی گردویی و نارگیلی را می توانید از ما تهیه کنید.

شیرینی پفکی گردویی تبریز

مواد اولیه ای که در تهیه این شیرینی استفاده می شود شامل زرده تخم مرغ، شکر، گردو و … می باشد. گردوی موجود در شیرینی پفکی گردویی خواص زیادی دارد. گردو یک منبع عالی از پروتئین، فیبر، انواع ویتامین، آنتی اکسیدان، مواد معدنی، منگنز و مس است. شما می توانید شیرینی پفکی گردویی را به عنوان یک میان وعده مغذی در کنار یک لیوان دمنوش نوش جان کنید و از طعم خوش آن در کنار دوستان یا خانواده تان لذت ببرید.

خرید اینترنتی شیرینی پفکی مرنگ، نارگیلی و گردویی

مجموعه شیرینو انواع شیرینی جات مرغوب را با نازلترین قیمت از طریق اینترنتی برای مشتریان گرامی در سرتاسر ایران عرضه می نماید. شما می توانید سوغات شهرهای مختلف ایران را از ما خریداری کنید. سفارشات شما عزیزان در بسته بندی های بهداشتی و وزن های دلخواه به دستتان می رسد. ارسال محصولات به تمامی شهرها انجام می شود. پس هم اکنون از طریق همین سایت برای خرید عمده انواع شیرینی پفکی اقدام نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON