خانه / ویفر / مرکز خرید ویفر فله ارزان

مرکز خرید ویفر فله ارزان

مرکز خرید ویفر عرضه کننده انواع ویفر در طعم های موزی،پرتقالی،

توت فرنگی،فندق،کاکائو،پسته،نخودچی بوده و محصولات ثبت سفارش

شده را به تمام استان ها و شهرستان های ایران ارسال می نماید.

ویفر

ویفر نوعی بیسکویت ترد و خشک بوده که از چند لایه تولید می شود.معمولا در بین لایه ها از کرم ها با طعم های متنوعی استفاده می شود که مبنای نامگذاری آن محصول می باشد.این خوراکی نیز همانند بسیاری دیگر دارای بازار مناسبی است و مصرف کنندگان بسیاری به آن علاقه دارند،از این رو مرکز فروش ویفر اقدام به عرضه این محصول در طعم های مختلف نموده است.

مرکز خرید ویفر فله ارزان

ویفر موزی

یکی از طعم های قدیمی ویفر که اکثر افراد آن را می شناسند و به آن علاقمند هستند،طعم موزی بوده و در حال حاضر و با وجود افزایش طعم های متفاوت همچنان تولید شده و طرفداران بسیاری دارد.

بسته بندی ویفر

این محصول نیز همانند سایر مواد غذایی در انواع مختلفی بسته بندی می شوند،بسته های کوچک 10 و 20 گرمی تا 60 و 80 و 100 و 120 و 150 گرمی و بسته های 1 و 2 و 3 کیلویی که بصورت کارتنی و فله به بازار عرضه می گردند.

مرکز خرید ویفر فله ای در طعم های متفاوت

شاید برای بسیاری اتفاق افتاده باشد که برای صرفه جویی از لحاظ اقتصادی و مدیریت زمان خریدار محصولات بصورت کارتنی و فله باشند.اما این موضوع در مورد محصولی پرمصرف مانند ویفر بسیار صادق است و خریداران بسیاری به دنبال ویفر وفله هستند،از این رو این مجموعه انواع طعم های آن را بصورت فله به بازار عرضه می نماید.

مرکز خرید ویفر فله ارزان

ارسال ویفر به تمامی شهرها

این مجموعه آمادگی دارد کلیه سفارشات مشتریان گرامی را به سراسر کشور و شهرهای ایران ارسال نماید.همگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با مدیر فروش تماس حاصل نمایند و یا از طریق تلگرام در ارتباط باشند.

 

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

قیمت ویفر فله ای

قیمت ویفر فله ای به نسبت نوع بسته بندی آن،ارزانتر و برای خریداران بصرفه تر …

SOCIALICON
SOCIALICON