خانه / شیرینی / نوقا عمده فروشی

نوقا عمده فروشی

نوقا تبریز یکی از مهم ترین سوغاتی ها و شیرینی جات این شهر است که باید به هنگام سفر به تبریز آن را امتحان کرد. نوقا در شکل و رنگ های مختلف تهیه می شود. مراکز عمده فروشی نوقا را در طعم ها و مدل های بسته بندی و فله به فروش می رسانند.

09120688315

نوقا چیست؟

نوقا یک شیرینی کلاسیک و قدیمی است که قرن ها مردم در مهمانی ها بر سر میز خود گذاشته و از آن لذت برده اند. مواد اصلی تشکیل دهند نوقا از عسل، سفیده تخم مرغ و بادام است و بسیاری از کشورها ادعای مالکیت این شیرینی سنتی را دارند.

نوقا عمده فروشی

ریشه پخت نوقا در خاورمیانه و کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا، فرانسه و اسپانیا یافت می شود، اما این که نوقا نخست در کدام منطقه از جهان کشف شد هنوز جای سوال است. بسیاری در مورد مناطق مدیترانه سوال به پیش آورده و برخی دیگر آن را به کشورهای اروپایی مربوط می دانند.

این شیرینی در همه جای دنیا و ایران با طعم های مختلفی تهیه می‌شود. که از معروف ترین انواع نوقا، گز اصفهان است. نوقا در تبریز انواع مختلفی دارد، نوع گردویی آن سنتی است. نوقا با طعم های وانیلی و کاکائویی نیز وجود دارد. عمده فروشی نوقا برای اعیاد بسیار رواج داشته و این شیرینی نیز مانند گز طرفداران زیادی دارد. در ادامه تفاوت های گز و نوقا را ذکر خواهیم کرد.

نوقا عمده فروشی

قیمت گز نوقا

قیمت فروش گز نوقا، هر ساله براساس نوسان قیمت های مواد مختلف اعم از شکر تا مغزهای مختلف متغییر است و هر ساله می توان شاهد افزایش قیمت فروش نوقا باشیم.

نوع مغز تاثیرگذار بر قیمت فروش نوقا است اما از عوامل اصلی است که موجب افزایش قیمت نهایی محصول نیز می باشد. حال می توانید نوقا عید نوروز خود را از عمده فروشی نوقا در انواع و اقسام گوناگون تهیه و خریداری نمایید.

نوقا عمده فروشی

تفاوت گز و نوقا

طعم نوقا کمی شبیه به گز است اما تفاوت آنها در این است که گز کمی خشک است ولی نوقا حالت کشسان دارد. نوقا از شیرینی های قدیمی است.

از محبوب ترین نوقای تبریز، نوقای گردویی است. تنوع نوقا بسیار زیاد است ولی کلا در دو نوع نرم و سخت وجود دارد. اگر نوقا با عسل درست شده باشد نرم تر است و اگر با قند باشد سخت تر و شکننده تر است.

شهرت نوقا آنقدر زیاد است که به کشور های دیگر هم صادر می‌شود. نوقا در طعم های شکلاتی و کاکائویی و زعفرانی و بدون مغز هم تولید می‌شوند، در صورتی که در گز ها اینطور نیست و بیشتر از مغز ها استفاده می‌شود.

نوقا عمده فروشی

نوعی دیگری از نوقا وجود دارد که آجیلی می‌باشد که مغز دانه های خوراکی در آن استفاده می‌شود، البته گز آجیلی هم وجود دارد که مدل برش و طعم آن متفاوت تر از نوقا می‌باشد. گز ایران از دو قطب گز اصفهان و گز تبریز تامین می‌شود.

این شیرینی اصیل و سنتی دارای مدل های متفاوتی است مثل گز مغز دار و بی مغز که در طعم های گوناگون صنعتی و سنتی تولید می‌شود. تفاوت موجود در این دو مدل از گز و نوقا در نوع مغزیجات آن است.

گز و نوقا تقریبا شبیه هم هستند اما طعم آنها با هم فرق دارد. در نوقا بیشتر گردو استفاده می‌شود. از آنجا که نوقا مواد کمی دارد با تغییرات جزئی می‌توان طعم و بوی آن را عوض کرد. مثلا اگر در یکی پسته و در دیگری بادام استفاده شود دو طعم متفاوت به وجود می‌آید.

جهت خرید نوقا و گز تازه از کارخانه تولیدی با مدیران فروش مجموعه ما در تماس باشید.

در شیرینی نوقا دو لایه نان میکادو در بالا و در قسمت پایین شیرینی به کار می‌رود اما در گز این نان کاربرد ندارد ، در گز ، پسته و بادام بیشتر استفاده می‌شود اما در نوقا بیشتر از مغز گردو استفاده می‌شود، نوقا از گز بزرگتر می‌باشد و عطر دلنشینی دارد ولی روی هم رفته نوقا از خانواده گز است.

مراکز عمده فروشی نوقا

یکی از مراکزی که نوقا، سوغات تبریز را بصورت مستقیم ارسال و به فروش می رساند مجموعه شیرینو می باشد. این مجموعه با چندین سال سابقه در زمینه فروش عمده شیرینی جات امکان خرید سهل و آسان بدون نیاز فیزیکی و حضوری شما مشتریان گرامی سفارشات را در کمترین زمان ممکن به دست مشتری می رساند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON