خانه / بیسکویت / خرید با تخفیف بیسکویت از کارخانه

خرید با تخفیف بیسکویت از کارخانه

بیسکویت خوراکی‌ ای خوشمزه است که تنوع بسیار زیادی دارد. بیسکویت‌ ها در طعم‌ ها و اندازه‌ های مختلف تهیه می‌ شود و گاهی می‌ توانید آن را به‌ عنوان صبحانه با یک لیوان شیر و یا شیر کاکائو میل کنید. بیسکویت هم مانند کیک و کوکی از ترکیب آرد با شیر و شکر یا خاکه قند و کره و با رسپیهای مختلف تهیه می‌ شود و می‌ توان آن‌ ها را برای پذیرایی با چای استفاده کنید یا در محل کار به‌ عنوان میان وعده میل کنید. از آنجایی که این محصول بی نظیر خرید و فروش بسیاری در بازار  دارد شرکت های متعددی نیز به عرضه این محصول می پردازند. یکی از مجموعه های بزرگ و فعال در زمینه فروش بیسکویت، مجموعه شیرینو می باشد که خرید بیسکویت را از کارخانه بصورت مستقیم امکان پذیر نموده است.

09120688315

خرید بیسکویت از کارخانه

انواع بیسکویت

تنوع بیسکویت بسیار زیاد است. اگر بخواهیم بیکسویت‌ ها را دسته‌ بندی کنیم می‌ توانیم آن‌ ها را در دسته‌ های بیسکویت ساده، بیسکویت کرم دار و بیسکویت‌ های روکش‌ دار بگذاریم.

کارخانه بیسکویت

در کارخانه بیسکویت محصولات تولیدی توسط دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک تولید می شوند. در این کارخانه تهیه بیسکویت ها به طرق مختلف و با فرمول های متفاوت انجام می پذیرد. فرهایی که در کارخانه تولید بیسکویت استفاده می شود نیز متفاوت می باشد.

خرید بیسکویت از کارخانه

تولید بیسکویت

تولید هر نوع بیسکویت، کلوچه و شیرینی کوکی به طیف متفاوتی از مواد تشکیل دهنده، فرمولاسیون و تجهیزات تولیدی نیاز دارد. بیسکویت دارای بافتی ملایم، شفاف و ظریف است و دارای رنگی کرم یا قهوه ای روشن رنگ و سطح صاف و شفاف است. محصولاتی مانند: بیسکویت و کلوچه معمولا ارزان و مغذی و رضایت بخش هستند و دارای طعم های متنوع و بسته بندی های متفاوت می باشند.

خرید بیسکویت از کارخانه

کوکی ها اصولاً همراه انواع آجیل ها و شکلات ها تولید می شوند که منبع انرژی محسوب می شوند. بسیار خوشمزه بوده و به همراه یک نوشیدنی داغ بسیار لذت بخش می باشند. شیرینی کوکی نیز انواع مختلفی دارد. کوکی ها از نظر شکل و اندازه متفاوتند. ولی اغلب کوکی ها به شکل دایره ای می باشند. از انواع کوکی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کوکی شکلاتی
  • کوکی چاکلت فرانسوی
  • کوکی ساده
  • کوکی گردویی
  • کوکی جو پرک

خرید بیسکویت از کارخانه

خرید بیسکویت از کارخانه

عمده فروشان و مراکز پخش و عرضه بیسکویت خانواده و بیسکویت فله چنانچه به دنبال حاشیه سود بالا بوده و قصد خرید این محصولات را دارند به آسانی فقط با انتخاب مجموعه شیرینو به این حاشیه سود بالا دست می یابند. از آنجایی که ما امکان ارسال محصولات خود را حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری به کارخانه نیز فراهم نموده ایم خریداران فراوانی در سراسر کشور با مجموعه ما همکاری می نمایند. شما نیز اگر به دنبال انتخاب یک مرکز بازرگانی مطمعن برای خرید انواع بیسکویت و یا اخذ نمایندگی فروش بیسکویت هستید می توانید شرکت شیرینو را انتخاب نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

قیمت بیسکویت ۵ کیلویی

قیمت فروش بیسکویت ۵ کیلویی

بیسکویت یک میان وعده کامل است که از مواد اولیه مرغوب و با رعایت بهترین …

SOCIALICON
SOCIALICON