خانه / شکلات ژله شکری / خرید عمده ژله شکری مخصوص شب عید

خرید عمده ژله شکری مخصوص شب عید

ژله شکری از جمله شیرینی‌ های فانتزی و خوشمزه است که برای سفره هفت سین و پذیرایی از میهمانان عید بسیار مناسب می باشد و در شهرهای مختلف کشور در اعیاد خرید می شود. ژله های شکری در طعم ها و رنگ های مختلف و اشکال متنوع تولید می گردند. از آنجایی که در تهیه ژله شکری از شکر استفاده گردیده این محصول به این نام شناخته می شود. مجموعه شیرینو با عرضه با کیفیت ترین ژله شکری عمده بصورت مستقیم از کارخانه ژله شکری، توانسته قیمت ها را شکسته و وارد بازار رقابتی گردد.

09120688315

خرید ژله شکری

شکلات ژله شکری

شکلات ژله شکری یک خوراکی بسیار خوشمزه و ژله مانند است که در میان تمام افراد مخصوصا کودکان مورد استقبال قرار گرفته است. این خوراکی زینت بخش سفر عید می باشد و می تواند بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمانان شما باشد. ژله شکری یک نوع دسر بسیار خوشمزه و ساده است که دستور تهیه بسیار راحتی دارد. عید نوروز، شب یلدا و دیگر اعیاد می توان از این خوراکی بسیار خوشمزه استفاده کرد.

خرید ژله شکری

تولید ژله شکری

در تهیه ژله شکری همانطور که از نام آن پیدا است از شکر استفاده شده است. رنگ و لعابی که در ظاهر آن مشاهده می شود به دلیل استفاده از رنگ های خوراکی مجاز است که با تأیید سازمان استاندارد به این خوراکی اضافه می گردد. حالت ژله ای این دسر به دلیل وجود پودر ژلاتین در آن می باشد. در تولید ژله شکری از اسانس میوه های معطر مانند توت فرنگی، موز و غیره استفاده می شود که هر کدام طعم بی نظیری به این شکلات پرطرفدار می دهند.

خرید ژله شکری

خرید ژله شکری

از آنجایی که در خرید عمده حجم خریداری شده بالا می باشد توجه به کیفیت محصول بسیار حائز اهمیت است. انتخاب محصول با کیفیت می تواند حاشیه سود بالایی را به دنبال داشته باشد زیرا از طرف مصرف کننده استقبال بیشتری رخ می دهد. هنگام خرید ژله باید از مراکز مهم و تولیدی های معتبر آن را خریداری کرد زیرا مراکز معتبر دارای کالای با کیفیتی هستند و کالای فروخته شده را از نظر کیفیت تضمین می نمایند. مجموعه شیرینو ارائه دهنده با کیفیت ترین ژله شکری با عالی ترین قیمت فروش است.

خرید ژله شکری

قیمت ژله شکری

قیمت ژله شکری به عوامل متعددی بستگی دارد که هر کدام از آن ها می تواند در قیمت این محصول تاثیر گذار باشد. کیفیت، شرکت تولیدی و مواد اولیه از جمله عوامل تأثیر گذار در قیمت نهایی می باشد. البته نوسانات موجود در بازار نیز باعث تغییر قیمت این محصول می گردد. مجموعه شیرینو امکان خرید شکلات ژله شکری را با بهترین قیمت و کیفیت برای عمده فروشان سراسر کشور فراهم نموده است. فروش عمده این محصول از طریق سایت مجموعه شیرینو سبب گردیده تا این محصول با قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. مشتریان ارجمند می توانید از طریق تماس با مشاورین فروش ما از شرایط فروش کلی مجموعه ما اطلاع پیدا کنید.

خرید ژله شکری

ژله شکری فله عمده

ژله شکری در مجموعه شیرینو به دو صورت ژله شکری فله و ژله شکری دو سر پرس بصورت عمده به فروش می رسد. چنانچه تمایل به خرید این محصول بصورت فله دارید کافی است با مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON