خانه / بیسکویت / فروش بیسکویت خانواده با قیمت های رقابتی

فروش بیسکویت خانواده با قیمت های رقابتی

بیسکویت خوراکی‌ بسیار خوشمزه است که تنوع بسیار زیادی دارد. بیسکویت‌ ها در طعم‌ ها و اندازه‌ های مختلف تهیه می‌ شود و گاهی می‌ توانید آن را به‌ عنوان صبحانه هم با یک لیوان شیر یا شیر کاکائو میل نمایید. بیسکوییت هم مانند کیک و کوکی از ترکیب آرد با شیر و شکر یا خاکه قند و کره و با رسپیهای مختلف تهیه می‌ شود و می‌ توان آن‌ ها را برای پذیرایی با چای استفاده کرد یا در محل کار به‌ عنوان میان وعده میل کرد. بیسکویت های خانواده معمولاً در بسته‌ بندی‌ های 800 گرمی عرضه می شود. این محصولات در طعم های گوناگون و در تنوع زیاد توسط کارخانه های تولید کننده توزیع می گردد. فروش بیسکویت خانواده با بهترین کیفیت توسط مجموعه شیرینو به صورت عمده صورت می گیرد.

هر چه تنوع قالب و طعم در بیسکویت ها بالاتر باشد متقاضی خرید نیز بیشتر می‌شود. همچنین وزن بیسکویت ها نیز در فروش شما می تواند تاثیر بالایی داشته باشد.

09120688315

بیسکویت خانواده

انواع بیسکویت

تنوع بیسکویت ها بسیار زیاد است. اگر بخواهیم بیکسویت‌ ها را دسته‌ بندی کنیم می‌ توانیم آن‌ ها را در دسته‌ های

  • بیسکویت ساده
  • بیسکویت کرم دار
  • بیسکویت‌ های روکش‌ دار

دسته بندی کنیم. یکی از معروف ‎‌ترین بیسکویت‌ های ایرانی که بیشتر ما یک بار هم که شده مزه‌ اش را چشیده‌ایم بیسکویت مادر است که برای کودکان بسیار مفید می باشد. بیسکویت‌ های پتی بور هم نوع دیگری از بیسکویت‌های ساده هستند که بسیار خوشمزه هستند. این روزها می‌ توانید بیسکویت‌ های روکش دار شکلاتی پتی بور را هم تهیه کنید. دسته‌ مشهور دیگر بیسکویت‌ های که منشأ انگلیسی دارند بیسکویت‌ های خشک rich tea هستند که اولین‌ بار با آرد گندم برای صرف با چای پخته شده‌ اند. بیسکویت مشهور ساقه طلایی و دایجستیو که نوعی بیسکویت سبوس‌ دار اسکاتلندی است در این دسته قرار می‌ گیرند. بیسکویت marie شیرین عسل هم برای صرف با چای مناسب است.

بیسکویت خانواده

بیسکویت‌ های حاوی غلات هم در بازار موجودند که برای سلامتی بسیار مفیدند. لیدی فینگر هم نوعی بیسکویت خشک بسیار خوشمزه است که می‌ توانید برای تهیه انواع دسر مانند تیرامیسو تهیه کنید. انواع بیسکویت بدون شکر یا رژیمی هم برای افرادی که نمی‌ خواهند شکر مصنوعی مصرف کنند یا به دیابت مبتلا هستند در بازار موجود است. دسته‌ بزرگی از بیسکویت‌ ها هم بیسکویت‌های کرم دار هستند که از طعم‌ های مختلفی برخوردارند. بیسکویت‌ های کرم‌ دار توت فرنگی و موزی هم مزه‌ بی نظیری دارند و بیسکویت‌ های شکلاتی و قهوه دار مانند بیسکویت های بای برای علاقه‌ مندان به این طعم‌ها در بازار موجودند.

بیسکویت خانواده

قیمت بیسکویت خانواده

قیمت بیسکویت خانواده در مراکز فروش بسیار متفاوت می باشد و با توجه به مواردی از جمله کیفیت و وزن محصول متغیر است. هر چقدر میزان سفارش بالاتر باشد مطمئنا تخفیفات بالاتری شامل خرید فروشنده می گردد. مخصوصاً اگر خرید به صورت مستقیم از تولید کننده انجام گردد. شرکت شیرینو بدون واسطه و به صورت مستقیم محصولات خود را در بازار داخلی و بین المللی به فروش می‌ رساند. قیمت محصولات با توجه به برند و کیفیتشان متفاوت می باشد. خریداران این محصول می توانند جهت خرید مرغوبترین بیسکویت خانواده و استعلام قیمت با مدیران فروش مجموعه ما تماس گرفته و کاتالوگ محصولات را دریافت نمایند.

بیسکویت خانواده

فروش بیسکویت خانواده

فروش بیسکویت خانواده در تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید به صورت جعبه ای انجام می پذیرد. این محصول با تنوع بالایی که دارد در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می‌ شود. قیمت این نوع بیسکویت معمولاً به صرفه تر از مدل های با وزن های پایین تر می باشد. کارخانه های تولید کننده بیسکویت معمولاً انواع این محصول را می‌ توانند در تنوع بالا تولید نمایند. همانطور که شاهد عرضه بیسکویت های جدید در بازارهای بین المللی هستیم در داخل ایران هم تولید کننده ها سعی در تولید محصولات جدید دارند که این موضوع به فروش بیشتر کارخانه ها منجر می شود. در همین راستا مجموعه شیرینو اقدام به فروش مستقیم انواع بیسکویت بصورت مستقیم از کارخانه نموده است. مشتریان گرامی از سراسر کشور می توانند تنها با یک تماس محصولات خود را ثبت و در محل تحویل نمایند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

قیمت بیسکویت ۵ کیلویی

قیمت فروش بیسکویت ۵ کیلویی

بیسکویت یک میان وعده کامل است که از مواد اولیه مرغوب و با رعایت بهترین …

SOCIALICON
SOCIALICON