خانه / شیرینی کلمپه / اعطای نمایندگی کلمپه کرمان

اعطای نمایندگی کلمپه کرمان

مجموعه شیرینو ارائه دهنده انواع کلمپه کرمان با بهترین طعم و عالی ترین قیمت می باشد. این شرکت با هدف توسعه و گسترش فعالیت خود، اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است. ما آماده دریافت نمایندگی فروش  فعال از شهرهای کوچک و بزرگ در سراسر کشور هستیم.

09120688315

مجموعه شیرینو از افراد فعال جهت خرید عمده و یا اخذ نمایندگی با حاشیه سود بسیار بالا دعوت به همکاری می نماید.

یکی از گزینه های جذاب و وسوسه انگیز برای شروع یک کسب و کار جدید و بدون دردسر، اخذ نمایندگی از مجموعه های معتبر می باشد. اغلب کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به شرایط بازار، کسب و کاری هوشمندانه و پرسود است که بتواند با حداقل منابع مالی و استفاده بهینه از منابع انسانی فرصتی سودآور برای صاحب خود ایجاد نماید و در عین حال کمترین اثرپذیری را از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه داشته باشد.

با توجه به این تعریف به نظر می رسد دریافت نمایندگی از شرکت ها و برندهایی که اقدام به اعطای نمایندگی بدون سرمایه و اعطای نمایندگی انحصاری به شهرستان ها می نماید خود یکی از کسب و کارهای هوشمندانه محسوب می گردد. چنانچه تمایل به اخذ نمایندگی کلمپه کرمان از مجموعه شیرینو را دارید با ما تماس حاصل نمایید.

شیرینی کلمپه خرمایی

کلمپه که یکی از شیرینی‌ های سنتی و اصلی شهر کرمان است، محبوبیت بسیار زیادی در میان ایرانیان دارد. خرما ماده اصلی این شیرینی محسوب می‌شود و به همین دلیل، بسیار مقوی بوده و یک پیشنهاد بسیار عالی برای تمام سنین خواهد بود. از آنجا که این شیرینی سنتی خشک و دارای مدت نگهداری طولانی است یک خوراکی سالم و عالی برای صبحانه یا میان‌ وعده محسوب می شود. در یک کلمه باید بگوییم که کلمپه یک شیرینی بهشتی است. انواع کلمپه بسیار متنوع است که هر یک از آن‌ ها دستورالعمل‌ ها و طعم‌ های متفاوتی دارند. برخی از انواع این شیرینی شامل کلمپه خرمایی، زعفرانی، گردویی، برنجی، کنجدی، پسته‌ ای و لقمه‌ ای است.

اعطای نمایندگی کلمپه کرمان

مجموعه شیرینو ارائه دهنده انواع کلمپه در طعم های مختلف با عالی ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. این شرکت با هدف توسعه و گسترش فعالیت خود، اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است. جهت دریافت نمایندگی فروش شیرینی کلمپه شیرینو و کسب اطلاعات بیشتر شرایط همکاری، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید. ما در تلاشیم تا با فراهم سازی آسان ترین شرایط دریافت نمایندگی برای متقاضیان محصولات خود سهم بیشتری در بازار فروش داخلی و خارجی داشته باشیم.

اعطای نمایندگی کلمپه کرمان در یزد/همدان/بندرعباس/اراک/ساری/خرم آباد/رشت/گرگان/یاسوج/کرمانشاه/سنندج/قم/قزوین/شیراز/زاهدان/سمنان/زنجان/اهواز/بجنورد/مشهد/بیرجند/شهرکرد/تهران/بوشهر/ایلام/کرج/اصفهان/اردبیل/ارومیه/تبریز

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی فروش باسلوق

دریافت نمایندگی فروش راحت الحلقوم

مجموعه شیرینو ارائه دهنده انواع راحت الحلقوم با بهترین طعم و بالاترین کیفیت است. این …

SOCIALICON
SOCIALICON