خانه / شیرینی / دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع و مرغوبی را برای قشر وسیعی از مصرف کنندگان و طیف گسترده ای از مشتریان توزیع می نماید. برند شیرینو در سه گروه مجزای 1. بیسکویت و ویفر 2. کیک و کلوچه 3. انواع شکلات و باسلوق شناخته شده است. شیرینو برندی است که مخاطبین دیروز خاطراتی خوش از آن به یاد می آورند و مخاطبین امروز از محصولات تازه و متنوع آن لذت می برند. مجموعه ما با نگاه روشن به آینده و توسعه هر چه بیشتر این برند و با توجه به رشد روز افزون زندگی شهری و به منظور پاسخ دهی به نیاز مشتریان به این باور رسیده که نمایندگی های فروش خود را در سراسر کشور افزایش دهد. جهت دریافت نمایندگی شیرینی با مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

09120688315

دریافت نمایندگی شیرینی فروشی

یکی از گزینه های جذاب و وسوسه انگیز برای شروع یک کسب و کار جدید و بدون دردسر، اخذ نمایندگی از مجموعه های معتبر می باشد. اغلب کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به شرایط بازار، کسب و کاری هوشمندانه و پرسود است که بتواند با حداقل منابع مالی و استفاده بهینه از منابع انسانی فرصتی سود آور برای صاحب خود ایجاد نماید و در عین حال کمترین اثر پذیری را از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه داشته باشد.

با توجه به این تعریف به نظر می رسد دریافت نمایندگی از شرکت ها و برندهایی که اقدام به اعطای نمایندگی بدون سرمایه و اعطای نمایندگی انحصاری به شهرستان ها می نمایند خود یکی از کسب و کارهای هوشمندانه محسوب می گردد. مجموعه شیرینو با ایجاد فرصت مناسب برای علاقه مندان به فعالیت در حوزه کار شیرینی، حق امتیاز نمایندگی خود را به متقاضیان واجد شرایط واگذار می نماید.

دریافت نمایندگی در مجموعه شیرینو با مزایای بسیاری همراه خواهد بود از جمله این مزایا انتخاب صنعت کم ریسک با درآمد بالا، سیستم مدیریت فروش منسجم و هم

آهنگ، سیستم تبلیغاتی متمرکز، حذف دغدغه های تولید، تأمین مستمر کالا ها بدون نیاز به مذاکره با تأمین کننده و صرف وقت و هزینه، تأمین و سفارش گیری محصول بصورت نامحدود، تنوع بالا و تازگی محصولات و… می باشد.

دریافت نمایندگی های پرسود

یکی از کسب و کارهای موفق و سود آور دریافت نمایندگی برندهای مرتبط با صنایع غذایی و شیرینی است. از جمله دلایل این امر می توان به کم ریسک بودن و سود آوری مناسب صنعت شیرینی اشاره کرد. به هر حال کیک، شیرینی و سایر محصولات وابسته به آن همیشه یکی از بخش های ثابت پذیرایی در مراسم و مهمانی های ما ایرانیان هستند و به همین علت در تمام طول سال فروش خوبی دارند.

اعطای نمایندگی شیرینی و شکلات

مجموعه شیرینو ارائه دهنده انواع شیرینی و شکلات در طعم های مختلف با عالی ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. این شرکت با هدف توسعه و  گسترش فعالیت خود، اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است.

مجموعه شیرینو از افراد فعال جهت خرید عمده و یا اخذ نمایندگی با حاشیه سود بسیار بالا دعوت به همکاری می نماید.

اخذ نمایندگی شیرینی شیرینو

جهت دریافت نمایندگی فروش شیرینی شیرینو و کسب اطلاعات بیشتر شرایط همکاری، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید. ما در تلاشیم تا با فراهم سازی آسان ترین شرایط دریافت نمایندگی برای متقاضیان محصولات خود سهم بیشتری در بازار فروش داخلی و خارجی داشته باشیم.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری

دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری (کلوچه خوانساری)

شیرینی نان خوانساری (کلوچه خوانساری) یکی از لذیذترین شیرینی های خشک محسوب می شود. اگر …

SOCIALICON
SOCIALICON