خانه / نمایندگی فروش / اعطای نمایندگی ویفر

اعطای نمایندگی ویفر

چرا بسیاری از مجموعه ها اقدام به اعطای نمایندگی انواع شیرینی و ویفر می نمایند؟ یکی از گزینه های جذاب و وسوسه انگیز برای شروع یک کسب و کار جدید و بدون دردسر، اخذ نمایندگی از مجموعه های معتبر می باشد. اغلب کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به شرایط بازار، کسب و کاری هوشمندانه و پرسود است که بتواند با حداقل منابع مالی و استفاده بهینه از منابع انسانی فرصتی سودآور برای صاحب خود ایجاد نماید و در عین حال کمترین اثرپذیری را از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه داشته باشد.

شیرینو جهت گسترش فعالیت خود اقدام به اعطای نمایندگی ویفر به فروشگاه ها و شرکت های پخش در سراسر کشور نموده است.

با توجه به این تعریف به نظر می رسد دریافت نمایندگی از شرکت ها و برندهایی که اقدام به اعطای نمایندگی بدون سرمایه و اعطای نمایندگی انحصاری به شهرستان ها می نماید خود یکی از کسب و کارهای هوشمندانه محسوب می گردد. در این راستا مجموعه شیرینو از طریق اعطای نمایندگی ویفر در سراسر کشور آماده دریافت نمایندگی فروش فعال از شهرهای کوچک و بزرگ است.

09120688315

اخذ نمایندگی ویفر

جهت اخذ نمایندگی فروش ویفر شیرینو و کسب اطلاعات بیشتر شرایط همکاری، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید. ما در تلاشیم تا با فراهم سازی آسان ترین شرایط دریافت نمایندگی برای متقاضیان محصولات خود سهم بیشتری در بازار فروش داخلی و خارجی داشته باشیم.

ویفر کارتنی (فله) و ویفر پذیرایی (خانواده)

مجموعه شیرینو سال هاست که ویفر را در وزن های 800 گرمی (خانواده) و 3 کیلویی (فله) در بازار عرضه می نماید. این محصولات دارای تأییدیه های کیفی، بهداشتی و سلامت کالا می باشند. فروش ویفر های فله (کارتنی) به صورت عمده می باشد و قیمت ها به نسبت کیفیت بسیار مناسب است. این محصولات در کل کشور توزیع و همچنین به دیگر کشورها صادر می شود.

 اعطای نمایندگی ویفر و بیسکویت

یکی از کسب و کارهای موفق و سودآور دریافت نمایندگی برندهای مرتبط با صنایع غذایی و شیرینی است. از جمله دلایل این امر می توان به کم ریسک بودن و سودآوری مناسب صنعت شیرینی اشاره کرد. به هر حال شیرینی، بیسکویت، ویفر و سایر محصولات وابسته به آن همیشه یکی از بخش های ثابت پذیرایی در مراسم و مهمانی های ما ایرانیان هستند

و به همین علت در تمام سال فروش خوبی دارند. برای دریافت نمایندگی فروش ویفر و بیسکویت از طریق مجموعه شیرینو اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط اعطای نمایندگی ویفر، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.

دریافت نمایندگی فروش ویفر در یزد/ همدان/ بندرعباس/ اراک/ ساری/ خرم آباد/ رشت/ گرگان/ یاسوج/ کرمانشاه/ کرمان/ سنندج/ قم/ قزوین/ شیراز/ زاهدان/ سمنان/ زنجان/ اهواز/ بجنورد/ مشهد/ بیرجند/ شهرکرد/ تهران/ بوشهر/ ایلام/ کرج/ اصفهان/ اردبیل/ ارومیه/ تبریز

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی فروش باسلوق

دریافت نمایندگی فروش راحت الحلقوم

مجموعه شیرینو ارائه دهنده انواع راحت الحلقوم با بهترین طعم و بالاترین کیفیت است. این …

SOCIALICON
SOCIALICON