خانه / شکلات / خرید عمده شکلات کانفت

خرید عمده شکلات کانفت

شکلات کانفت یک شکلات به شکل استوانه به رنگ سفید و قهوه ای است که روکش آن محکم تر از داخل آن است. داخل آن مغزی نرم و خوش طعم دارد و معمولا آن را همراه چای و قهوه در دورهمی ها استفاده می کنند. ترکیبات شکلات کانفت شامل کاکائو و شکر است. اطراف این مواد را روکش آبنباتی با شکل راه راه پوشانده است. جهت خرید عمده شکلات کانفت کافیست با مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

09120688315

مجموعه شیرینو آمادگی اعطای نمایندگی فروش و همچنین فروش بصورت عمده این محصول را به سراسر کشور دارد.

خرید شکلات کانفت

کانفت چیست؟

نوعی شیرینی یا شکلات استوانه‌ ای کوچک است که از کاکائو و شکر با روکشی از آب نبات ساخته می‌شود و ممکن است در کاغذ پیچیده شده‌ باشد. کانفت، روکشی سخت از آبنبات دارد ولی مغز آن بسیار نرم است.

قیمت شکلات کانفت

با توجه به تغییرات مداوم مواد اولیه هرگز قیمت ثابتی برای انواع شیرینی و شکلات وجود نخواهد داشت. این قیمت ها روزانه در حال تغییر می باشند. به همین علت قیمت محصولات در سایت درج نگردیده است. جهت استعلام قیمت عمده این محصول کافیست از طریق راه های ارتباطی با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

خرید شکلات کانفت

شکلات کانفت اصل تبریز

شکلات کانفت یا همان شکلات مغز دار راه راه شکلات کاکائویی قدیمی است که همه ما حتما با آن خاطره داریم و برایمان نوستالژی است. این شکلات در شهرهای مختلف ایران تهیه و تولید و بهترین کیفیت این شکلات در شهرهای مشهد، تبریز و اصفهان تولید می گردد. این شکلات برای مصرف با چای حتما پیشنهاد می شود. افرادی که اهل خوردن شکلات و شیرینی باشند حتما با این شکلات آشنایی دارند.

خرید شکلات کانفت

شیرینی کانفت سابقه طولانی در صنعت شیرینی سازی ایران دارد. محل تولید این محصول اصالتا تبریز می باشد که تقریبا در همه شیرینی فروشی های شهر های ایران وجود دارد. البته نام های دیگری برای این شیرینی گذاشته اند. نام هایی مثل کامفت، بالشتکی، اطلسی و راه راهی. در بین ایرانیان خرید شکلات کانفت مرسوم است.

کانفت فله ای

شکلات از زمانی که برای اولین بار تولید شده است طرفداران زیادی داشته است. شکلات بین پیر و جوان و کودک طرفداران خود را دارد و هر روز هم بر تنوع و رنگ و طعم آن افزوده می شود. در بین جمع های دوستانه و خانوادگی همگی شکلات را معمولا با چای یا قهوه استفاده می کنند. شکلات های تخته ای، شکلات های تلخ و شیرین همگی دارای ویژگی خاص هستند و در مهمانی ها مورد توجه قرار می گیرند. خرید شکلات گاهی جنبه ی تفریح پیدا می کند.

خرید شکلات کانفت

به این صورت که چون ظاهری جذاب و زیبا دارد افراد برای تنوع هم که شده گونه های مختلف آن را می خرند و استفاده می کنند. یکی از انواع شکلات های معروف در ایران شکلات کانفت است. مجموعه ما امکان خرید فله ای این محصول را بصورت عمده برای خریداران و پخش کنندگان در سراسر کشور فراهم نموده است.

خرید اینترنتی کانفت

امروزه خرید اینترنتی جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره افراد پیدا کرده است. افراد از طریق جستجو در وب و سایت های فروشگاهی محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و خرید می نمایند. خرید شکلات نیز از این موضوع مستثنی نیست.

خرید شکلات کانفت

از جمله سایت هایی که اقدام به فروش این محصول می کنند سایت شیرین مزه می باشد. مجموعه شیرینو از مراکز فروش عمده کانفت به صورت مستقیم است که می توانید بدون واسطه و با قیمت ارزان این محصول را به صورت اینترنتی تهیه نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

قیمت شکلات کانفت

قیمت فوق العاده شکلات کانفت

خرید شکلات کانفت را به صورت مستقیم می توانید از مرکز فروش شیرینو با قابلیت …

SOCIALICON
SOCIALICON