خانه / باسلوق و راحت الحلقوم / دریافت نمایندگی فروش راحت الحلقوم

دریافت نمایندگی فروش راحت الحلقوم

مجموعه شیرینو ارائه دهنده انواع راحت الحلقوم با بهترین طعم و بالاترین کیفیت است. این شرکت با هدف توسعه و گسترش فعالیت خود، اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است. ما آماده دریافت نمایندگی فروش راحت الحلقوم فعال از شهر های کوچک و بزرگ در سراسر کشور هستیم.

09120688315

مجموعه شیرینو از افراد فعال جهت خرید عمده و یا اخذ نمایندگی با حاشیه سود بسیار بالا دعوت به همکاری می نماید.

راحت الحلقوم چیست؟

راحت الحلقوم یکی از قدیمی ترین و خوشمزه ترین شیرینی های ایرانی است که در مناسبت های خاص نظیر شب یلدا و عید نوروز بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. این شیرینی حالتی شبیه به ژله دارد و بافت آن بسیار لطیف است. البته بافت ژله و باسلوق گرچه ژله ای است اما از نظر ماهیت با یکدیگر تفاوت دارند. ژلاتین ژله از تجزیه استخوان و غضروف های گاو که پروتئینی است بدست می آید اما ژله راحت الحلقوم از جنس نشاسته غلات (کربوهیدرات) است. در برخی از مدل های راحت الحلقوم از مغزهایی نظیر گردو برای دیزاین و طعم بهتر این شیرینی پرطرفدار استفاده می شود. راحت الحلقوم نوعی شیرینی محلی است که سوغات چند شهر در ایران است. سوغات شهر هایی مانند مراغه، ساوه و اراک شیرینی راحت الحلقوم می باشد. این شیرینی در رنگ ها و طعم های مختلف تهیه می شود.

دریافت نمایندگی فروش باسلوق

دریافت نمایندگی فروش راحت الحلقوم

جهت دریافت نمایندگی فروش راحت الحلقوم و کسب اطلاعات بیشتر شرایط همکاری، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید. ما در تلاشیم تا با فراهم سازی آسان ترین شرایط دریافت نمایندگی برای متقاضیان محصولات خود سهم بیشتری در بازار فروش داخلی و خارجی داشته باشیم. متقاضیان گرامی می توانید با خیال آسوده این محصول پرفروش را برای دریافت نمایندگی در کنار سایر محصولات ما انتخاب نمایید.

دریافت نمایندگی فروش راحت الحلقوم یزد/همدان/بندرعباس/اراک/ساری/خرم آباد/رشت/گرگان/یاسوج/کرمانشاه/کرمان/سنندج/قم/قزوین/شیراز/زاهدان/سمنان/زنجان/اهواز/بجنورد/مشهد/بیرجند/شهرکرد/تهران/بوشهر/ایلام/کرج/اصفهان/اردبیل/ارومیه/تبریز

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON