خانه / شیرینی / فروش فوق العاده شیرینی عید امسال

فروش فوق العاده شیرینی عید امسال

با نزدیک شدن به عید نوروز، همه افراد به دنبال خرید خوراکی های خوشمزه هستند. در بین تمام این خوراکی ها، انواع شیرینی ها جایگاه خاصی در سفره عید دارند. مجموعه شیرینو امسال عید، فروش فوق العاده شیرینی را با نازلترین قیمت و عالی ترین کیفیت انجام می دهد.

09120688315

شیرینی عید از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید شیرینی نوروز با مناسب ترین قیمت را دارید انتخاب یک مرکز فروش بزرگ کمک شایانی به شما خواهد کرد. امروزه تولیدی های متعددی در سراسر کشور مشغول تولید انواع شیرینی و کیک مناسبتی و غیر مناسبتی هستند که اغلب آن ها امکان خرید مستقیم از کارخانه را برای خریداران عمده فراهم نموده اند. مجموعه شیرینو این امکان را برای عمده فروشان از سراسر کشور ایجاد نموده تا شیرینی های باکیفیت را با حاشیه سود بیشتری بتوانید به فروش برسانید.

شیرینی عید امسال

شیرینی عید جدید امسال

جدیدترین شیرینی های شب عید هر ساله با به کارگیری نیروهای کارآمد و قنادان چیره دست و با بهره گیری از فن آوری های نوین و ماشین آلات مربوط به تهیه و پخت انواع شیرینی تولید و روانه بازار فروش می گردد. با استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت بالا، محصولی منحصر به فرد تولید و در منوی شیرینی نوروز قرار می گیرد که از نظر تنوع و زیبایی در نگاه اول بسیار جذاب و خیره کننده است. این شیرینی ها از نظر رنگ و شکل ظاهری مناسب ایام عید تولید می گردند.

شیرینی عید امسال

پک شیرینی عید

ما با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان خود در زمینه خرید انواع شیرینی خشک، تر و خانگی امکان ارائه شیرینی عید به صورت پک و در تنوع زیاد را برای خریداران ارجمند فراهم نموده ایم.

چند مدل شیرینی عید

از جمله شیرینی های عید می توان به شیرینی نخودچی، شیرینی نارگیلی، شیرینی سوئیسی، شیرینی آلمانی، شیرینی گردویی، قیطونی، شیرینی نان برنجی و … اشاره کرد. عطر و طعم این شیرینی ها ناخودآگاه ایام نوروز را به یاد شما خواهد آورد.

شیرینی عید امسال

مجموعه شیرینو هر ساله انواع شیرینی نخودچی که از سنتی ترین و معروف ترین شیرینی های نوروز است را در ظاهری شیک و فانتزی وارد بازار کرده که طعم واقعی و اصیل شیرینی نخودچی را در باطن خود حفظ نموده است. علاوه بر شیرینی های سنتی انواع شیرینی های خانگی نیز چشم را به خود خیره و شما را برای خرید وسوسه خواهد کرد.

شیرینی پزی عید

از آنجا که مصرف شیرینی در ایام نوروز بیشتر از سایر ایام سال است، مجموعه شیرینو با در نظر گرفتن امنیت سلامتی مشتریان خود انواع این محصولات را با شیرینی کم و متعادل عرضه می نماید. مشتریان گرامی می توانید مدل های جذاب شیرینی نوروز را با اطمینان خاطر از مقدار شیرینی و کالری آن خریداری نمایید.

شیرینی عید امسال

قیمت شیرینی عید امسال

نرخ شیرینی های مخصوص نوروز براساس مواد به کار رفته، رقابتی و متفاوت است. این قیمت ها براساس آنالیز قیمتی تعیین شده و تحت نظر اتحادیه قنادان است. با توجه به تغییر سالانه این قیمت ها ما از درج قیمت ثابت در سایت معذوریم. برای اطلاع از لیست قیمت های روز با مدیران فروش سایت در تماس باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON