خانه / باسلوق و راحت الحلقوم / قیمت شگفت انگیز راحت الحلقوم تبریز

قیمت شگفت انگیز راحت الحلقوم تبریز

راحت الحلقوم جز دسرهای بسیار پرطرفدار در کشورهای ترکیه و آذربایجان است. علت آنکه به آن راحت الحلقوم گفته می شود بافت نرم آن است که باعث می شود به راحتی خورده شود. به عبارت دیگر این محصول خوشمزه به راحتی در دهان آب می شود و نیاز به جویدن ندارد. مشتریان گرامی آخرین قیمت راحت الحلقوم تبریز را می توانید از طریق تماس با شماره تماس مجموعه ما مطلع شوید.

09120688315

راحت الحلقوم چیست؟

راحت الحلقوم یکی از شیرینی های منحصر به فرد و خاص  است که طرفداران زیادی دارد. این شیرینی متعلق به کشور ترکیه بوده ولی در شهر تبریز به همان صورت و مدل تهیه می شود. این شیرینی ترکیبی از گلاب، شکر، آب، آرد، کره و … است. راحت الحلقوم را می شود در انواع آجیل فروشی ها و شیرینی فروشی های شهر تبریز پیدا کرد زیرا یکی از شیرینی های محبوب کودکان نیز است. لقوم یا لکوم از دیگر اسم های این شیرینی محبوب بوده و در طعم های مختلف و ساده و یا مغزدار تهیه می شود.

خرید راحت الحلقوم (لوکوم)

از جمله مواردی که باعث شده تا خرید راحت الحلقوم مورد توجه قرار گیرد می توان به تنوع زیاد در طعم و رنگ آن اشاره کرد. انواع راحت الحلقوم با طعم های مختلف نظیر وانیلی، زعفرانی، کاکائویی، میوه ای ، گل سرخ، زنجبیلی، پسته ای، گردویی و انواع ترکیبی موجود می باشد. مورد دیگر این است که راحت الحلقوم جز تنقلات سالم است که در تهیه آن از روغن استفاده نمی شود.

شما می توانید این شیرینی های سالم و طبیعی را خریداری کنید و در کنار چای میل نمایید. لوکوم قابل ارسال به سراسر کشور می باشد و ماندگاری بالایی دارد. چنانچه قصد خرید لوکوم بصورت عمده را دارید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مدیر فروش ما تماس گرفته تا با تخفیف ویژه این محصول را خریداری نمایید.

خرید اینترنتی راحت الحلقوم (لوکوم)

گاهی اوقات ممکن است حوصله و فرصت کافی برای خرید حضوری نداشته باشید. در چنین شرایطی خرید اینترنتی کار را برای شما راحت می کند. راحت الحلقوم تنوع بسیار زیادی دارد و امکان سفارش همزمان چندین طعم متفاوت وجود دارد. از مهمترین ویژگی های یک لوکوم با کیفیت برخورداری از بافتی نرم و لطیف است که این امر با روش تهیه درست و استفاده از مواد اولیه با کیفیت حاصل می شود. معمولا قیمت خرید راحت الحلقوم تبریز در خرید اینترنتی بسیار به صرفه تر از خرید حضوری می باشد.

قیمت راحت الحلقوم (لوکوم) تبریز

قیمت راحت الحلقوم با توجه به نوع و وزن آن متفاوت است. به عنوان مثال اگر در تهیه لوکوم از مغزهایی مانند پسته و گردو استفاده شود مسلما قیمت آن بیشتر از انواع دیگر است. در این مرکز با کیفیت ترین راحت الحلقوم را با مناسب ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می کنیم. برای گرفتن قیمت عمده راحت الحلقوم تبریز با مدیران فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید تا قیمت های به روز این محصول را دریافت کنید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید باسلوق کیلویی

خرید باسلوق ارزان کیلویی شب عید

باسلوق بهترین جایگزین تنقلات ناسالم است و بسیار مقوی و مناسب همه سنین می باشد. …

SOCIALICON
SOCIALICON