خانه / شیرینی / شیرینی نان خوانساری / دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری (کلوچه خوانساری)

دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری (کلوچه خوانساری)

شیرینی نان خوانساری (کلوچه خوانساری) یکی از لذیذترین شیرینی های خشک محسوب می شود. اگر محصول به صورت تازه تهیه شود و در مکان خشک و خنک نگهداری شود می توان تا مدت ها از طعم این شیرینی خوشمزه لذت برد. این شیرینی در سه نوع ساده، کنجدی و شکری تولید می گردد که می تواند نظر مشتریان با سلیقه های مختلف را به خود جلب نماید. به علت اینکه خرید این شیرینی با استقبال بسیار خوبی در میان مردم مواجه گردیده به تولید انبوه رسیده است و مجموعه شیرینو امکان دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری (کلوچه خوانساری) را برای تمامی شهرها فراهم نموده است.

09120688315

مجموعه شیرینو آمادگی فروش عمده و اعطای نمایندگی فروش کلوچه خوانساری را به تمامی فروشندگان فعال در سراسر کشور دارد.

دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری

نان خوانساری (کلوچه خوانساری)

نان خوانساری (کلوچه خوانساری) یکی از سوغات اصلی شهر خوانسار با قدمتی بیش از 100 سال و با طعم بسیار مطلوب و دلنشین، یک میان وعده عالی برای همه سنین است. یکی از مهمترین سوغات شهر خوانسار، کلوچه خوانساری می باشد که از تنوع بالایی برخوردار است و از ترکیبات آن آرد گندم، شکر سفید، ماست پاستوریزه، روغن، تخم مرغ، شربت اینورت 66%، بی کربنات سدیم، وانیل، زعفران، بکینگ پودر و آب می باشد.

دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری

دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری (کلوچه خوانساری)

برای دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری از مجموعه شیرینو و کسب اطلاعات لازم در این زمینه، کافی است با مدیران فروش این شرکت تماس حاصل نمایید تا از شرایط دریافت نمایندگی به صورت دقیق مطلع گردید. این محصول بصورت مستقیم از کارگاه خوانسار و بصورت کاملا تازه و خوش طعم به دست خریداران محترم خواهد رسید. ما در تلاشیم تا با قرار دادن ساده ترین شرایط دریافت نمایندگی محصولات خود را بصورت گسترده در بازار عرضه نماییم. با انتخاب این محصول برای دریافت نمایندگی فروش، حاشیه سود بالایی را بدست خواهید آورد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی ویفر

اعطای نمایندگی ویفر

چرا بسیاری از مجموعه ها اقدام به اعطای نمایندگی انواع شیرینی و ویفر می نمایند؟ …

SOCIALICON
SOCIALICON