خانه / شیرینی / شیرینی نان خوانساری / خرید شیرینی سنتی خوانسار اصل (کلوچه خوانساری)

خرید شیرینی سنتی خوانسار اصل (کلوچه خوانساری)

شیرینی سنتی خوانسار (کلوچه خوانساری) یکی از سوغات اصلی شهر خوانسار بوده که جزء لذیذترین شیرینی های خشک محسوب می شود. تولید این شیرینی پرطرفدار به بیش از یک قرن بر می گردد و کیفیت شیرینی خوانساری با مواد اولیه و قناد ارتباط مستقیمی دارد. این شیرینی در دو نوع ساده و زعفرانی با تزئینات کنجدی و یا شکر در بازار به فروش می رسد. این شیرینی علی رقم ظاهر ساده از طعم بی نظیر و به یاد ماندنی برخوردار است. به گونه ای که بعد از اولین تجربه خرید به دنبال خرید مجدد آن خواهید بود. جهت خرید عمده شیرینی سنتی خوانسار (کلوچه خوانساری) با مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

عمده فروشان و پخش کنندگان فعال در حوزه شیرینی، کیک و کلوچه می توانید جهت خرید عمده این محصول از کارگاه خوانسار با مدیران فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

09120688315

شیرینی سنتی خوانسار (کلوچه خوانساری)

همان طور که از نام این شیرینی مشخص است این شیرینی سنتی متعلق به شهرستان خوانسار می باشد. این شهرستان در استان اصفهان واقع شده است. این شیرینی با قدمت 100 ساله ای که دارد از یک شیرینی سنتی و محلی به شیرینی پرطرفدار در تمام نقاط ایران تبدیل گردیده، به گونه ای که حتی اگر برای گردشگری مناطق شمالی یا جنوبی کشور که بسیار دورتر از استان اصفهان واقع شده اند، را انتخاب کنید در فروشگاه ها این شیرینی سنتی را می توانید به راحتی پیدا کنید. مزه لذیذ این شیرینی به خاطر داشتن شکر، گلاب، زعفران، تخم مرغ، روغن، آرد، ماست، وانیل و هل خاطره انگیز و مورد پسند هر سلیقه ای گردیده است.

قیمت نان خوانساری (کلوچه خوانساری)

با توجه به نوسانات بازار و تغییرات دائمی قیمت مواد اولیه پیوسته قیمت این شیرینی خوش طعم در حال تغییر است و قیمت فروش آن وابسته به قیمت روز مواد اولیه دارد اما آنچه همواره در مورد این محصول ثابت است قیمت بیشتر نوع زعفرانی این شیرینی نسبت به سایر انواع آن است.

خرید شیرینی سنتی خوانسار (کلوچه خوانساری)

هر ساله کارگاه ها بیش از صد تن شیرینی سنتی خوانسار (کلوچه خوانساری) را در نمونه های ساده، شکری و کنجدی تولید می کنند. اگر تمایل به خرید شیرینی سنتی خوانسار (کلوچه خوانساری) بصورت تازه و از تولید به مصرف از کارگاه خوانسار دارید می توانید سفارش خود را از طریق مدیران فروش این مجموعه ثبت نمایید. ما شیرینی نان خوانساری را بصورت ساده، شکری، زعفرانی و کنجدی عرضه می نماییم. این محصول به دلیل استقبال خرید فراوان، امکان فروش بالایی در تمامی استان های کشور دارد. عمده فروشان از سراسر کشور می توانید با انتخاب این محصول و پخش آن در استان خود به حاشیه سود بالایی دست یابید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده نان خوانساری

خرید عمده کلوچه مخصوص

خرید عمده کلوچه برای پخش کنندگان مواد غذایی و شیرینی جات امری ضروری و مهم …

SOCIALICON
SOCIALICON