خانه / شیرینی / خرید شیرینی از کارخانه برای عید نوروز

خرید شیرینی از کارخانه برای عید نوروز

با نزدیک شدن به عید نوروز، همه افراد به دنبال خرید خوراکی‌ های خوشمزه هستند. در بین تمام این خوراکی‌ ها، انواع شیرینی‌ ها جایگاه خاصی در سفره عید دارند. این شیرینی‌ ها فقط به عنوان خوراکی به کار نمی‌ روند، بلکه به دلیل رنگارنگ بودن آن ها میز شما زیباتر نیز می‌ شود. جهت خرید مدل های مختلف شیرینی برای عید نوروز با ما تماس حاصل نمایید.

09120688315

انواع شیرینی عید نوروز

 معروف ترین شیرینی های عید نوروز که خرید آن ها در آغاز سال نو بین ایرانیان رواج دارد شامل شیرینی عید نارگیلی، شیرینی بهشتی یا کرکی، شیرینی پفکی، شیرینی بادامی، شیرینی پادرازی و گل سرسبد شیرینی های عید نوروز یعنی شیرینی نخودچی نام برد.

  • خرید شیرینی نخودچی

در بین خانواده های ایرانی، شیرینی نخودچی نماد عید نوروز و گل سرسبد شیرینی های پذیرایی نوروزی است.

  • خرید شیرینی میکادو

شیرینی میکادو که در ایران به شیرینی میشکا هم معروف است، یک شیرینی لایه لایه با نان ویفری و خمیری شبیه حلوا است. بافت ترد و طعم لذیذ شیرینی میکادو، آن را به یکی از پرطرفدارترین شیرینی ها، برای دورهمی ها و مهمانی ها و شیرینی عید تبدیل کرده است. شیرینی میکادو در گذشته های نه چندان دور، همراه با شیرینی نخودچی و شیرینی برنجی، زینت بخش سفره های هفت سین و پذیرایی از مهمانان عید بود. امروزه هم شیرینی میکادو در اکثر شیرینی فروشی ها و حتی بعضی از فروشگاه های نان فانتزی یافت می شود. میکادو، به دلیل شباهتش به ویفر، بین کودکان از محبوبیت زیادی برخوردار است و می توان از آن به عنوان میان وعده نیز استفاده کرد.

  • خرید شیرینی نارگیلی

آماده کردن شیرینی نارگیلی آسان است و جزو طعم هایی است که بیشتر افراد آن را دوست دارند بنابراین اگر می خواهید برای مهمانی دوستانه خود، شیرینی بپزید، شیرینی نارگیلی انتخاب خوبی است. این شیرینی پر طرفدار، جزو شیرینی های عید نیز هست.

  • خرید شیرینی بهشتی

اکثر خانواده‌ ها برای عید یا مراسم عروسی و جشن، به دنبال شیرینی‌ های خشک و سبکی هستند که ماندگاری بالایی داشته باشند. شیرینی‌ های خشک به صرفه هستند و به دلیل وزن کم آن، می‌ توان مقدار بیشتری از شیرینی را خریداری نمود. شیرینی بهشتی، یکی از شیرینی‌ های خشک است که به عنوان شیرینی عید بسیار پر‌طرفدار بوده و به دلیل تنوع رنگ و داشتن طعم عالی، فروش بالایی دارد.

  • خرید شیرینی مربایی

شیرینی مربایی یا مارمالادی، یکی از شیرینی‌ های خشک بسیار خوشمزه و خاطره‌ انگیز است، که مناسب استفاده در انواع اعیاد بوده و به دلیل وزن سبک، برای عروسی و جشن نیز بسیار مناسب است. شیرینی مربایی یا مارمالادی، در میان مردم با نام شیرینی مشهدی نیز شناخته می‌ شود، که این نام نشان از اصالت آن دارد. امروزه این شیرینی، در تمام کشور تهیه شده و عضو ثابت همه شیرینی فروشی‌ ها است.

  • خرید شیرینی کشمشی

شیرینی کشمشی جزو شیرینی های خشک است اما در برخی موارد آن را بصورت کیک و نرم تهیه می کنند.

  • خرید شیرینی زبان

شیرینی زبان یکی از شیرینی های محبوب در کشور ماست. ماندگاری بالای شیرینی زبان، این خوردنی شیرین را به یکی از پرطرفدارترین شیرینی‌ ها و میان وعده‌ ها تبدیل کرده است. شیرینی‌ ها به طور معمول به دو دسته شیرینی‌ تر و شیرینی خشک تقسیم می‌شوند؛ شیرینی زبان در دسته شیرینی‌ های خشک تقسیم‌ بندی می‌ شود.

  • خرید شیرینی دانمارکی

یکی از بهترین خوراکی ها برای به یاد ماندنی تر کردن لحظات، شیرینی است. شیرینی که در کنار لطافت و نرمی، طعم شیرین متناسبی نیز داشته باشد. شیرینی دانمارکی جزو آن دسته از شیرینی های است که همواره در تمامی مهمانی ها و مراسم استفاده می شود و کمتر کسی آن را دوست ندارد. شیرینی دانمارکی به دلیل طعم بی نظیر و ماندگاری بالا یکی از بهترین گزینه ها برای شیرینی عید نوروز است.

قیمت شیرینی عید نوروز

قیمت شیرینی برای عید نوروز دائما یکسان نبوده و تحت تاثیر پارامترهای مختلفی دچار نوسان می‌ شود. نوع مواد اولیه استفاده شده برای تولید این شیرینی از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند سبب تغییر قیمت نهایی آن شود. هر چه میزان تقاضا برای این خوراکی افزایش یابد تولید کنندگان نیز باید محصولات بیشتری را عرضه کنند و در صورت تناسب میان عرضه و تقاضا قیمت آن متعادل می‌ شود. برای خرید انواع شیرینی عید نوروز در حجم زیاد با کارشناسان ما تماس بگیرید و آن را با قیمتی مقرون به صرفه سفارش دهید.

خرید شیرینی برای عید نوروز

چنانچه شما به عنوان پخش کننده در حوزه شیرینی جات فعالیت می نمایید کافی است با انتخاب محصولات مد نظر خود با مجموعه شیرینو تماس حاصل نموده و ثبت سفارش کنید تا محصولات را در کمترین زمان با عالی ترین قیمت در هر گوشه و کنار از کشور که باشید به دست شما برسانیم. جهت خرید شیرینی برای عید نوروز می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در این متن مراجعه نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

شیرینی عید امسال

فروش فوق العاده شیرینی عید امسال

با نزدیک شدن به عید نوروز، همه افراد به دنبال خرید خوراکی های خوشمزه هستند. …

SOCIALICON
SOCIALICON