خانه / شکلات / خرید مستقیم انواع شیرینی و شکلات از کارخانه

خرید مستقیم انواع شیرینی و شکلات از کارخانه

چرا باید بصورت مستقیم از کارخانه شکلات و شیرینی خریداری نماییم؟ خرید عمده از کارخانه زمانی اتفاق می‌افتد که شما بخواهید برای داشتن صرفه‌جویی در مقیاس، کالا مورد نظر خود را مستقیماً به صورت عمده از کارخانه سفارش دهید. برای سفارش مستقیم از کارخانه حجم سفارش شما باید بزرگتر از آنچه که خرده فروش‌ ها از عمده فروشان می‌خرد باشد و معمولا کارخانه‌ ها یک حداقل سفارشی برای این منظور دارند و همچنین بسته به حجم خرید شما تخفیفات و شرایط‌ شان به صورت پلکانی به نفع شما می‌ شود.

جهت خرید مستقیم انواع شکلات و شیرینی جات از کارخانه با مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

یعنی با خرید بیشتر، تخفیف بیشتری دریافت می‌ کنید و احتمالا از شرایط پرداخت بهتری هم برخوردار خواهید شد. بسیاری از شرکت‌ ها و عمده فروش‌ ها برای این صرفه‌ جویی در مقیاس و کسب سود بالا ترجیح می‌ دهند به صورت مستقیم و از خود کارخانه خرید داشته باشند. توجه داشته باشید در خرید عمده از کارخانه دقت کنید که شرایط نگهداری و ظرفیت لازم برای انبار کردن کالاهای مورد نظر را داشته باشید. خرید تمامی محصولات از کارخانه بصورت عمده مقرون بصرفه است و این موضوع شامل حال خرید انواع خوراکی ها، شیرینی جات و شکلات ها نیز می گردد. در ادامه به ذکر دلایل مهم تری برای خرید محصولات مد نظر خود از کارخانه می پردازیم. جهت خرید مستقیم انواع شیرینی و شکلات از کارخانه با مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

09120688315

خرید مستقیم از کارخانه

چرا مستقیم از کارخانه خرید کنیم؟

  • قیمت مناسب تر

هنگامی که محصولات را مستقیماً از کارخانه خریداری می کنید، هزینه کمتری خواهید داشت. هرچه زنجیره های توزیع در یک محصول خاص بیشتر باشد، محصول گران تر می شود. این امر به این دلیل است که در سطوح مختلف، توزیع کنندگان و واسطه های مختلف با تحمیل هزینه های اضافی باعث افزایش قیمت محصول و در نتیجه رسیدن محصول به چند برابر قیمت به دست مصرف کننده می شوند.

خرید مستقیم از کارخانه

هنگامی که کالایی را از کارخانه خریداری می کنید، مجبور نخواهید شد هزینه های اضافی را که مربوط به ذخیره سازی و حمل و نقل که توسط واسطه ها به قیمت محصول اضافه می شوند را متحمل شوید. از آنجا که هیچ هزینه ای برای توزیع وجود ندارد، پس در نهایت نسبت به خرید از مغازه یا واسطه ها قیمت کمتری پرداخت خواهید کرد.

  • نگهداری محصول در بهترین شرایط

هنگامی که محصولی را از کارخانه خریداری می کنید. قطعا در شرایط بهتری از نظر بسته بندی و نگهداری قرار دارد. دلیل اصلی این است که شرکت ها محصولات تولیدی خود را بهتر می شناسند و اقدامات ایمنی بهتری در جهت نگهداری محصول در بهترین شرایط را انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که محصول به خوبی بسته بندی می شود و در بهترین شرایط به دست مصرف کننده می رسد. لازم به ذکر است که اگر محصول معیوب باشد، شرکت به راحتی می تواند آن را برای شما جایگزین کند.

خرید مستقیم از کارخانه

یکی از چالش های یک محصول که توسط واسطه و فروشگاه خریده می شود این است که احتمال دارد در طول مسیر و در حین جا به جایی آسیب ببیند و در شرایطی انبار شود که عمر مفید محصول را کم کند یا باعث شود به محصول آسیب فیزیکی برسد. که این موضوع احتمال اینکه محصولی معیوب به دست مصرف کننده برسد را بشدت بالا می برد.

  • تاریخ انقضا

در مورد محصولات مصرفی و دارای تاریخ انقضا همواره به شما توصیه می شود که به تاریخ انقضای آن توجه کنید. وقتی شما از خرده فروشی ها خرید می کنید آنها همواره سعی می کنند که محصولاتی را به شما بفروشند که تاریخ انقضای نزدیکتری دارند. فروشندگان عموما در فروش این محصولات صداقت لازم را ندارند. این امر بعضا باعث می شود شما محصولات تاریخ مصرف گذشته و غیر مرغوب را خریداری کنید. اما وقتی شما از تولیدی و یا کارخانه خرید می کنید از این موضوع اطمینان دارید که محصولی تازه و با کیفیت را خریداری کرده اید.

خرید مستقیم از کارخانه

  • تخفیفات فوق العاده

تولیدی ها غالبا در مناسبت های مختلف با گذاشتن تخفیفاتی سعی در جذب هرچه بیشتر مشتری های خرد و کلان دارند. این موضوع همواره در شرکت های تمام دنیا در تمام سطوح صدق می کند. همچنین جدای از این تخفیفات زمان دار شما می توانید با خرید های عمده و تعداد بالا از شرکت ها و تولیدی ها تخفیفاتی به صورت مستقیم بر روی محصولات بگیرید. این موضوع همواره لذت بخش است که محصولات را از کف قیمت تولیدی ارزان تر بخرید.

خرید مستقیم از کارخانه

  • خدمات پس از فروش بهتر

وقتی شما محصولی را مستقیم از کارخانه و یا تولیدی می خرید خدمات پس از فروش بهتر و مطمعن تری دریافت خواهید کرد. هر شرکتی بنا به محصولی که می فروشد خدمات خاصی را برای مشتری تا زمانی محدود در نظر می گیرد که مشتری با خیالی راحت بتواند انتخاب کند و ترسی از خرابی محصول در هنگام تحویل و تا مدتی محدود نداشته باشد.

خرید مستقیم از کارخانه

  • قدرت انتخاب بیشتر

وقتی به دنبال محصولی هستید و برای خرید به تولیدی مراجعه می کنید قطعا انتخاب های بیشتری برای خرید خواهید داشت تا زمانی که به خرده فروشی ها و فروشگاه ها برای خرید مراجعه کنید. شاید بگویید که در خرید از چند مغازه بازدید می کنیم و بهترین محصول را می خریم!اما تا به حال چند دفعه شده که کالایی را خریداری کنید و پس از بازگشت به منزل بفهمید با آن چیزی که در مغازه یا فروشگاه دیده اید زمین تا آسمان متفاوت است؟ در خرید های حضوری عموما خستگی و فشار فروشنده باعث می شود که شما نتوانید انتخابی کنید که باب دلتان باشد اما در هنگام خرید از کارخانه شما جابه جایی زیادی ندارید و می توانید در یک جا به انتخاب بپردازید.

خرید مستقیم از کارخانه

  • سفارشی سازی محصول

وقتی شما محصولی را از تولیدی سفارش می دهید بسته به نوع محصول می توانید آن را شخصی سازی و سفارشی سازی کنید. شما می توانید در هنگام خرید ایده های خود را با مسئول فروش در میان بگذارید و آنها نیز می توانند با نظر متخصصان با تجربه خود در زمینه تولید محصول مورد نظر و باب میل شما را تولید کنند.

خرید مستقیم شکلات از کارخانه

یکی از تنقلات پرفروش در بازار داخلی و خارجی شکلات می باشد. البته از آنجایی که تنوع شکلات ها بسیار زیاد می باشد می توان آن ها را در دسته بندی های مختلفی قرار داد. اما هر آنچه با عنوان شکلات از جمله انواع باسلوق، لوکوم، سجوق، ژله شکری و راحت الحلقوم و… به فروش می رسد را می توان بصورت عمده از کارخانه ها خریداری نمود تا فروش آن با حاشیه سود قابل قبولی همراه گردد.

با خرید از مجموعه شیرینو لذت خرید مستقیم از کارخانه را تجربه نمایید. ما در حوزه فروش شیرینی و شکلات تجربه چندین ساله داریم.

مجموعه شیرینو امکان خرید انواع شکلات را با مناسب ترین و عالی ترین قیمت بصورت عمده از کارخانه به دست مشتریان خود در سراسر کشور فراهم کرده است. کافیست برای اطلاع از شرایط همکاری و یا دریافت نمایندگی و همچنین خرید مستقیم انواع شکلات از کارخانه و قیمت روز آنها با مدیران فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

خرید مستقیم از کارخانه

خرید مستقیم انواع شیرینی جات از کارخانه

  • خرید مستقیم بیسکویت از کارخانه
  • خرید مستقیم کیک و کلوچه از کارخانه
  • خرید مستقیم ویفر از کارخانه
  • خرید مستقیم میشکا از کارخانه
  • خرید مستقیم کلمپه از کارخانه
  • خرید مستقیم شیرینی خانگی از کارخانه
  • خرید مستقیم شیرینی آجیلی از کارخانه
  • خرید مستقیم شیرینی خشک از کارخانه
  • خرید  مستقیم شیرینی تر از کارخانه
  • خرید مستقیم زولبیا و بامیه از کارخانه
  • و …

با توجه با تنوع فراوانی که در حوزه شیرینی جات وجود دارد دست را برای انتخاب محصول برای خرید عمده و در دست گرفتن بازار پخش در منطقه (شهر یا استان) باز می گذارد. با انتخاب هر کدام از محصولات در حوزه شیرینی جات می توانید علاوه بر کسب سود بالا به یک بازار فروش دائمی و همیشگی دست پیدا کنید چرا که همواره خریداران و طرفداران شیرینی و شکلات زیاد بوده و می توان به عنوان یک کالای تجاری مناسب به آن نگاه کرد. کافی است برای خرید محصولات مد نظر خود در حوزه شیرینی با مدیران فروش ما در مجموعه در ارتباط باشید تا شما در در جهت انتخاب هر چه بهتر محصولات راهنمایی نمایند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری

دریافت نمایندگی فروش نان خوانساری (کلوچه خوانساری)

شیرینی نان خوانساری (کلوچه خوانساری) یکی از لذیذترین شیرینی های خشک محسوب می شود. اگر …

SOCIALICON
SOCIALICON