خانه / ژله شکری / فروش شیرینی ژله ای شکری

فروش شیرینی ژله ای شکری

ژله شکری را می توان یک شیرینی بسیار پر فروش و فانتزی دانست که مصرف آن به ویژه در ایام نوروز بسیار بالا می رود و می توان از آن برای تزئین سفره هفت سین و یا برای پذیرایی از مهمانان نیز بهره گرفت. این نوع شیرینی به خاطر داشتن شکل ظاهری وسوسه کننده و جذاب مورد پسند اکثریت افراد از سنین مختلف قرار می گیرد و در میان کودکان بسیار محبوب بوده و شاید نرمی و حالت کشسان آن موجب افزایش روز افزون مشتریان آن گردیده است. ژله شکری را به واسطه دانه های شکری که روی آن پاشیده می شود به این نام می شناسند و در مقایسه با نمونه هایی نظیر پاستیل و یا انواع راحتی تنها تفاوت آن استفاده از پکتین به جای پودر ژلاتین می باشد و با بکارگیری این فیبر که منشا طبیعی دارد و از برخی میوه جات و سبزی جات حاصل می شود ژله شکری تولید شده که خواص بسیار بیشتری نسبت به ژلاتین دارد. این محصول در رنگ های گوناگون و با اسانس میوه های مختلف در کارخانه های سطح کشورمان تولید و به بازار فروش تزریق می گردد. یکی از مراکز فروش شیرینی ژله ای شکری مجموعه شیرینو می باشد که این محصول را با عالی ترین قیمت به دست پخش کنندگان می رساند.

09120688315

قیمت ژله شکری

در حال حاضر فروش ژله شکری به صورت عمده و در حجم بالا در این سایت مرجع انجام می شود اما نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که قبل از ثبت سفارش می بایست از قیمت عمده و بروز آن اطلاع حاصل نمایید و با توجه به ثابت نبودن قیمت مواد اولیه و نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت قطعی برای این نمونه شیرینی ارائه داد. با خرید از گروه بازرگانی شیرینو این خوراکی را بدون واسطه و با قیمتی ارزان تر می توانید خریداری نمایید و در صورت خرید این محصول به طور عمده از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند خواهید شد.

شیرینی ژله ای شکری عمده

از آنجایی که امروزه مردم تمایل بسیاری به استفاده از اینترنت دارند بنابراین فروشگاه های فراوانی محصولات خود را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. خرید اینترنتی شکلات ژله ای از طریق مجموعه شیرینو بصورت عمده در دو نوع فله و بسته بندی صورت می گیرد. مشتریان گرامی می توانند بدون هیچ گونه دغدغه ای از نظر کیفیت و قیمت اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود نمایند.

ژله شکری فله

شکلات ژله شکری در مجموعه شیرینو به دو صورت ژله شکری فله و ژله شکری دو سر پرس بصورت عمده به فروش می رسد. چنانچه تمایل به خرید این محصول بصورت فله دارید کافی است با مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

کارخانه فروش ژله شکری

کارخانه فروش ژله شکری در بسیاری از شهرهای کشور دایر است. اما خرید مستقیم و با قیمت بی نظیر را می توانید از طریق شرکت شیرینو تجربه نمایید. با معرفی شکلات ژله شکری، ایجاد فرصتی برای خرید عمده انواع محصولات مجموعه شیرینو از جمله شکلات ژله ای شکری آن فراهم گردیده است.

این امر به صورت اینترنتی امکان پذیر شده است تا در نهایت امکان ارائه بهترین قیمت با درصد تخفیف های مناسب نیز فراهم شود. برای خرید شکلات های شیرینو می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام نمایید. ما با ارسال محصولات خود بصورت مستقیم از کارخانه سبب خریدی آسان همراه حاشیه سود بالا برای پخش کنندگان این محصول پرطرفدار شده ایم.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON