خانه / باسلوق و راحت الحلقوم / خرید شیرینی باسلوق مراغه برای شب عید

خرید شیرینی باسلوق مراغه برای شب عید

خرید باسلوق مراغه که به عنوان یک ماده غذایی با ارزش و با خواص درمانی بالا شناخته می شود از طریق مجموعه شیرینو با ارسال مستقیم از تولیدی صورت می پذیرد. این نوع شیرینی مناسب استفاده در تمام سال می باشد ولی می توان آن را به عنوان شیرینی عید نیز استفاده کرد. جهت خرید این محصول با مدیر فروش این مجموعه در تماس باشید.

09120688315

خواص باسلوق

چنانچه در تهیه این خوراکی شیرین از شیره انگور استفاده شده باشد، می‌ توان فواید بسیاری برای آن ذکر کرد. از این جمله می‌ توان به وجود مقدار مناسبی پروتئین، پتاسیم، آهن، منیزیم، فسفر و ویتامین‌ هایی همچون A، C، B1، B2، B3  وB6 اشاره کرد.

همچنین بهبود عملکرد سیستم قلبی و عروقی و افزایش سطح ایمنی بدن، بهبود عملکرد سیستم گوارشی و کمک به سیستم خون رسانی از سایر خواص این شیرینی خوشمزه می باشد.

خرید باسلوق مراغه

باسلوق، سوغات و شیرینی سنتی مراغه، تهیه شده از مغز گردو و شیره انگور و خرما است. این شیرینی در کنار دیگر سوغات های مراغه مورد علاقه گردشگران و مسافران این شهرستان است.

این محصول خوراکی از شیره یا به اصطلاح محلی دوشاب، مغز گردو، آرد و ادویه های مختلف تهیه می شود. این شیرینی دلپذیر را معمولا در اواخر پاییز و زمستان تهیه می کنند و از گذشته نیز نوعی شیرینی سنتی این منطقه بر سر سفره های شب یلدا و عید نوروز بوده است.
این شیرینی به علت سنتی و سالم بودن مورد توجه میهمانان مراغه بوده و با توجه به استقبال زیاد علاقمندان، مقدار زیادی از باسلوق موجود در بازار تا عید به فروش می رسد. باسلوق از سالیان متمادی در این شهرستان تهیه می شود و

به دلیل استفاده از شیره (دوشاب) به عنوان ماده اولیه و طبیعی این نوع شیرینی دارای ارزش غذایی بالایی است. با وجود ارزش غذایی و خوشمزگی این محصول تنقلاتی سالم محسوب می شود که می توان آن را به راحتی جایگزین تنقلات ناسالم کرد. برای خرید باسلوق مراغه با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON