خانه / باسلوق و راحت الحلقوم / فروش باسلوق مراغه برای شب عید

فروش باسلوق مراغه برای شب عید

باسلوق یک شیرینی سنتی هست که فوق العاده خوشمزه و پر طرفدار هست و طعمش به خاطر پودر نارگیل و گلاب به کار رفته در آن فوق العاده می باشد. باسلوق را می توان هم به عنوان دسر سرو کرد و هم می توان به عنوان یک شیرینی در کنار چای میل کرد. باسلوق به نام راحتی نیز معروف است. فروش باسلوق مراغه در مجموعه شیرینو به صورت ارسال به سراسر کشور انجام می شود.

09120688315

انواع باسلوق

  • باسلوق لقمه ای
  • باسلوق راحت الحلقوم
  • باسلوق ژله ای
  • باسلوق رنگی
  • باسلوق تک پر مخصوص
  • باسلوق دو پر مخصوص
  • باسلوق سجوق

قیمت باسلوق گردویی مراغه

قیمت این محصول در بازار بسته به مواد به کار رفته شده در آن متفاوت است. این نکته را هم در نظر بگیرید که نوع برند، کیفیت محصول و بسته بندی تأثیر به سزایی در تعیین قیمت دارند.


باسلوق به دو صورت فله ای و یا بسته ای در بازار موجود است. همانطور که مشهود است باسلوق به شکل کیلویی قیمت ارزان تری نسبت به بسته بندی شده دارد. اگر خواهان خرید غیر حضوری باسلوق هستید، به راحتی به سایت های اینترنتی سر بزنید.

 

فروش باسلوق مراغه

در شهر مراغه شیرینی های مختلف و خوشمزه فراوانی تهیه و تولید می شود. یکی از این موارد نوعی شیرینی خوش طعم که با شیره انگور تهیه می شود،

باسلوق و سجوق است. این شیرینی ها به صورت سنتی در کارگاه های شیرینی پزی پخته می شوند و بعد از بسته بندی در بازارهای شهر مراغه به عنوان سوغات به مردم فروخته می شود.

در مجموعه شیرینو فروش این نوع شیرینی به صورت بسته بندی و کیلویی انجام می شود.

از سایر شیرینی های خوشمزه مراغه می توان به قرابیه ها و لوزینه ها اشاره کرد. این دو نوع نیز از مغز گردو و بادام تهیه می گردند. البته این دو را می توان در سایر مناطق آذربایجان نیز تهیه کرد ولی هم چنان زینت بخش بازارهای مراغه هستند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON