خانه / کیک و کلوچه / کلوچه مخصوص / خرید عمده کلوچه مخصوص

خرید عمده کلوچه مخصوص

خرید عمده کلوچه برای پخش کنندگان مواد غذایی و شیرینی جات امری ضروری و مهم می باشد.کلوچه مخصوص با طعمی دلنشین و مشتری پسند یک محصول بسیار مناسب برای تمامی پخش کنندگان بوده ،بدین دلیل گروه بازرگانی شیرینو اقدام به عرضه آن نموده است.مشتریان محترم می توانند برای دریافت نمونه محصول با مدیر فروش در ارتباط باشند.

کلوچه

کلوچه نوعی نان شیرینی است که از آرد گندم ،شکر و روغن بعنوان مواد اولیه تشکیل می شود،علاوه بر موارد اولیه از مواد دیگری هم از قبیل وانیل،گلاب،زعفران و … در تولید آن استفاده می شود که طعم های ویژه ای را به این محصول می دهد.این خوراکی لذیذ در انواع مختلفی تولید می شود و همین موضوع یکی از دلایل خرید عمده کلوچه توسط بنکداران و پخش کنندگان می باشد.

انواع کلوچه

تولید کنندگان بسیاری در جای جای ایران به امر تولید این محصول در انواع مختلف اشتغال دارند که نوع آن در وهله اول وابسته به منطقه و تولیدات مرسوم آن دیار است.سوغات هر منطقه در اثر سلایق و آداب و رسوم مردمان هر سرزمینی رواج پیدا می کند.دراینجا به برخی از انواع کلوچه که هر کدام می تواند سوغات یکی از شهرهای ایران باشد اشاره می کنیم.

  • کلوچه مخصوص شیرینو
  • کلوچه فومنی
  • کلوچه در طعم های موزی،پرتقالی،نارگیلی و …
  • کلوچه لاهیجان
  • کلوچ دزفولی
  • کلوچه سبزوار
  • و انواع مختلف دیگر

کلوچه مخصوص شیرینو

این محصول با طعمی خاص و دلپذیر برای کلیه پخش کنندگان مواد غذایی دارای حاشیه سود و بازار مناسبی بوده و بصورت مستمر توسط گروه بازرگانی شیرینو عرضه می گردد.

فروش عمده نان خوانساری

خرید عمده کلوچه مخصوص شیرینو

تمامی فروشندگان و پخش کنندگان محصولات غذایی و شیرینی جات ،می توانند این محصول ویژه را در سبد فروش خود قرار داده و از پتانسیل فروش بالای آن برخوردار گردند.قابل ذکر است این مجموعه فقط نسبت به فروش عمده اقدام می نماید و مشتریان گرامی می توانند برای دریافت نمونه محصول با مدیر فروش هماهنگی لازم را بعمل آورند.

ارسال محصولات به سراسر کشور

گروه بازرگانی شیرینو آمادگی دارد،کلیه سفارشات را به اقصی نقاط کشور و کلیه استان ها ارسال نموده ،بدین ترتیب همگان می توانند خریدی مقرون بصرفه را تجربه نمایند.

ثبت سفارش و خرید عمده کلوچه

برای استعلام قیمت و خرید محصولات این مجموعه از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید شیرینی سنتی خوانسار

خرید شیرینی سنتی خوانسار اصل (کلوچه خوانساری)

شیرینی سنتی خوانسار (کلوچه خوانساری) یکی از سوغات اصلی شهر خوانسار بوده که جزء لذیذترین …

SOCIALICON
SOCIALICON