خانه / شیرینی / فروش شیرینی آلمانی

فروش شیرینی آلمانی

فروش شیرینی آلمانی در گروه بازرگانی شیرینو به عنوان محصولی ویژه صورت می گیرد.این شیرینی که به نام مشهدی هم معروف هست دارای بافت کره ای و بیسکویتی بوده و به همین دلیل دارای طعمی دلنشین و لذیذ می باشد.چنانچه از خریداران این محصول هستید می توانید با ما در تماس باشید.

شیرینی

شیرینی به ماده غذایی اطلاق می‌گردد که ماده اصلی آن را شکر یا پودر قند یا قندهای مصنوعی تشکیل می دهد.در اغلب شیرینی‌ها، آرد و تخم‌مرغ ماده اصلی دیگری علاوه بر مادهٔ شیرین‌کننده به‌شمار می‌آیند. شیرینی از خوراکی های مورد علاقه اکثر افراد از کودکان گرفته تا بزرگسالان است.این محصول در ایام مختلف سال تناول می گردد که مصرف آن در اعیاد از جمله عید فطر و قربان و عید نوروز به حداکثر می رسد.

شیرینی آلمانی

یکی از انواع پرطرفدار این محصول شیرینی آلمانی و یا مشهدی است که در ایام عید تقاضای بالایی برای آن وجود دارد.این شیرینی به علت استفاده از یک لایه از سس رنگی و طعم دار که می تواند از مربا،مارمالاد و حتی عسل تهیه شود،بسیار پرطرفدار است.یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن ،تنوع ظاهر و رنگ می باشد.

فروش شیرینی آلمانی

فروش شیرینی آلمانی در شکل ها و قالب های متنوع

گروه بازرگانی شیرینو به عنوان عرضه کننده انواع شیرینی جات در نظر دارد که شیرینی آلمانی را با تنوع قالب و شکل بصورت عمده و سراسری عرضه نماید.کلیه مشتریان از سراسر کشور می توانند سفارشات خود را ثبت نموده چرا که در ارسال محصول به هر نقطه از کشور محدودیتی وجود ندارد.

ارسال و فروش شیرینی آلمانی در تمامی استانها

این مجموعه کلیه سفارشات مشتریان گرامی را بصورت مستقیم به محل مورد تقاضا ارسال نموده و همواره سعی در کاهش هزینه های جانبی ناشی از ایاب و ذهاب و … دارد.

ثبت سفارش

اگر از پخش کنندگان شیرینی و علاقمند به تنوع بخشیدن به محصولات در شهر خود هستید،می توانید با مدیر فروش این مجموعه در اتباط بوده و از آخرین قیمت ها مطلع گردید.

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید شیرینی برای عید

خرید شیرینی از کارخانه برای عید نوروز

با نزدیک شدن به عید نوروز، همه افراد به دنبال خرید خوراکی‌ های خوشمزه هستند. …

SOCIALICON
SOCIALICON