خانه / ویفر / پخش عمده ویفر فله ارزان

پخش عمده ویفر فله ارزان

ویفر فله محصولیست که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است،یکی از علل این موضوع قیمت مناسب آن نسبت به انواع بسته بندی می باشد.البته باید به این نکته اشاره کرد که کیفیت بسیار حائز اهمیت بوده و بستگی به مواد اولیه،مهارت و تجهیزات تولیدکننده دارد.گروه بازرگانی شیرینو محصولی با کیفیت و قیمتی مناسب را جهت جلب رضایت شما عزیزان به بازار عرضه می نماید.

ویفر

ویفر نوعی بیسکویت ترد و خوشمزه و لذیذ است که بصورت چند لایه تهیه شده و در بین لایه های آن از نوعی کرم استفاده می شود.کرم مورد استفاده در این محصول دارای طعمی دلپسند بوده که نظر هر فردی از کودکان گرفته تا بزرگسالان را جلب نموده، مغز ویفرها دارای طعم های متنوع کاکائویی،فندقی،پسته ای ،وانیلی،زعفرانی و میوه ای هستند که طرفداران آن را دوچندان می کند.بطور کلی ویفر نوعی بیسکویت محسوب می شود که در ایام مختلف سال و ساعات مختلف روز،علی الخصوص بعنوان تغذیه میان وعده کودکان و عصرانه همراه با یک فنجان چای صرف می گردد.

تاریخچه ویفر

ویفرهای اولیه که به آن‌ها را «ویفل» می‌نامیدند، بیشتر شبیه کیک‌های گرد صبحانه بود.انگلیسی‌ها، خمیر بسیار نازکی از ویفر را درون یک وسیله ای به شکل انبر گرد که قطری حدود 10 سانتی‌متر داشت، پهن می کردند و پس از فشردن قاشقک‌های انبر روی یکدیگر و قرار دادن آن درون تنور داغ، بیسکویت ترد و نازکی به نام «ویفل» را درست می‌کردند. اما ویفل‌های سنتی کم‌کم با افزودن انواع طعم‌های میوه،شکل تازه‌تری به خود گرفت و با نام ویفر به مردم سراسر دنیا شناسانده شد.

هدف اوليه از توليد ويفر، ايجاد طعم و شکل جديدي از خوراکي‌هايي بود که مردم مي‌توانستند همراه چاي به عنوان یک عصرانه لذیذ صرف نمایند. مثلا فرانسوي‌هاي قرون وسطي براي بهبود طعم ويفر، از عسل به جاي شکر استفاده مي‌کردند،که به تدریج باعث افزايش علاقه بيشتر بچه‌ها به اين خوراکي خوشمزه مي‌شد. نکته ديگري که مي‌توان در مورد تاريخچه ويفر گفت اين است که توليد صنعتي اين محصول در آمريکا براي اولين بار در سال 1860 ميلادي آغاز شد. مردم در آن زمان، دور يک دستگاه بزرگ جمع می شدند و با تعجب مي‌ديدند که يک نيروي غيرانساني مي‌تواند برايشان چنين خوراکی خوشمزه‌اي را تهيه کند. به اين ترتيب توليد انبوه و صنعتي ويفرهاي کرم‌دار به شکل امروزي‌شان در دنيا آغاز شد.

ارتباط با مدیر فروش

انواع ویفر

ابن محصول را می توان از نظر دسته بندی کرد:

  • از نظر شکل ظاهری
  • از نظر بسته بندی
  • از نظر طعم

شکل ظاهری ویفر

این محصول در قالب های مختلف لقمه ای،کوچک،مربع،مستطیل،بزرگ تولید می شود.

از نظر بسته بندی

تولیدکنندگان بسیاری در سراسر کشور به امر تولید ویفر اشتغال دارند،در این میان بعضی فقط نوع بسته بندی،برخی فقط بصورت فله و تعدادی نیز هر دو آنها را تولید می کنند.انواع بسته بندی در وزن های مختلف نظیر 20 گرم تا 1 کیلو و طرح های متفاوتی تولید می شود.نوع فله نیز معمولا در کارتن های 3 کیلویی و بعضا در اوزان 3.5 و 5 کیلویی به بازار عرضه می گردد.

از نظر طعم

کارخانجات مختلف از طعم های متفاوتی برای تولید ویفر استفاده می کنند،که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • موزی
  • پرتقالی
  • نارگیلی
  • وانیلی
  • توت فرنگی
  • لیمویی
  • زعفرانی
  • آناناسی
  • فندق
  • پسته
  • نخودچی
  • طالبی
  • انبه و غیره

ویفر فله

این محصول نیز همانند سایر مواد غذایی بصورت فله تولید و به بازار عرضه می گردد.البته منظور از فله عدم بسته بندی در سایز و وزن کوچک می باشد.بدین ترتیب از هزینه های صرف شده جهت بسته بندی های کوچک صرف نظر شده و هزینه و قیمت نهایی محصول پایین تر بوده و مصرف کنندگان و خریداران نیز بهای کمتری را بابت آن می پردارند،در نتیجه خریدی بهینه را تجربه می نمایند.بسته بندی های ویفر فله معمولا در کارتن های 3 کیلویی صورت گرفته و بعضا بصورت کارتن های 3.5 و 4 و 5 کیلویی نیز به بازار عرضه می گردد.

ویفر موزی

یکی از انواع این محصول،ویفر با طعم موز بوده که از زمان قدیم دارای طرفداران بسیاری بوده است.موز گیاهی است علفی مانند درختچه که برگهای آن بسیار بزرگ و پهن است و گاهی تا 2 متر می رسد . گلهای آن مجتمع و بصورت سنبله است میوه آن ابتدا سبز و بعد از رسیدن به رنگ زرد در می آید .موز از چهار هزار سال قبل در هندوستان كشت می گردیده است . در سال 1482 پرتغالی ها موز را در سواحل گینه پیدا كردند و به جزائر قناری بردند و سپس بوسیله میسیونر مذهبی اسپانیولی به نواحی قاره آمریكا برده شد و اكنون موز در تمام مناطق گرمسیر دنیا كشت می شود .

موز فوایدی برای سلامتی دارد از جمله سلامت قلب و عروق، کمک به افزایش انرژی و ایمنی، پیش گیری از کم خونی، جلوگیری از زخم معده  و همچنین جلوگیری از دیابت کمک می کند.موز به غلبه بر افسردگی ناشی از مقدار بالای تریپتوفان که به سروتونین تبدیل می شود و به انتقال دهنده عصبی مغزی شاد تبدیل می شود، کمک می کند.

موز منبع عالی پتاسیم و ماده مغذی مسئول انتقال اکسیژن به مغز است. هم چنین کمک می کند ذهن خود را هوشیار نگه دارید چون منیزیم در میوه ها فعالیت الکتریکی مناسب بین سلول های عصبی در مغز ایجاد می کند. علاوه بر این، آن هم چنین مسئول کمک به مغز برای دفع مواد زائد مانند آمونیاک از بدن است. با کاهش سطح آمونیاک در مغز به طور خودکار تیز و دقیق می شود.

ویفر فله پرتقالی

نوعی دیگری از این محصول که آن هم پرطرفدار بوده و در حال حاضر نیز علاقمندان زیادی دارد،ویفر پرتقالی است.همانطوریکه همه می دانند پرتقال یکی از قدیمی ترین و پرمصرف ترین مرکبات است که بشر از آن زمان تا کنون استفاده کرده است و خواص پرتقال بخصوص در تصفیه خون و بسیاری از بیماری ها مفید است .ویتامین C یکی از عوامل مهم مهارکننده سرطان است که پرتقال منبع این ویتامین محسوب می شود.خواص پرتقال

خواص پرتقال
حدود 500 سال قبل از میلاد مسیح کنفوسیوس از آن نام برده است .پرتقال اولیه ، کوچک ، تلخ و پر از هسته بوده است که در اثر تربیت مهندسی ژنتیکی و همچنین انتخاب نوع بهتر و کود کافی درشت تر و شیرین تر شده است. پرتقال سرشار از ویتامین های B,C دارای آهن ، کلسیم ، فسفر ، پتاسیم، سدیم و مس است.

ویفر کاکائویی

نوع دیگر ویفر با طعم کاکائو بوده که از زمان قدیم تولید آن مرسوم می باشد.کاکائو ماده‌ای تلخ مزه است که از دانه‌های درخت گرمسیری کاکائو به دست می‌آید.دانه‌های کاکائو از نظر طعم، تلخی و عطر با هم متفاوت‌اند و گران‌‌ترین نوع کاکائو از دانه‌های درخت کرئیولو به دست می‌آید که تلخی آن نسبت به سایر کاکائوها خیلی کمتر است و تنها 10 درصد شکلات‌های دنیا با استفاده از این نوع کاکائو تهیه می‌شود.

ویفر نارگیلی

امروزه علاوه بر طعم های اصلی مورد استفاده در ویفر از طعم های دیگری نیز استفاده می شود،یکی از این موارد نارگیل است.نارگیل در حدود سه هزار سال پیش در جنوب آسیا کشت می شده است . در حال حاضر درخت نارگیل در تمام مناطق استوائی وجود دارد . مردم اقیانوس آرام نارگیل را بعنوان یک غذای اصلی مصرف می کنند و از تمام قسمت های این درخت استفاده می برند. گوشت نارگیل دارای آنزیم های مختلف مانند انورتین ، اکسیداز و کالاتاز می باشد . در شیر نارگیل اسید های آمینه مختلفی مانند هیستدین ، آرژینین ،لیزین ف تایروزین ،تریپتوفان ، پرولین ،لوسین و آلانین موجود است.

ویفر توت فرنگی

یکی دیگر از طعم های مورد استفاده در ویفر، توت فرنگی است که با توجه به طعم دلپسند این میوه،طرفداران بسیاری را جلب نموده است.

ارسال ویفر فله به سراسر کشور

این مجموعه با ارسال مستقیم سفارشات به آدرس متقاضیان در تلاش است که رضایت ایشان را جلب نموده و از هزینه های اضافی که خریداران حین خرید متحمل می شوند بکاهد.

ثبت سفارش ویفر فله

اگر از پخش کنندگان این محصول هستید،می توانید برای استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش در ارتباط باشید.

 

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

اعطای نمایندگی ویفر

اعطای نمایندگی ویفر

چرا بسیاری از مجموعه ها اقدام به اعطای نمایندگی انواع شیرینی و ویفر می نمایند؟ …

SOCIALICON
SOCIALICON