خانه / شیرینی بامیه / مرکز خرید بامیه عربی ارزان

مرکز خرید بامیه عربی ارزان

بامیه از شیرینی‌ های خاورمیانه است که در مدل های مختلف تولید می گردد. از مواد اولیه آن آرد، تخم مرغ و شکر می باشد. از تخم مرغ برای پف کردن بامیه استفاده می‌ شود، البته این روش به تازگی به کار می‌ رود و در گذشته کاربردی نداشته‌ است؛ این تنها تفاوت میان بامیه های قدیم با حال است. هنگامی که بامیه آماده شد آن را در شربت قوام‌ یافته می‌ اندازند تا شیره را به خود جذب کند. معمولا مسلمانان شیعه ایرانی در ماه مبارک رمضان، از زولبیا و بامیه برای افطار استفاده می‌ کنند. این شیرینی جزو شیرینی‌ هایی است که نیاز به فر ندارد و به روش سرخ کردن تهیه می‌ شود. البته روغن فراوانی به خود جذب نمی کند ولی بایستی هنگام سرخ کردن در روغن شناور باشد تا یکدست سرخ شود. مرکز خرید بامیه عربی امکان خرید این محصول را به صورت اینترنتی نیز فراهم نموده است.

09120688315

شیرینی بامیه ای

زولبیا و بامیه از شیرینی ها معروف و بسیار پرطرفدار ایرانی می باشد که به عنوان شیرینی مناسبتی در ماه مبارک رمضان برای افطار و سحری مورد استفاده قرار می گیرد. زولبیا و بامیه به علت شیرینی و قند بالایی که دارند، زمانی که به عنوان اولین ماده خوراکی در افطار وارد بدن می‌شوند، قند را بالا برده و حس خوشایندی را به فرد روزه دار منتقل می‌ کنند. شیرینی بامیه شباهت زیادی به شیرینی لگیمات عربی دارد. زولبیا و بامیه از زمان ناصرالدین شاه وجود داشته است.

تولید بامیه عربی

بامیه یک شیرینی شربت دار است که ما ایرانی ها در ماه مبارک رمضان سر سفره های افطار و سحر می گذاریم در تاریخ ناصری از بامیه هم نام برده شده است. بامیه شیرینی محبوب و خوشمزه چیزی نظیر 150 سال در کشور ما قدمت دارد. در آن زمان در شهر هایی که خرما کشت نمی شده و یا امکان انتقال خرما به آنجا وجود نداشته از این قبیل شیرینی استفاده می شده است.

بامیه عربی اصفهان

مجموعه شیرینو بهترین بامیه های اصفهان را با نازلترین قیمت به دست مشتریان خود در سراسر کشور می رساند. لذا جهت خرید این محصول در طی سال و برای ایام ماه مبارک رمضان کافیست با این مجموعه تماس حاصل نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

انواع بامیه ها

  • بامیه عربی (بامیه لبنانی)

  • بامیه ایرانی

  • بامیه اسپانیایی (چوروس) که روی آن شکر پاشی شده و معمولا با شکلات و کاکائو مذاب مصرف می‌ شود.

  • بامیه هندی (انجیری) بامیه هندی یکی از شیرینی های خوشمزه بین المللی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود. این شیرینی خوشمزه همانطور که از نامش مشخص است اصالتی هندی دارد و یکی از محبوب ترین شیرینی ها در کشور هند می باشد.

  • بامیه ترکی (بامیه پیچی) که آن را با نام بامیه تنوری تبریز نیز شناخته می شود.

مرکز خرید بامیه عربی ارزان

مرکز خرید بامیه عربی، این محصول را با بالاترین کیفیت و تولید شده با دستگاه های تمام اتوماتیک با رعایت تمام اصول بهداشتی به صورت عمده به فروش می رساند. اما در هنگام خرید بامیه عربی، به موارد ذکر شده توجه فرمایید. بامیه خریداری شده عطر، طعم مناسب و رنگ روشن داشته و سوختگی و تغییر رنگ قهوه ای در آن مشاهده نشود. ذرات سوخته شده روی زولبیا و بامیه وجود نداشته باشد. پس از خریداری کردن بامیه باید در یخچال یا محل خشک و خنک نگهداری شود. این گونه شیرینی ها حتی الامکان باید از مراکز تهيه و توزيع معتبر که شرايط بهداشتی را رعايت می نمايند خريداری شود.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

مرکز خرید بامیه

مرکز خرید مرغوب ترین بامیه عربی در مشهد

یکی از معتبرترین مرکزهای خرید بامیه عربی مجموعه شیرینو می باشد که امکان فروش و …

SOCIALICON
SOCIALICON