خانه / کیک و کلوچه / فروش عمده کلوچه زیر قیمت بازار

فروش عمده کلوچه زیر قیمت بازار

فروش عمده کلوچه زیر قیمت بازار برای تامین نیاز بازار به این

محصول توسط مرکز فروش کلوچه به صورت ویژه صورت می گیرد.

کلوچه ارزان

کلوچه از محصولات پرتقاضای بازار و مورد علاقه کودکان و بزرگسالان است که در ساعات مختلفی از روز صرف می شود.این محصول از مواد اولیه ای نظیر آرد گندم ،شکر و روغن تهیه می شود.کلوچه در انواع مختلفی تولید می شود و در شهرهای مختلف نوعی از آن معروف می باشد.از انواع آن می توان به کلوچه ساده،مغزدار،خرمایی،سنتی،زنجبیلی،موزی و پرتقالی و … اشاره کرد.

کلوچه مغزدار

کلوچه مغزدار نیز بعنوان نوعی از این محصول،بسیار پرطرفدار بوده و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.این محصول نیز در اشکال مختلفی از جمله چتری تولید و در بسته بندی های متنوع ،همچنین بصورت فله به بازار عرضه می شود.

کلوچه سنتی

کلوچه سنتی نوعی ساده و با طعمی دلنشین از این محصول بوده که همانند سایر انواع آن بصورت بسته بندی های متفاوت و فله عرضه می گردد.

فروش عمده کلوچه سنتی و مغزدار

مرکز فروش کلوچه عرضه کننده انواع مختلف این محصول در طعم های متفاوت و بسته بندی در وزن های مختلف ، همچنین در کارتن های چند کیلویی بصورت فله بوده و سعی دارد با عرضه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب رضایت مشتریان را جلب نماید.از آنجایی که این محصول محدود به منطقه خاصی نبوده،لذا بازار فروش مناسبی دارد.

فروش عمده کلوچه زیر قیمت بازار

ارسال کلوچه ارزان به سراسر کشور

کلیه سفارشات مشتریان گرامی بصورت مستقیم به سراسر ایران و تمامی شهرهای کشور ارسال می گردد و جهت رفاه و آسایش خریداران امکان خرید آنلاین و غیرحضوری فراهم گردیده است،بدین ترتیب نیازی به صرف هزینه های جانبی از جمله ایاب و ذهاب نمی باشد.

ثبت سفارش و استعلام قیمت

از خریداران محترم تقاضا می گردد برای استعلام قیمت و ثبت سفارش با مدیر فروش مجموعه در تماس باشند و یا از طریق تلگرام ارتباط برقرار نمایند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت ارزان قیمت کارخانه با ارسال به سراسر کشور از طریق …

SOCIALICON
SOCIALICON