خانه / کیک و کلوچه / مرکز کلوچه ارزان

مرکز کلوچه ارزان

مرکز کلوچه ارزان،یک مجموعه از افراد با تجربه در امر تولید و عرضه

انواع کلوچه بوده که تمامی تلاش خود را برای عرضه محصولات با کیفیت

و جلب رضایت خریداران به کار می گیرند.

فروش عمده کلوچه

این محصول به دلیل تنوع طعم و ظاهر،مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب نموده ، چرا که طعم لذیذ آن هر شخصی را مجاب به تناول دوباره آن کرده و این مطلب در مورد کودکان دو چندان صدق می نماید.به همین دلیل کلوچه یک محصول پر مصرف در بازار به حساب می آید که در اقصی نقاط ایران انواع مختلفی از آن تولید می شود.مرکز کلوچه ارزان سعی نموده انواع متنوعی از این محصول را برای سهولت و دسترسی آسان تر مشتریان گرامی عرضه نماید.

مرکز کلوچه ارزان

فروش کلوچه محلی

یکی دیگر از خدمات مرکز کلوچه ارزان،عرضه کلوچه های محلی شهرهای مختلف ایران است.این موضوع باعث می گردد،همگان با سوغات شهرهای مختلف آشنا شده و از طعم لذیذ آنها لذت ببرند.شهرهای مختلفی در ایران دارای کلوچه های معروف هستند که در این میان می توان به  لاهیجان،فومن و شیرینی خوانساری و کلمپه کرمان، کماج همدان و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

مرکز کلوچه ارزان

قیمت انواع کلوچه

این محصول بصورت تعداد،کارتن و کیلویی بفروش می رسد،قیمت گذاری این خوراکی بر اساس وزن،نوع،ماندگاری،کیفیت و … بوده که در خرید عمده برای مشتریان صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

عرضه کلوچه با کیفیت در مرکز کلوچه

ما همواره در تلاشیم در جهت کسب رضایت خریداران محصولی با کیفیت را به بازار عرضه نماییم و در عین حال قیمت های مناسبی را نیز برای محصولات در نظر بگیریم.شما نیز می توانید با یکبار خرید از این مجموعه مشتری دائمی شوید.

مرکز کلوچه ارزان

ارسال مستقیم محصول

تمامی سفارشات مشتریان در این مجموعه بصورت مستقیم از کارگاه و کارخانه به کلیه مقاصد مورد تقاضای خریداران در سرتاسر ایران ارسال می گردد.از همگان تقاضا می گردد برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها و همچنین ثبت سفارش با مدیر فروش تماس حاصل نمایند.

 

 

 

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت

فروش عمده کیک و بیسکویت ارزان قیمت کارخانه با ارسال به سراسر کشور از طریق …

SOCIALICON
SOCIALICON