خانه / شیرینی کلمپه / شرکت پخش کلمپه صادراتی

شرکت پخش کلمپه صادراتی

انواع کلمپه صادراتی به صورت سنتی و یا صنعتی تولید می شود. کارخانجات متعددی در حوزه تولید انواع شیرینی از جمله کلمپه فعالیت می نمایند و این محصول را با استفاده از تازه ترین مواد اولیه و به وسیله تجهیزات مدرن و پیشرفته به شیوه ای کاملا بهداشتی تولید می کندن و پس از آماده شدن در بسته بندی مناسب و استاندارد، توسط شرکت های پخش کلمپه راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند.

09120688315

کلمپه

کلمپه از دو بخش اصلی تشکیل می شود: یک بخش بیرونی که ظاهر کلوچه مانند آن را تشکیل می دهد و یک بخش درونی که جداگانه درست می شود و بعد درون آن خمیر کلمپه قرار می گیرد. در مجموع آنچه برای درست کردن این شیرینی خوش عطر و طعم باید تهیه کرد عبارت است از: روغن جامد، آرد سفید گندم، زردۀ تخم مرغ، شیر پاستوریزه، بکینگ پودر، کنجد، مغز گردو، مغز پسته، خرما، پودر هل، دارچین، زعفران، شکر و گلاب

شرکت پخش کلمپه

فواید کلمپه

همه محصولات و مواد غذایی دارای مواد مفید و سودمندی هستند که در هنگام مصرف در بدن انسان جذب شده و برای او سودمند خواهند بود. اما برخی از محصولات دارای ارزش غذایی بسیار بیشتری بوده و از این نظر بیشتر توجه مصرف کنندگان و مشتریان را به خود جلب می نماید. از جمله خواص ارزشمند کلمپه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت عمومی بدن
  • رفع ضعف و بی حالی
  • سرشار از ویتامین د
  • انرژی زا
  • اشتها آور
  • تقویت کننده قوای جنسی

شرکت پخش کلمپه

قیمت شیرینی کلمپه

قیمت شیرینی کلمپه به فاکتورهای متعددی همچون نام برند، مواد بکار رفته در تولید شیرینی، نوع بسته بندی، وزن محصول، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه در تولید محصول، نحوه خرید (کلی یا جزئی)، نوع خرید (بی واسطه یا با واسطه) و فاکتورهای بسیار متعدد دیگری بستگی دارد. بهتر است در هنگام خرید به نام آشنا بودن برند، تاریخ تولید و انقضا، مواد بکار رفته در شیرینی، داشتن نماد سیب سلامت و … توجه نمائید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و خوشمزه را خریداری کنید.

شرکت پخش کلمپه

شرکت پخش کلمپه

مجموعه شیرینو یکی از بزرگترین مراکز پخش شیرینی کلمپه با کیفیت و درجه یک، تولید شده از بهترین مواد اولیه می باشد که این محصول را با مناسب ترین قیمت در کشور پخش می نماید. مشتریان گرامی از سراسر کشور می توانند جهت خرید و اخذ نمایندگی جهت فروش برای شهر خود با کارشناسان فروش شرکت پخش کلمپه شیرینو تماس حاصل نمایند.

شرکت پخش کلمپه

کلمپه صادراتی

امروزه تولید کنندگان برندهای معتبر کلمپه علاوه بر عرضه در بازار های داخلی، این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی شکیل و زیبا به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می کنند که به دلیل سطح کیفی بالا در آنجا نیز بسیار پرفروش است و متقاضیان زیادی دارد. یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده کلمپه صادراتی با بهترین قیمت و کیفیتی درجه یک مجموعه شیرینو می باشد که شرایط ایده آلی را جهت فروش داخلی و صادرات شیرینی سنتی کلمپه فراهم نموده است.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش شیرینی کلمپه

فروش شیرینی کلمپه خرمایی

کلمپه یک شیرینی سنتی ایرانی است که در حال حاضر در شهرهای زیادی از ایران …

SOCIALICON
SOCIALICON