خانه / شیرینی کلمپه / فروش شیرینی کلمپه خرمایی

فروش شیرینی کلمپه خرمایی

کلمپه یک شیرینی سنتی ایرانی است که در حال حاضر در شهرهای زیادی از ایران تولید می گردد. کلمپه ظاهر یشبیه به کلوچه دارد با این تفاوت که داخل آن به جای گردو با خرما پر شده است. در واقع کیفیت کلمپه را می توان با خرمای درون آن محک زد. شیرینی کلمپه را به عنوان شیرینی عصرانه در دورهمی ها و مهمانی ها و یا برای عید نوروز استفاده می نمایند. فروش شیرینی کلمپه خرمایی به صورت عمده و از کارخانه با تحویل در محل از طریق سایت مجموعه شیرینو در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

09120688315

فروش شیرینی کلمپه

فروش عمده کلمپه خرمایی

فروش عمده کلمپه امکان خرید با کمترین هزینه را برای مشتریان فراهم می نماید. این مرکز فروش، شیرینی کلمپه اصل را در دسترس مشتریان قرار می دهد. فروش به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مرکز صورت می گیرد و ما در عرصه فروش خدمات گسترده ای را به مصرف کنندگانمان ارائه می دهیم.

فروش شیرینی کلمپه

مجموعه شیرینو برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایت نموده و با به نمایش گذاشتن محصولات مختلف و امکان مشاهده و مقایسه آنها شرایط خریدی آسان و کم هزینه را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. این روش باعث جلب رضایت آنها می شود و به بازار فروش رونق می بخشد. ما با فروش عمده کلمپه خرمایی در بسته بندی با وزن های مختلف و حتی فله در وزن های 5 کیلویی امکان خرید ارزان تر را برای مشتریان فراهم نموده ایم.

مشخصات کلمپه خرمایی

مواد مورد نیاز برای پخت کلمپه خرمایی عبارتند از:

  • آرد
  • روغن پخت و پز
  • ماست به اندازه مورد نیاز
  • زعفران از نوع دم کرده
  • زرده تخم مرغ
  • بیکینگ پودر
  • دارچین
  • خرما
  • پودر هل و …

فروش شیرینی کلمپه

در ابتدای کار باید آردی را که در اختیار داریم به مدت 3 بار الک کنیم و در نهایت آن را در داخل یک کاسه می ریزیم، در ادامه روغن مورد نظر را به آن اضافه خواهیم کرد و با همدیگر آنها را مخلوط خواهیم کرد. در مرحله بعدی ماست و بکینگ پودر را در ظرف جداگانه دیگر می ریزیم و آنها را با همدیگر مخلوط خواهیم کرد و سپس زرده تخم مرغ را نیز به آن اضافه خواهیم کرد.

زرده تخم مرغ و زعفران دم کرده را در نهایت با ماست مخلوط می نماییم. سپس مواد مورد نیازی که از ابتدا در اختیار داشتیم و آنها را با همدیگر مخلوط کرده ایم را در یک بشقاب و ظرف مخصوص می ریزیم و در نهایت به وسیله همزن دستی یا برقی خوب مخلوط خواهیم کرد.

فروش شیرینی کلمپه

مرحله آخر این موادی که با همدیگر مخلوط می شود همانند یک خمیر می ماند و به خمیر مخصوص کلمپه تبدیل می شود. خرما، دارچین، پودر هل و دیگر موادی که به دلخواه خود برای خوش طعم کردن آنها در اختیار داریم را می توان به آن اضافه کرد تا شیرینی مورد نظر طعم بهتری بگیرد. در نهایت خمیری که بدست آمد را می توانید به شکل های مختلف دایره ای، مربعی و … در بیاورید. مرحله ی آخر نیز مربوط به پخت و پز آن می باشد.

فروش شیرینی کلمپه

قیمت کلمپه خرمایی

بسته بندی کلمپه خرمایی در شکل های مختلف انجام می شود که قیمت هر کدام با توجه به موارد زیر متفاوت است. حجم بسته بندی های کلمپه، کیفیت کلمپه، نوع و میزان خرما، گردو، مغز پسته و … به کار رفته در پخت کلمپه، صادراتی بودن ظرف بسته بندی و هم چنین نوع تهیه کردن شیرینی کلمپه، همه و همه در تعیین قیمت هر کیلو از این شیرینی تأثیرگذار است.

فروش شیرینی کلمپه اصیل

خوردن شیرینی همواره نشاط آفرین و با لذت فراوانی همراه بوده است اما آنچه خوردن یک شیرینی را دلچسب تر می کند، مصرف بدون دغدغه و ترس این محصول می باشد. شیرینی کلمپه به دلیل استفاده از خرما در مغز آن به جای شکر استرس مبتلا شدن به بیماری های قندی و دیابت را در مصرف کنندگان کاهش داده است. این شیرینی لذیذ به علت پر انرژی بودن برای ورزشکاران و کودکان بسیار مغذی می باشد. فروش شیرینی کلمپه اصیل تهیه شده از باکیفیت ترین خرما، با طعم بی نظیر و دلچسب از طریق مجموعه شیرینو با ارسال به سراسر کشور صورت می پذیرد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

پخش عمده کلمپه

پخش عمده کلمپه به قیمت کارخانه

پخش عمده کلمپه در معتبرترین فروشگاه های فروش این محصول با قیمت بسیار پایین انجام …

SOCIALICON
SOCIALICON