خانه / شیرینی کلمپه / خرید شیرینی کلمپه خرمایی از کارخانه

خرید شیرینی کلمپه خرمایی از کارخانه

خرید شیرینی کلمپه خرمایی از طریق آنلاین، فروشگاه و سایت امکان پذیر می باشد. نمایندگی های فروش فراوانی در شهرهای مختلف اقدام به فروش این محصول می نمایند. اما اگر شما به دنبال خرید عمده و مستقیم این محصول از کارخانه می باشید کافی است از طریق مجموعه شیرینو اقدام به ثبت سفارش نمایید.

09120688315

خرید کلمپه خرمایی

معمولا شیرینی یکی از خوراکی های پرطرفدار در بین ما ایرانی هاست اما اکثرا به جای انتخاب شیرینی های دیگر از شیرینی کلمپه خرمایی که در آن به جای شکر از خرما استفاده شده است مصرف می نمایند. این انتخاب به علت خواص بالای خرما و عدم استفاده از قند و شکر در تولید این نوع از شیرینی سنتی می باشد. خرید کلمپه خرمایی به علت خواص بی نظیر خرما نظیر کنترل سیستم عصبی و جلوگیری از هیجان و درمان بسیاری از بیماری ها جایگزین خرید انواع شیرینی های خشک و تر گردیده است.

قیمت انواع کلمپه

کلمپه از جمله شیرینی های خشک است که با نگهداری در محل مناسب می توان این شیرینی را برای مدت زمان طولانی تازه نگه داشت. قیمت کلمپه وابسته به قیمت مواد اولیه ای نظیر آرد سفید، روغن، تخم مرغ، بکینگ پودر، زعفران و دیگر مواد اولیه به کار رفته در این نوع از شیرینی دارد. برند محصول و بسته بندی یا فله بودن آن و همچنین خرید عمده یا جزیی آن و حتی خرید مستقیم از کارخانه یا خرید از نمایندگی های پخش همه از عوامل مؤثر در قیمت نهایی محصول خریداری شده توسط مشتریان می باشد. چنانچه خواهان خرید این شیرینی بی نظیر هستید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گیرید تا قیمت های روز این محصول و نحوه ثبت سفارش و ارسال را به شما اطلاع دهند.

خرید انواع کلمپه

کلمپه در مدل ها و طعم های مختلفی در کشور تولید و به فروش می رسد. از جمله پرفروش ترین انواع کلمپه:

  • کلمپه خرمایی
  • کلمپه گردویی
  • کلمپه زعفرانی
  • کلمپه کنجدی
  • کلمپه پسته ای
  • و …

خرید عمده شیرینی کلمپه

شیرینی کلمپه به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات شیرینی در صنعت کیک و شیرینی می باشد. مجموعه شیرینو امکان خرید عمده متنوع ترین و جدیدترین انواع کلمپه را در تناژ بالا فراهم نموده است. از مزیت های خرید از این شرکت امکان ارسال غیرحضوری به تمام نقاط ایران می باشد که مانع اتلاف وقت و پول مشتریان ارجمند گردیده است. همچنین مجموعه بازرگانی شیرینو با  امکان تولید در حجم های بالا آمادگی خود را برای صادرات این محصول به سایر کشورها اعلام می نماید. ما مشتریان خود را تا تحویل کامل محصول در محل پشتیبانی می نماییم.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

پخش عمده کلمپه

پخش عمده کلمپه به قیمت کارخانه

پخش عمده کلمپه در معتبرترین فروشگاه های فروش این محصول با قیمت بسیار پایین انجام …

SOCIALICON
SOCIALICON