خانه / شیرینی کلمپه / پخش عمده کلمپه به قیمت کارخانه

پخش عمده کلمپه به قیمت کارخانه

پخش عمده کلمپه در معتبرترین فروشگاه های فروش این محصول با قیمت بسیار پایین انجام می شود. کلمپه اگر به صورت عمده خریداری شود چون خرید در حجم و مقدار بالا انجام می گردد قیمت تمام شده برای خرید محصول بسیار ارزانتر از قیمت موجود در بازار خواهد بود و خرید کلی به سود خریدار می باشد. ما باکیفیت ترین کلمپه را با عالی ترین قیمت به دست شما می رسانیم.

09120688315

کلمپه

کلمپه یک نوع کلوچه است که از ترکیب آرد، روغن، تخم مرغ و شیر تهیه می شود و در قسمت میانی آن از خرما و مغزهایی مانند مغز پسته و گردو و همچنین زعفران، گلاب، هل، کنجد، دارچین و شکر استفاده می شود به همین دلیل این شیرینی بسیار مقوی و مغذی می باشد.

کلمپه دارای خواص فراوان می باشد و سرشار از ویتامین های مختلف و مواد معدنی مغذی می باشد که باعث رفع بی حالی و ضعف، رفع مشکلات گوارشی و همچنین باعث تقویت قوای جنسی و تقویت قوای عمومی بدن می شود. کلمپه در انواع گوناگون تولید می شود.

پخش عمده کلمپه

کلمپه کرمان به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می شود که در تولید سنتی معمولا بیشتر کار دست دخالت دارد و اما صنعتی بیشتر کار دستگاه است که هم در تولید سنتی و هم صنعتی انواع متفاوت کلمپه تهیه می گردد. به طور مثال کلمپه ساده، کلمپه کنجدی، کلمپه گردویی، کلمپه دارچینی و.. که معمولا تنوع کلمپه، در نوع سنتی بیشتر می باشد. شیرینو به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان کلمپه در کشور این محصول پرطرفدار را به قیمت کارخانه به سراسر کشور ارسال می نماید.

قیمت عمده کلمپه

متأسفانه در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه، نمی توان قیمت ثابتی را برای این محصول اعلام کرد و قیمت ها به روز می باشد. جهت سفارش کلمپه و خرید آن می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. همچنین اگر خواهان دریافت نمایندگی کلمپه و کلوچه خرمایی هستید می توانید درخواست خودتان را برای این مجموعه ارسال نمایید.

مرکز پخش کلمپه

 

مرکز پخش کلمپه محصولات خود را به صورت عمده و جزئی به سراسر کشور ارسال می نماید. لازم به ذکر است این سایت برای مشتریان ثابت خود امتیازات خاصی قائل شده است به طور مثال نوسانات قیمتی موجود در بازار را به اطلاع مشتریان خود می رساند و سعی می کند سفارشات مشتریان ثابت خود را خیلی زودتر از زمان تعیین شده به دست مشتریان برساند و در زمانی که تخفیفات ویژه گذاشته می شود به تمام مشتریان ثابت اطلاع رسانی می شود. جهت ثبت سفارش از طریق مرکز پخش شیرینو با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش شیرینی کلمپه

فروش شیرینی کلمپه خرمایی

کلمپه یک شیرینی سنتی ایرانی است که در حال حاضر در شهرهای زیادی از ایران …

SOCIALICON
SOCIALICON