خانه / شیرینی کلمپه / فروش کلمپه خرمایی اصفهان + قیمت کلمپه خرمایی

فروش کلمپه خرمایی اصفهان + قیمت کلمپه خرمایی

امروزه اصفهان یکی از اصلی ترین شهرهای تولید انواع شیرینی جات می باشد. اغلب علاوه بر تولید انواع سوغات مخصوص این استان، سوغات سایر استان ها نیز تولید می شود. فروش شیرینی کلمپه در اصفهان نیز به دلیل تولید بالای این محصول بسیار پر رونق است. برای خرید و فروش باکیفیت ترین نوع کلمپه خرمایی اصفهان جهت پخش و فروش جزئی با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

09120688315

فروش کلمپه

کلمپه خرمایی از شیرینی هایی است که نباید از خوردن آن غافل شوید. در گذشته این نوع شیرینی به طور سنتی با دست رنج بانوان تهیه می شد و در مهمانی ها و مراسمات و اعیاد مختلف از آن استفاده می شد اما امروزه این شیرینی دلچسب اغلب به صورت صنعتی تولید می گردد. این شیرینی ظاهری شبیه به کلوچه دارد که می توان توسط وسیله ای به نام مهر، به آن ظاهری زیبا و جذاب بخشید. کلمپه ها با ظاهری متفاوت تولید و در بازار عرضه می گردند. اما در این بین فروش کلمپه ساده نیز از فروش بالایی برخوردار است.

کلمپه خرمایی اصفهان

از آنجایی که کلوچه خرمایی حاصل دست هنرمندانی از خطه اصفهان می باشد به عنوان یک سوغات پرطرفدار با قیمت بسیار مناسب به مسافران ارائه داده می شود. اگر مسافر اصفهان هستید حتما سری به کارگاه های تولید این شیرینی بی نظیر بزنید چرا که ظاهر بی نظیر و بوی مطبوع آن هوش از سر هر آدمی می برد. با خرید کلمپه خرمایی اصفهان به دلیل قیمت مقرون به صرفه آن می تواند به عنوان یک سوغات مناسب برای اقوام و فامیل محسوب شود.

قیمت کلمپه خرمایی

با توجه به مشکلات اقتصادی که طی سال های اخیر، کشور با آن دست و پنجه نرم کرده است قیمت تمامی اجناس از جمله کلمپه خرمایی را با چالش های زیادی همراه کرده است. این هرج و مرج شدید در بازار سبب گردیده تا فروشندگان نتوانند قیمت

شیرینو، مرکز تخصصی عرضه انواع شیرینی جات، فروش کلمپه خرمایی اصفهان را با نازلترین قیمت در سراسر کشور انجام می دهد.

ثابت و پایداری را برای محصولات خود تعیین نمایند. لذا جهت خرید عمده هر محصولی لازم است تا با فروشنده تماس گرفته و از آخرین قیمت روز آن مطلع گشت. از عواملی که در این افزایش قیمت ها می تواند تأثیر گذار باشد افزایش قیمت مواد اولیه و وجود دلالانی است که اقدام به خرید ارزان این محصول و فروش با قیمت بسیار بالاتری می نمایند اما هدف اصلی مجموعه شیرینو ارائه محصولاتی با قیمت پایین تر از بازار فروش برای پخش کنندگان در تمام نقاط ایران می باشد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

فروش شیرینی کلمپه

فروش شیرینی کلمپه خرمایی

کلمپه یک شیرینی سنتی ایرانی است که در حال حاضر در شهرهای زیادی از ایران …

SOCIALICON
SOCIALICON