خانه / شیرینی کلمپه / بزرگترین مرکز پخش کلمپه در تهران

بزرگترین مرکز پخش کلمپه در تهران

از آنجایی که ایران مهد انواع شیرینی است، مصرف و خرید این محصولات پرطرفدار نیز بسیار زیاد می باشد. کلمپه شیرینی است که به علت استفاده خرما در ترکیبات آن، قابل استفاده برای تمام افراد جامعه با هر طیف سنی می باشد. در همین راستا مرکز پخش کلمپه در تهران انواع شیرینی کلمپه را برای فروش بصورت عمده در اختیار پخش کنندگان  در تمام نقاط کشور قرار می دهد.

09120688315

فروش کلمپه

عموما کلمپه در طعم های مختلف و در شکل ها و با قالب های مختلف تولید و روانه بازار فروش می گردد. در زمان خرید کلمپه باید به علامت استاندارد بر روی جعبه کالا دقت نمود زیرا می تواند بر روی کیفیت آن نقش به سزایی داشته باشد. امروزه کلمپه های صنعتی بدون دخالت دست و به کمک ابزار آلات پیشرفته و به صورت کاملا بهداشتی تهیه می گردند. فروش شیرینی کلمپه از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد و مسافران این شیرینی خوش طعم را به عنوان سوغات خریداری می نمایند.

مرکز پخش کلمپه در تهران

مواد اولیه کلمپه

کلمپه از جمله شیرینی های بسیار مقوی است و این مسأله به علت مواد اولیه به کار رفته در آن می باشد. خرما و خمیر از مهم ترین این مواد اولیه هستند که کیفیتشان تأثیر به سزایی در کیفیت نهایی محصول تولید شده خواهد داشت و در نهایت در میزان فروش و جلب رضایت مشتریان حائز اهمیت است. این شیرینی به علت سطح بالای انرژی می تواند به عنوان یک میان وعده عالی مصرف شود و به علت عدم استفاده از قند و شکر مصنوعی قابل استفاده برای افراد مبتلا به بیماری های دیابت و قندی می باشد. از دیگر مواد استفاده شده در کلمپه می توان به هل و دارچین و زعفران و میخک و انواع مغزیجات و… اشاره نمود.

مرکز پخش کلمپه در تهران

شرکت پخش کلمپه در تهران

کلمپه از شیرینی هایی است که امروزه با تقاضای زیاد خرید روبروست. نمایندگی های پخش زیادی در تهران و سراسر کشور مشغول عرضه این محصول می باشند. آنچه که در زمان خرید این محصولات دارای اهمیت است تاییدیه سلامت این محصولات است. لذا در هنگام خریداری نمودن این محصول پرطرفدار، توجه داشتن به کیفیت آن هرگز نباید فراموش گردد چرا که این شیرینی لذیذ اکثرا به عنوان یک تغذیه مناسب برای دانش آموزان و رده های سنی پایین استفاده می گردد.

مرکز پخش کلمپه در تهران

تولیدی کلمپه

مجموعه شیرینو ارائه دهنده انوع کلمپه می باشد و تمامی این محصولات را با قیمت و کیفیت بسیار مناسب به مشتریان خود از سراسر کشور عرضه می نماید. از مزیت های خرید از مجموعه شیرینو می توان به خرید از طریق سایت و کاهش اتلاف وقت و هزینه و همچنین یک خرید مستقیم از کارخانه اشاره کرد.

مرکز پخش کلمپه در تهران

همچنین از دیگر مزیت های خرید از مجموعه ما، خریداری تازه ترین و باکیفیت ترین نوع کلمپه در کوتاه ترین زمان ممکن است. بنابراین خرید از این مجموعه یک معامله دوسر برد است که می تواند برای پخشی ها نیز سود فروش بالایی را دربر داشته باشد. مشتریان گرامی ما می توانند با تماس از طریق راه های ارتباطی درج شده در متن سفارشات خود را ثبت نمایند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

پخش عمده کلمپه

پخش عمده کلمپه به قیمت کارخانه

پخش عمده کلمپه در معتبرترین فروشگاه های فروش این محصول با قیمت بسیار پایین انجام …

SOCIALICON
SOCIALICON