خانه / پاستیل / خرید پاستیل خارجی عمده

خرید پاستیل خارجی عمده

امروزه خرید پاستیل خارجی به صورت عمده از فعالیت های تجاری بسیار سود آور می باشد که همین امر افراد بسیاری را به این بازار علاقه مند نموده است. پاستیل،خوراکی خوشمزه، خوشرنگ و جذابی است که کوچک و بزرگ نمی‌ شناسد. طرح‌ ها، رنگ‌ ها و مزه‌ های مختلف این خوردنی باعث شده است که جایش را در میان تنقلات باز کند و حتی هم‌ ردیف با خوراکی‌ هایی مانند شکلات، لواشک و بستنی قرار گیرد. مشتریان برای خرید عمده پاستیل و تجارت در این بازار، نیاز به آگاهی از قیمت های روز و دست اول دارند که می توانند اطلاعات به روز را از طریق سایت شیرین مزه بدست آورند. جهت اطلاع از آخرین قیمت ها با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

09120688315

خرید انواع پاستیل خوراکی

تعداد برندهایی که در حال حاضر پاستیل تولید می‌ کنند بسیار زیاد است و هرکدام تبلیغات منحصر به‌ فرد خود را دارند. در بازار ایران علاوه بر خرید و فروش پاستیل های ایرانی، پاستیل های خارجی با برندهایی نظیر ببتو، جوجو، پلی، ویدال، هاریبو، فینی و مارابو نیز یافت می شود. از جمله پاستیل های به نام بازار ایران پاستیل ببتو می باشد که بیشتر با نوع بستنی قیفی اش بین مردم معروف شده است ولی انواع دیگری نظیر گل رز، قلب، هویج، تمشک و… را نیز تولید می کنند و به صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسند. البته برند مارابو که یک شرکت مدرن و مجهز در تولید انواع پاستیل در ایران است، توانسته محصولات با کیفیت پاستیل خارجی تولید کند.

قیمت پاستیل کیلویی خارجی

پاستیل خارجی در مارک های ببتو، ویدال، هاریبو و بسیاری از مارک های با کیفیت دیگر در بسته بندی های 100، 200، 300، 1000، 1500، گرمی در بازار مخصوص خریداران عمده با تنوع بالا در طرح و طعم های مختلف عرضه می شود. با توجه به گستردگی پاستیل های خارجی و ایرانی در بازار، معمولا خریدران تمایل دارند انواع متنوع این محصول را از یک مرکز خریداری کنند که مجموعه شیرینو این شرایط را فراهم نموده است. با توجه به تغییرات مداوم قیمت ها برای کسب قیمت روز این محصولات با ما در تماس باشید.

خواص پاستیل

پاستیل‌ ها امروزه انواع و اقسام شکل‌ ها و طعم‌ های مختلف را به خود گرفته‌ اند. از پاستیل نوشابه‌ ای که کاملا طعم نوشابه را در دهانتان ایجاد می کند تا پاستیل توت‌ فرنگی که عطر خوبش بیشتر بچه‌ ها را به خود جلب می‌ کند. پاستیل هم مانند ژله، ژلاتین دارد و همان‌ طور که می‌ دانید این ماده خواص زیادی برای بدن انسان دارد. ژلاتین از پوکی استخوان جلوگیری می‌ کند و التهاب مفاصل را کاهش می‌ دهد.

پاستیل‌ ها خوراکی‌ های کم شیرینی هستند و همین باعث شده است خطر کمتری برای بیماران دیابتی داشته باشند. کم‌ کالری بودن این خوراکی آن را به تنقلات مناسبی برای کودکان تبدیل کرده است. همچنین در ترکیبات پاستیل، آمینو اسیدهای زیادی وجود دارد که در بازسازی بافت‌ های پوستی کاربردی‌ اند. ویتامین ب موجود در بسیاری از مدل‌ های پاستیل می‌ تواند در خلق‌ و خوی انسان مؤثر باشد و به درمان افسردگی خفیف کمک کند. البته باید توجه داشته باشید که این خوراکی نمی‌ تواند نیازهای بدن مانند کلسیم را تأمین کند یا جایگزین میوه‌ ها شود.

خرید پاستیل کیلویی خارجی عمده

خرید انواع پاستیل خارجی در دو طعم ترش و شیرین امکان پذیر است. هر یک از این برندهای پاستیل های خارجی، با توجه به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است، می تواند مورد نیاز بخش قابل توجهی از مشتریان در بازار باشد اما مسئله مهمی که در این میان وجود دارد، مربوط به نحوه خرید عمده این پاستیل های کیلویی می باشد. در همین زمینه مجموعه شیرینو با تیم پشتیبانی قوی خود بستری مناسب برای ثبت سفارش مشتریان در هر نقطه از ایران فراهم ساخته است تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات خود را تحویل گیرند.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON