خانه / نوشمک / فروش عمده نوشمک اردبیل ارزان قیمت

فروش عمده نوشمک اردبیل ارزان قیمت

محصول نوشمک در ایران از سال ها قبل با فن آوری ها و ظرفیت های مختلف تولید شده است. اما امروزه کارخانه های ساخت نوشمک و یخمک با جدیدترین فن آوری و بالاترین ظرفیت اقدام به تولید این محصولات می نمایند. این محصولات با نظارت کامل متخصصین صنایع غذایی، معاونت صنایع غذا و دارو و اداره نظارت بر استاندارد جمهوری اسلامی ایران و مطابق با استانداردهای در نظر گرفته شده تولید و در کل کشور عرضه می گردد. نوشمک ها در وزن های مختلف و اشکال مختلف تولید می شوند. فروش عمده نوشمک اردبیل با ارزان ترین قیمت از طریق مجموعه شیرینو صورت می پذیرد.

09120688315

مجموعه شیرینو آمادگی همکاری با تمامی بنکداران و پخش‌ کنندگان مواد غذایی در سراسر کشور برای عرضه انواع نوشمک و یخمک می باشد.

خرید انواع نوشمک میوه ای

با توجه به ظرفیت تولید بالا و خط تولید مدرن و به روز و افراد مجرب آموزش دیده، مجموعه شیرینو توانایی عرضه تمامی شکل های نوشمک از جمله نوشمک پیچی، نوشمک عروسکی، نوشمک تفنگی، نوشمک خرسی، نوشمک شمشیری، نوشمک موزی، نوشمک هویجی، نوشمک لیوانی و… را دارد. مجموعه شیرینو عرضه کننده انواع نوشمک و یخمک در طعم بندی متنوع آماده همکاری با پخش مواد غذایی و عمده فروشان سراسر کشور می باشد.

تمامی عمده فروشان و پخشی های عزیز در استان های جنوبی کشور می توانید جهت خرید عمده انواع نوشمک با قیمت های اقتصادی با مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

محصولات ما در قالب فرآورده های یخی پاستوریزه در وزن های 50 ، 70 ، 90 و 100 گرم و… و طعم های توت فرنگی، پرتقالی، طالبی، بلوبری، آلبالویی، نارگیلی، آناناسی، موزی، هلویی و زرشکی ارائه می شوند. نوشمک ها در طعم های مختلف را با نام هایی نظیر نوشمک زرد، نوشمک صورتی، نوشمک قرمز، نوشمک سیاه، نوشمک بنفش نیز خریداری می نمایند.

کارخانه تولید نوشمک سازی اردبیل

به علت اینکه اکثر مصرف کنندگان محصولات فراورده یخی خوراکی کودکان می باشند، کارخانه های تولید این محصولات، تمام تلاش خود را در جهت تولید محصول با کیفیت و سالم به کار می گیرند تا با استفاده از بهترین برندهای رنگ و طعم دهنده و کنترل کیفیت مداوم آب مصرفی از نظر میزان املاح و بار میکروبی محصولی سالم و با کیفیت تولید و به بازار عرضه نمایند. متاسفانه در تولید فراورده یخی خوراکی (نوشمک و یخمک) بعضی از واحدهای تولیدی غیرمجاز برای سودجویی بیشتر بدون در نظر گرفتن سلامت مصرف کننده مبادرت به استفاده از مواد اولیه نامرغوب و کاهش درصد شکر در محصول می نمایند و توجهی به سلامت مشتریان خود ندارند. جهت خرید نوشمک و یخمک کاملا بهداشتی از کارخانه با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروش عمده نوشمک اردبیل

نوشمک یکی از بهترین محصولات کارخانه های فرآورده های یخی می باشد که در فصل گرما به عنوان یک خنک کننده بی نظیر قابل مصرف است و تأثیر مطلوبی بر روی سلامت قلب دارد. نوشمک علاوه بر بوی بسیار مطبوع، دارای طعمی خوشمزه نیز می باشد. نوشمک ها اغلب در مدل ها و طعم های مختلف تولید می گردند. جهت خرید عمده نوشمک با ما تماس حاصل نمایید. قیمت فروش عمده نوشمک از کارخانه به صورت عمده برای خریداران و فروشندگان نوشمک بسیار مقرون به صرفه می باشد.

عزیزان فعال در حوزه پخش و فروش نوشمک و یخمک در استان های خوزستان، بوشهر، بندرعباس و زاهدان جهت خرید عمده این محصولات با قیمت های کاملا رقابتی با مدیران فروش مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

نوشمک قدیمی

نوشمک و یخمک یک دسر و میان وعده خوشمزه است که همه افراد در هر سنی می توانند از آن لذت ببرند. خوردن نوشمک و یخمک در راه مدرسه، در کنار خانواده و دوستان، در پارک و ساحل نوستالژی فراموش نشدنی تمام نسل هاست. نوشمک قدیمی که برای همه شناخته شده و به شکل نوشمک پیچی از سالیان گذشته وجود داشته را هم اکنون نیز می توان به عنوان نوع پرفروش نوشمک از مجموعه شیرینو سفارش داد.

نوشمک جدید

امروزه نوشمک ها در طرح های مختلفی تولید می گردد و خوشبختانه این موضوع فقط شامل تنوع در طرح و شکل ظاهری این محصول نمی باشد، بلکه کارخانجات تولیدی این فرآورده های یخی را در طعم های متفاوتی نیز به بازار عرضه می نمایند و همین موضوع سبب ایجاد رضایت مندی بیشتری در میان طرفداران نوشمک و یخمک شده است. جهت ثبت سفارش انواع نوشمک با ما در ارتباط باشید.

نوشمک شکلی ارزان قیمت

خوشبختانه با پیشرفت هایی که در صنایع غذایی نوشمک طی سالیان اخیر ایجاد گشته نوشمک های سنتی و قدیمی که فقط به صورت نوشمک پیچی و تیوپی تولید می شدند اکنون با تنوع  بیشتری در اشکال مورد پسند کودکان در حال تولید می باشند. همان طور که اشاره شد نوشمک های شکلی در طرح های خرسی، عروسکی، شمشیری و… تولید می گردد. جهت خرید انواع نوشمک شکلی ارزان قیمت با مجموعه شیرینو تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com
SOCIALICON
SOCIALICON