خانه / شکلات / خرید شیرینی ارزان برای عید نوروز

خرید شیرینی ارزان برای عید نوروز

مجموعه شیرینو امکان خرید شیرینی ارزان برای عید را با مناسب ترین قیمت و کیفیتی بی نظیر که تهیه شده در محیطی کاملا بهداشتی بوده را برای مشتریان ارجمند فراهم نموده است. ما شیرینی های عید را در ایام قرنطینه به صورت آنلاین سفارش گرفته و در کوتاه ترین زمان برای شما عزیزان ارسال می نماییم. فقط کافیست با یک بار اعتماد به ما مشتری دائمی ما شوید تا بهترین نوع شیرینی ارزان برای عید را برای شما ارسال نماییم. هم اکنون خرید خود را ثبت نمایید.

09120688315

تولید انواع شیرینی عید برای ارگان ها، شرکت ها و کارخانه های صنعتی در مقادیر بالا به صورتی کاملا تازه و تحویل در زمان مقرر در توان هر کارگاه و تولیدی نیست.

بهترین شیرینی های عید نوروز

یکی از اقلام همیشگی خرید نوروز، شیرینی است. شیرینی عید به طور معمول باید دارای دو ویژگی اصلی باشد: یکی اینکه ماندگاری طولانی‌ داشته باشد چون لازم است دو تا سه هفته سالم و تازه باقی بماند (به همین دلیل است که مردم برای خرید شیرینی عیدشان بیشتر سراغ شیرینی‌ های خشک مانند شیرینی بهشتی، نخودی، آجیلی و … می‌ روند و تولید

شیرینی خشک در قنادی‌ ها به ۷۵ درصد کل تولیدات شیرینی‌ شان می‌ رسد.) و دومین ویژگی شیرینی مناسب برای عید، ارزان بودن و سبکی آن است؛ چون تعداد زیادی مهمان در عید نوروز به یک خانه رفت و آمد می‌ کنند و صرفه با شیرینی‌ های سبک و کوچک است که با خرید یک کیلوگرم از آن ها بتوان از تعداد بیشتری مهمان پذیرایی کرد. برای خرید شیرینی عید اول

تصمیم بگیرید چه نوع شیرینی را دوست دارید و به ذایقه مهمانانتان هم خوش می‌ آید. از طرف دیگر، باید بدانید که چه شیرینی‌ هایی در بازار موجود است و مهمتر از همه بودجه‌ ای که برای خرید شیرینی عید در نظر گرفته اید، چه قدر است.

انواع شیرینی عید نوروز

به طور کلی می‌ توان شیرینی‌ های عید را از یکی از گروه‌ های زیر و یا مخلوطی از‌ آن ها انتخاب کرد:

  1.  شیرینی‌ های سنتی: باقلوا، قطاب، پشمک، لوز پسته، لوز بادام، لوز نارگیل، کیک یزدی، نان برنجی، نان نارگیلی، حاجی بادام، سوهان آردی، سوهان عسلی، سوهان خانی، نان نخودچی، پا درازی، کلمپه، باسلوق، زبان، پاپیونی، بهشتی، نان خرمایی کرمانشاهی و کلوچه خرمایی
  2.  شیرینی های فانتزی: گل محمدی (دانمارکی)، ناپلئونی، تارت‌ ها، پای‌ سیب و مافین‌ شکلاتی
  3. شکلات‌ ها و آبنبات‌ ها: انواع شکلات‌ ها، نوقا و گز و باسلوق و راحت الحلقوم و ریس و شکلات ژله شکری، سجوق و …به عقیده کارشناسان تغذیه شکلات‏ های مغزدار به دلیل حجم کمتر شکلات و وجود مغزها و دانه‏ های روغنی انتخاب مناسب ‏تری هستند.

شیرینی های عید با ماندگاری بالا

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ریشه نخستین شیرینی‌ ها به ایران باستان برمی‌ گردد. اگر بخواهیم در مورد تاریخچه شیرینی پزی در ایران باستان صحبت کنیم به یک نوع کیک به نام لاویش می‌ رسیم که در قرن هفتم میلادی پخته می‌ شده است. پس با این تفاسیر ما ایرانی ها از ابتدا نیز به خوردن شیرینی بسیار علاقه مند بوده ایم! اما امروزه در مناسبت هایی

نظیر عید باستانی نوروز مصرف شیرینی افزایش چشمگیری داشته، که با توجه به نیاز نگهداری طولانی مدت در این زمان باید اقدام به خرید شیرینی های ارزان با ماندگاری بالا نمود. در ادامه به معرفی شیرینی های با ماندگاری بالا می پردازیم.

1)شیرینی نخودچی

شیرینی‌ نخودچی یا شیرینی نخودی که اصالت قزوینی دارد و میل کردن آن در کنار چای در روزهای عید بسیار محبوب و پرطرفدار است. علاوه بر این آرد نخودچی خواص فراوانی برای سلامت بدن دارد و می تواند به عنوان شیرینی ارزان برای عید خریداری شود.

2)شیرینی مشهدی یا آلمانی

شیرینی خشک آلمانی یا شیرینی مشهدی همان شیرینی است که ترکیه‌ ای‌ ها به آن قرابیه مارمالادی می‌ گویند، خود مشهدی‌ ها به اسم شیرینی مربایی آن را می‌ شناسند و در برخی مناطق هم به شیرینی شاه‌ پسند معروف است. خرید این شیرینی ارزان که از جمله قدیمی‌ ترین شیرینی‌ ها و دسرها با ماندگاری بالا است، برای عید کاملا مناسب است. شیرینی خشک آلمانی یا مشهدی را با مواد مختلف مزه دار می‌ کنند؛ از پودر پسته و شکلات آب شده گرفته تا مغز بادام و مارمالادهای مختلف.

3)راحت الحلقوم یا مسقطی

مسقطی یا راحت‌ الحلقوم از جمله دسرهای خوشمزه سنتی خاورمیانه به خصوص ترکیه است که در کشور ما هم طرفداران زیادی دارد و یکی از شیرینی‌ های محبوب پذیرایی عید است. مسقطی در شهرهای مختلف با دستور پخت‌ های متنوع اما کم و بیش شبیه به یکدیگر تهیه می‌ شود. برای مثال انواع مسقطی لاری و مسقطی ژله‌ ای بسیار مشهورند.

4)قطاب یزدی و کرمانی

قطاب از قدیمی‌ ترین و پرخاصیت‌ ترین شیرینی‌ های ایرانی است که در همه ایام سال و به خصوص به عنوان شیرینی عید خانگی خوشمزه هواداران فراوانی دارد. قطاب گردویی و ساده با اضافه کردن چاشنی‌ هایی مثل هل و زعفران شیرینی سنتی استان‌ های یزد و کرمان است و در این مناطق در همه ایام سال برای پذیرایی هواداران پر و پا قرص خودش را دارد.

5)شیرینی نون پنجره ای

شیرینی پنجره‌ ای یا شیرینی نان پنجره‌ ای یکی از خوشمزه‌ ترین و قدیمی‌ ترین شیرینی‌ های خانگی ایرانی است که برای نسل ما جنبه نوستالژیک به خصوص برای عید نوروز و سایر اعیاد و مراسم دارند. شیرینی نان پنجره‌ ای را می‌ توانید از قنادی و شیرینی فروشی هم تهیه کنید.

6)شیرینی میکادو

همان‌ طور که گفتیم، شیرینی عید چون قرار است تا آخرین روز تعطیلات جوابگوی مهمانان باشد باید برای مدت طولانی ماندگاری داشته باشد و طی حدود ۲ هفته سالم و تازه باقی بماند. یکی از این شیرینی‌ های ماندگار با طول عمر زیاد شیرینی میکادو یا میشکا است که در انواع ساده و شکلاتی همیشه محبوب و جزو پرفروش ترین شیرینی‌ های ارزان قابل خرید کردن برای عید نوروز بوده است.

7)شیرینی پفکی گردویی

شیرینی پفکی یا شیرینی پیچ ساده و گردویی از قدیم‌ الایام جزو شیرینی‌ های پرطرفدار عید نوروز بوده که درست کردن آن هم بسیار ساده است و طعم لذیذی دارد.

8)شیرینی قرابیه

یکی از شیرینی‌ های ترد، خوشمزه و خوش عطر عید نوروز قرابیه تبریزی با انواع مغز است که اصالتش به ترکیه  برمی گردد. مواد اصلی‌ اش هم آرد، روغن و پودر قند می باشد. به دلیل طعم خاص این شیرینی خانگی، معمولا مورد استقبال افراد بسیاری قرار می‌ گیرد و می‌ تواند یکی از شیرینی‌ های مورد استفاده در پذیرایی انواع مهمانی‌ ها و بخصوص پذیرایی در عید نوروز باشد. قرابیه انواع مختلفی دارد و از خانواده و زیر شاخه کوکی به حساب می‌ آید. برای مثال قرابیه آردی یکی از آنهاست. قرابیه دانه قهوه هم شکل و شمایلی شبیه دانه قهوه دارد.

9)شیرینی بهشتی یا کرکی

شیرینی بهشتی یا شیرینی کرکی اصالتا متعلق به شهر نایین اصفهان است و به عنوان یکی از شیرینی‌ های بسیار محبوب برای مراسم و اعیاد، به‌ ویژه عید نوروز شناخته می‌ شود. شیرینی کرکی بهشتی بدون فر یا در فر پخته شده و بافت بسیار نرمی دارد. این شیرینی خوش طعم با مواد ساده یعنی آرد، پودر قند و روغن، تهیه می شود که می توان آن را به عنوان یک شیرینی ارزان برای عید خرید کرد.

10)شیرینی شکری

کوکی، کیک‌ های خشک و شیرینی‌ های فینگر فودی که همه بر پایه آرد مثل آرد برنج یا آرد شیرینی‌ پزی و با کره، تخم‌مرغ و شکر و … درست می‌ شوند از جمله شیرینی‌ های مشترک در سراسر دنیا هستند. شیرینی شکری از آن شیرینی‌ هایی است که خیلی‌ ها با آن خاطره دارند. این شیرینی که معمولا در ایام عید نوروز مصرف می‌ شود، در شکل‌ های مختلفی تهیه می‌ شود که البته اصالت آن به کرمانشاه برمی‌ گردد.

11)لوکوم یا راحت الحلقوم

لوکوم یا راحت الحلقوم یکی از انواع دسرهای میوه‌ ای رنگی و ساده ترکیه است که می‌ توان آن را به عنوان یک انتخاب فوق‌ العاده برای شب‌ هایی ویژه از جمله شب یلدا و به عنوان شیرینی عید نوروز در نظر گرفت. مثلا لوکوم انار در فصل پاییز بسیار پرطرفدار و جزو دسرهای بسیار خوشمزه و البته ساده است که می‌ توان آن را در مدت زمانی کوتاه آماده کرد. مهمترین تفاوت این دسر و انواع دسرهای آماده، سالم و طبیعی بودن در عین خوشمزگی است. برای تزئین لوکوم هم ایده‌ های مختلفی وجود دارد که استفاده از آجیل و حتی گل رز می‌ تواند فوق‌ العاده وسوسه‌ کننده باشد.

12)شیرینی پادرازی قزوینی

شیرینی پادرازی قزوین، مثل شیرینی پادرازی همدان یکی از محبوب‌ ترین شیرینی‌ ها در کنار شیرینی نخودچی و برنجی در عید نوروز و شب یلدا است. این شیرینی طعم فوق‌ العاده و ماندگاری زیادی دارد.

نحوه نگهداری شیرینی های عید

گاهی برای عید دیدنی از منزل خارج می شوید و شیرینی‌ های خشک یا تر روی میز پذیرایی ساعت ها به حال خود رها می‌ شوند و گرد و غبار و یا حتی حشرات روی آنها و شیرینی‌ ها را آلوده می‌ کند. برای رفع این مشکل، ورقه‌ های شفاف پلاستیکی (سلفون) در بازار است که می‌ توانید چند متر بخرید و روی شیرینی‌ ها را با آ‌ن بپوشانید. با این کار هم شیرینی‏ ها تمیز و تازه ‏تر می‏ مانند و هم ظرف شیرینی زیباتر به نظر می ‏رسد.

خرید اینترنتی شیرینی ارزان برای عید نوروز

هر چند تنوع در مدل شیرینی های شب عید بسیار زیاد و باور نکردنی است اما کیفیت شیرینی و فروشگاهی که از آن خرید می کنید برای انتخاب بهترین محصول و پذیرایی شکیل تر بسیار مهم و حایز اهمیت است. مجموعه شیرینو از معتبرترین مراکز خرید شیرینی نوروز است، که امکان خرید شیرینی ارزان و با کیفیت و با طعم به یاد ماندنی برای عید را فراهم نموده است. هر

ساله پرطرفدارترین شیرینی های عید در این مجموعه با نزدیک شدن به عید نوروز آماده فروش است و ظاهر و تزئین این

برای ثبت سفارش عمده برای اداره، شرکت، سازمان، کارخانه ها در اعیاد مختلف و یا مراسمات و جشن های خود با ما تماس بگیرید تا بهترین محصولات را ارزان تر از هر مرکز فروشی برای شما ارسال نماییم. سفارشات خود را قبل از اسفند ماه ثبت نمایید تا از تخفیفات ما بهره مند شوید.

شیرینی ها به حدی وسوسه انگیز است که انتخاب شما برای خرید بسیار سخت خواهد بود و دوست دارید از تمامی مدل ها در سبد خرید خود داشته باشید. شیرینی مخصوص عید نوروز جز شیرینی های خشک و عموما نسبت به سایر شیرینی های

موجود در بازار، ظاهر و جثه کوچک تر و فانتزی تری دارند که این یکی از تفاوت های آشکار بین شیرینی عیدانه با سایر شیرینی هاست. هر چند برخی از افراد ترجیح می دهند با سایر شیرینی های خشک یا شیرینی های تر از مهمانان خود پذیرایی کنند اما هم به لحاظ سنت گرایی و هم به لحاظ اقتصادی، شیرینی های مخصوص عید نوروز به صرفه تر خواهند بود و ارجحیت خواهند داشت.

بسیاری از شیرینی های عید، مخصوص نوروز و یادآور ایام عید نوروز هستند و بسیاری از مردم با نوعی تعصب و سنت گرایی آن ها را ویژه این ایام خریداری می کنند. از جمله این شیرینی ها می توان به شیرینی نخودچی، شیرینی نارگیلی، شیرینی سوئیسی، شیرینی آلمانی، شیرینی گردویی و شیرینی قیطونی، شیرینی نان برنجی و …. اشاره کرد. عطر و طعم این

شیرینی ها ناخود آگاه ایام نوروز را به خاطر شما خواهد آورد. شیرینی نخودچی یکی از سنتی ترین و معروف ترین شیرینی های نوروزی است که نوع ساده و سنتی آن را در بازار شیرینی نوروز، به وفور خواهید یافت. علاوه بر شیرینی های سنتی نوروزی، انواع شیرینی مجلسی شیک عید نوروز به صورت حرفه ای در مجموعه شیرینو عرضه و در میان سایر شیرینی های

سنتی و انواع شیرینی خانگی عید، چشم را به خود خیره و شما را برای خرید شیرینی ارزان عید وسوسه خواهد کرد. از جمله شیرینی فنجانی عسلی، شیرینی میرور ستاره، شیرینی فلورنتینا، شیرینی دادلی و …. که جز شیرینی های مخصوص نوروز است. از آنجا که مصرف شیرینی در ایام نوروز بسیار بیشتر از سایر ایام سال است، این مجموعه با در نظر گرفتن امنیت

سلامتی مشتریان خود انواع شیرینی نوروز با میزان شیرینی کم و متعادل را عرضه کرده است و شما می توانید مدل های جذاب شیرینی عید نوروز را با اطمینان خاطر از مقدار شیرینی و کالری آن خریداری نمایید. جدیدترین شیرینی های شب عید با بکارگیری نیروهای کارآمد و قنادان چیره دست، همچنین استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت بالا، محصولی منحصر به فرد تولید

و در منوی شیرینی عید نوروز، قرار گرفته است. شیرینی مخصوص عید نوروز طی یک برنامه ریزی جامع تولید می گردد که با اضافه شدن چندین محصول جدید به مجموعه شیرینی های شب عید همراه خواهد شد. جهت خرید شیرینی ارزان برای عید فقط کافی است که به اینترنت دسترسی داشته و از طریق راه های ارتباطی همین صفحه سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

خرید شکلات کانفت

خرید عمده شکلات کانفت

شکلات کانفت یک شکلات به شکل استوانه به رنگ سفید و قهوه ای است که …

SOCIALICON
SOCIALICON