خانه / شیرینی / بزرگترین مرکز فروش بامیه عربی در تهران

بزرگترین مرکز فروش بامیه عربی در تهران

مرکز فروش شیرینو بهترین بامیه را در تهران در مدل های مختلفی نظیر عربی، نگینی، انجیری و… عرضه می نماید. زولبیا و بامیه و بعضاً گوش فیل خوراکی های دوست داشتنی ماه رمضان هستند که کمتر کسی می تواند در طول این ماه لااقل یک بار آن را امتحان نکند و قرار گرفتن آنها در کنار سفره افطار به یک سنت تبدیل شده است. ما علاوه بر فروش این محصولات در ماه رمضان در تمامی سال بهترین نوع بامیه را ارائه می دهیم. جهت خرید این شیرینی های پرطرفدار با ما تماس حاصل نمایید.

09120688315

خرید اینترنتی شیرینی بامیه

شرکت ما با ارائه خدمات غیرحضوری در زمینه ارسال انواع شیرینی جات به سراسر کشور امکان خرید اینترنتی انواع شیرینی با با طیف وسیعی از تنوع را برای هم میهنان در کشور فراهم نموده است. ما امکان ارسال شیرینی بامیه را در حجم های بالا به سراسر کشور داریم. مشتریان ما از تمامی استان های کشور تنها با ثبت سفارش خرید خود از طریق سایت مجموعه می توانند در موعد مقرر سفارشات را در محل تحویل گیرند.

قیمت شیرینی بامیه در بازار تهران

بامیه ها در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسند. قیمت برخی نظیر بامیه انجیری بیشتر از انواع دیگر بامیه مانند بامیه کشیده یا بامیه عربی می باشد. قیمت این محصولات با توجه به مدل آن ها و همچنین حجم خرید مشتریان متفاوت می باشد. ما قیمت شیرینی بامیه را با توجه به تغییرات پیوسته قیمت مواد اولیه به روز به مشتریان گرامی مجموعه شیرینو اعلام می نماییم.

خرید بامیه لبنانی با شکلات

بامیه لبنانی که به آن بامیه عربی هم می‌ گویند از نظر ظاهری با بامیه ما تفاوت دارد و روی آن شیار دار نیست و به صورت باریک و بلند تهیه می‌ شود. طرز تهیه بامیه بزرگ لبنانی بسیار متفاوت است و داخل آن از مخمر استفاده می‌ شود. این نوع بامیه داخل روغن بسیار پف می‌ کند بنابراین باید از ماسوره کوچک برای آن استفاده شود. این بامیه پوسته تردی دارد و قسمت داخلی آن نرمتر بوده و طعم بسیار خوبی دارد. بامیه لبنانی بسیار پرطرفدار بوده و در تمام سال از فروش بالایی برخوردار می باشد. این نوع از بامیه را می توان همراه با شکلات صرف نمود که طعم آن را دو چندان لذیذ می نماید. جهت خرید عمده بامیه لبنانی با ما تماس حاصل نمایید.

مرکز فروش بامیه عربی در تهران

برای خرید عمده بامیه نگینی، عربی، انجیری، بند انگشتی و … در تهران و سایر مراکز استان ها و شهرستان ها از طریق مجموعه شیرینو با شماره های درج شده در متن تماس حاصل نمایید. ما بهترین نوع بامیه را با بهترین قیمت به دست شما می رسانیم. فروش بامیه عربی به عنوان یک شیرینی لذیذ و محبوب در تمامی فصول سال در این مجموعه صورت می پذیرد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON