خانه / باسلوق و راحت الحلقوم / خرید باسلوق فله مستقیم از کارخانه مخصوص عید نوروز

خرید باسلوق فله مستقیم از کارخانه مخصوص عید نوروز

خرید باسلوق فله بصورت مستقیم از کارخانه با بهترین کیفیت و قابلیت تامین همیشگی در کنار انواع مسقطی و سجوق و راحت الحلقوم از طریق این مجموعه انجام پذیر است. از خرید های مقرون به صرفه خرید مستقیم انواع شیرینی جات از کارخانه تولیدی آن محصول می باشد. با ما همراه باشید.

09120688315

شیرینی باسلوق ساده

باسلوق یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و سنتی ایرانی است که به عنوان یک شیرینی مناسبتی بیشتر در مناسبت های خاص مثل عید نوروز و شب یلدا تهیه می شود. این شیرینی خوشمزه به دلیل اینکه با ژلاتین درست می شود حالتی ژله ای دارد و به دلیل اینکه خیلی راحت می توانیم آنرا بخوریم، به راحت الحلقوم نیز معروف است. این شیرینی خوشمزه در گذشته فقط با رنگ زرد کمرنگ تهیه و به فروش می رسید ولی امروز با رنگ های متنوعی در بازار یافت می شود.

قیمت خرید باسلوق کیلویی

باسلوق به صورت تکه هایی شکلاتی مانند و یا به صورت پاستیل تولید می شود به همین علت است که  از آن هم به عنوان نوعی شیرینی و هم شکلات نام برده می شود، پس ما در فروش این دو نوع خوراکی خوشمزه به صورت عمده می توانیم بهترین قیمت های تولید را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم.


البته با توجه به اینکه شکر اصلی ترین ماده اولیه بکار رفته در این محصول است با توجه به قیمت شکر در بازار قیمت نهایی این محصولات مشخص می گردد. برای اطلاع از قیمت های روز با مدیر فروش مجموعه در تماس باشید.

صادرات شیرینی و شکلات ایران

با توجه به اینکه اکثر کشورهای اطراف ایران از محصولات شیرینی و شکلات ایران استقبال زیادی دارند ما هم با صادرات انواع شیرینی جات بالاخص باسلوق به صورت مستقیم از تولیدی این محصولات سهم هر چند کوچکی در صنعت صادرات کشورمان داریم.


تنوع در انواع شیرینی های ایرانی بسیار زیاد است و این خود عاملی برای صادرات این محصولات و توجه تاجران کشورهای دیگر به سمت محصولات شیرینی و شکلات ایرانی شده است.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON