خانه / شیرینی / خرید عمده نوقای تبریز برای عید نوروز ۱۴۰۱

خرید عمده نوقای تبریز برای عید نوروز ۱۴۰۱

یکی از شیرینی های سنتی شهر تبریز که خرید آن به ویژه در اعیادی مانند عید نوروز بسیار افزایش می یابد، گز نوقا می باشد که به دلیل خوش طعم بودن و کیفیت مرغوب، از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است و خرید نوقای تبریز با نزدیک شدن به این مراسمات با افزایش چشمگیری مواجه می شود. گز نوقا تبریز در کنار چای می تواند عصرانه دلچسبی باشد و یکی از دسرهای بسیار خوشمزه و پر طرفدار بوده که در طعم های متنوعی تهیه می شود.

09120688315 

شیرینی نوقا چیست؟

نوقا تبریز که محلی‌ ها آن را لوکا می‌نامند، یک جور شیرینی است که در جای جای جهان و ایران به سبک‌ های مختلف در طعم‌های گوناگون تهیه می‌ شود. یکی از معروف‌ ترین انواع نوقا، گز اصفهان است. حتی بر طبق تعریف اروپایی این شیرینی، می‌ توان سوهان قم و کاشان را نیز نوعی نوقا به حساب آورد.

نوقای تبریز را با سفیده تخم مرغ، شکر، گردو، عسل، وانیل و گاهی نان میکادو تهیه می‌ کنند. البته با افزودن طعم‌ دهنده‌ های دیگر یا آجیل‌ های مختلف، انواع مختلفی از نوقا را می‌ توان تهیه کرد.

تفاوت گز و نوقا

یکی از تفاوت های گز نوقا با گز اصفهان در مواد تشکیل دهنده آن است و نوقا به موادی مانند: شکر، نان میکادو، گلوکز مایع، عسل و یا شیره، سفید تخم مرغ، وانیل، فندق و پسته نیاز دارد در حالی که برای تهیه گز اصفهان نیازی به نان میکادو نیست و برای تهیه نوقا اغلب از مغزهایی همچون گردو استفاده می شود و در تهیه گز از پسته و بادام استفاده می شود و نوقا در میان دو لایه نان میکادو قرار می گیرد و اندازه آن از گز بزرگتر است.


گز نوقا آجیلی به دلیل دارا بودن انواع مواد مغذی و ویتامین های مختلف برای بدن بسیار سودمند بوده و از خواص این محصول می توان به مواردی نظیر افزایش انرژی در بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع استرس و اضطراب، رفع کم خونی و … اشاره نمود.

قیمت نوقا تبریز

قیمت گز نوقا به شرایط مختلفی وابسته می باشد و مهمترین مورد کیفیت و روش تهیه این محصول است. همچنین مواردی نظیر برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، حجم خرید، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و … بر قیمت این محصول تأثیرگذار می باشد.

خرید نوقای تبریز

گز نوقا با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های مدرن و در شرایط کاملا بهداشتی در نمونه های مختلفی نظیر نوقا گز گردویی، نوقا گز ساده، نوقا گز دورنگ و نوقا گز مخلوط و … با بهترین کیفیت تولید شده و در بسته بندی های شکیل و زیبا ارائه می گردد.


این شیرینی خوشمزه علاوه بر فروش در داخل کشور توسط تاجران به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود و به دلیل طعم بی نظیر و کیفیت عالی در کشورهای مقصد نیز فروش بالایی دارد.

مجموعه شیرینو نوقای تبریز را یصورت فله ای و همچنین در بسته بندی با وزن های مختلف به فروش می رساند.
مجموعه شیرینو با ارسال مستقیم نوقای تبریز به سراسر کشور امکان خرید به صورت غیر حضوری را برای مشتریان گرامی از سراسر کشور فراهم نموده است. جهت استعلام قیمت کافی است از طریق راه های ارتباطی ما با مدیر فروش این مجموعه در تماس باشید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON