خانه / شیرینی / شیرینی برای خرید عید فطر

شیرینی برای خرید عید فطر

مجموعه شیرینو از جمله مراکزی می باشد که انواع شیرینی برای خرید را عرضه می نماید. از جمله شیرینی های مناسبتی نظیر شیرینی های فانتزی، شیرینی های آجیلی، مخلوط، نخودچی و باقلوا و مربایی که در تمامی اعیاد مهم ما ایرانیان نظیر عید نوروز، عید فطر و … پرمصرف است. از دیگر شیرینی های پرطرفدار و همه پسند زولبیا و بامیه می باشد که اغلب برای ماه مبارک رمضان تولید و آماده فروش می باشد. البته باید خاطر نشان کرد انواع بامیه نظیر بامیه عربی، بامیه ترکی، بامیه هندی و… در تمامی سال پرطرفدار و پرفروش می باشد و مجموعه شیرینو این شیرینی لذیذ را در تمام سال به فروش می رساند.

09120688315

شیرینی عید فانتزی

از جمله شیرینی های بی نظیر مخصوص اعیاد، شیرینی های فانتزی می باشد. این شیرینی به دلیل تزئینات جذاب و شکل های منحصر بفرد همواره پرطرفدار بوده است. این شیرینی ها به دلیل شکل ظاهری خود معمولا از قیمت های بالاتری نسبت با سایر شیرینی ها برخوردار می باشند. اما شما مشتری گرامی بی شک می توانید با توجه به میزان هزینه ای که برای خرید شیرینی در نظر گرفته اید از میان انواع شیرینی های مجموعه شیرینو مدل مورد نظر خود را بیابید. کافیست با مجموعه ما تماس حاصل نمایید و مدل های موجود را دریافت کنید. ما بهترین ها را با نازلترین قیمت ارائه می دهیم.

قیمت شیرینی خشک ۱۴۰۱

با توجه به فروکش کردن بیماری کوید ۱۹ امسال همچون سال های گذشته با افزایش فروش شیرینی برای عید نوروز و همچنین عید فطر مواجه شدیم و مشتریان بسیاری برای خرید عمده شیرینی با مجموعه شیرینو تماس داشته اند. خوشبختانه مجموعه ما آمادگی کامل برای پاسخگویی و رفع نیاز تمامی مشتریان گرامی را داشته است. اگر شما پخش کننده، مغازه دار یا تأمین کننده شرکت و یا اداره خود هستید ما آمادگی همکاری و ارسال به موقع محصولات مورد نیاز شما را داریم.

فروش زولبیا و بامیه

اگر برای خرید زولبیا و بامیه ماه رمضان خود به دنبال یک تولیدی با قیمت بسیار مناسب با مرغوب ترین محصولات می باشید، مجموعه شیرینو یک انتخاب کاملا صحیح می باشد. ما علاوه بر شیرینی زولبیا و بامیه و انواع بامیه برای تمام سال شیرینی و کیک در مدل ها و رنج قیمت متفاوت با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان در سبد فروش خود ارائه می دهیم. کافیست برای خرید شیرینی زولبیا و بامیه و انواع شیرینی خشک ویژه عید فطر با مدیران فروش مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

خرید شیرینی برای مغازه

شرکت ما امکان تهیه تمام سفارشات شما مشتریان گرامی را برای خشکه پزی ها، قنادی ها و مغازه داران گرامی در کشور را دارد و به دلیل تنوع بالای محصولات مجموعه شیرینو امکان خرید یکجا و بدون اتلاف وقت و هزینه را برای مشتریان ارجمند خود فراهم آورده است.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON