خانه / شیرینی / فروش شیرینی شب عید

فروش شیرینی شب عید

شیرینی ها از محبوب ترین خوراکی ها در میان ما ایرانی ها می باشد. ما در مراسم های مذهبی و ملی خودمان از انواع شیرینی برای پذیرایی استفاده می نماییم. شیرینی ها در دو نوع خشک و تر در بازار به فروش می رسد که اغلب از شیرینی های خشک به علت ماندگاری بیشتر در اعیادی نظیر عید نوروز و عید فطر و … استفاده می گردد. فروش شیرینی شب عید از طریق مجموعه شیرینو با ارائه بهترین و مرغوب ترین انواع شیرینی به صورت عمده انجام می شود. جهت خرید این محصولات کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

09120688315

فروش شیرینی عید نوروز

فروش شیرینی عید هر ساله از طریق این مجموعه در حجم های بالا و تناژ صورت می گیرد. شرکت ما به دلیل سابقه طولانی در امر عرضه انواع شیرینی های خشک، آجیلی، خانگی، مشهدی، دانمارکی، باقلوا و…. توانایی تأمین حجم های بالا سفارشات ویژه تمامی اعیاد و مراسم ها را داشته و آماده همکاری با تمامی مجموعه های دولتی و خصوصی و ارگان ها و سازمان ها و فروشگاه ها برای تهیه شیرینی عید ویژه پرسنل و کارکنان می باشد.

قیمت شیرینی نوروز

نوروز یکی از مراسم های مهم ایرانیان است که در این دید و بازدیدها و پذیرایی ها از انواع شیرینی استفاده می شود. شرکت ما عرضه کننده انواع شیرینی و کیک مجلسی برای مراسم و اعیاد مهم بصورت عمده می باشد. شیرینی خشک از شیرینی های پرطرفدار در نوروز می باشد که به دلیل قابلیت نگهداری طولانی مدت، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. مشتریان گرامی می توانند بهترین قیمت انواع شیرینی نوروز را از مجموعه شیرینو دریافت نمایند.

فروش شیرینی شب عید عمده

جهت خرید عمده انواع شیرینی خشک، تر و کیک در طی سال از مجموعه شیرینو کافیست از طریق راه های ارتباطی این مجموعه با ما در تماس باشید. ما با تنوع گسترده محصولات خود مشتریانمان را شگفت زده می کنیم. ما در تمام مراسم ها و اعیاد تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان در نظر می گیریم. بی شک با یک بار خرید از مجموعه ما به جمع مشتریان وفادار ما خواهید پیوست.

قیمت شیرینی مخلوط

شیرینی های مخلوط در مدل های مختلف تولید و بسته بندی می گردند و عموما شامل چندین نوع شیرینی خشک در یک بسته می باشند. برخی مانند شیرینی مخلوط یزدی می توانند از شیرینی های سنتی یک منطقه باشند که شامل لوز بیرمشک، لوز نارگیلی، نان برنجی، نان نارگیلی، حاجی بادام، سوهان اردی و سوهان خانی و.. می باشد و نوع های دیگر شیرینی مخلوط که از مدل های مختلف شیرینی نظیر نخودچی، اسکار، آلمانی، نان چای، قندی، پادرازی، بهشتی و… تهیه می گردد. قیمت شیرینی مخلوط با توجه به وزن و نوع شیرینی های بسته بندی شده متفاوت می باشد. همچنین حجم خرید مشتریان در قیمت نهایی تأثیرگذار است. جهت استعلام قیمت انواع شیرینی مخلوط با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروش شیرینی خانگی برای عید

شیرینی های خانگی همواره از پرطرفدارترین شیرینی های مناسب عید می باشد که به دلیل تنوع فراوان در طرح و تزئینات، با استقبال فروش خوبی مواجه می گردند. این شیرینی ها اغلب در ابعاد کوچک تولید می شوند که مناسب برای پذیرایی در ایام عید می باشد. ما بهترین مرکز فروش شیرینی عید در ایران هستیم و به علت حضور فعال در طی چند سال در بازار شیرینی با مشتریان زیادی از گوشه و کنار کشور همکاری می نماییم.

قیمت شیرینی شب عید

مشتریان ما معمولا برای شب عید شیرینی های خشک را در مدل های مختلف سفارش می دهند. شیرینی آلمانی، شیرینی سوئیسی، شیرینی نخودچی و سرشکلاتی، شیرینی بهشتی و کرکی از جمله پرفروش ترین شیرینی های خشک ویژه عید می باشند. البته در این مجموعه انواع شیرینی مخلوط و آجیلی و خانگی، باقلوا لبنانی و… نیز برای اعیاد با استقبال فروش خوبی مواجه گردیده است. با توجه به نوسانات دائمی قیمت مواد اولیه شیرینی، قیمت محصولات باید به روز استعلام گردد. مدیران فروش ما آخرین قیمت ها را در اختیار شما مشتری گرامی قرار خواهند داد.
 

خرید انلاین شیرینی عید

مجموعه شیرینو به صورت آنلاین و غیرحضوری ثبت سفارشات را در تمامی اعیاد از جمله عید نوروز، عید فطر، عید قربان و… انجام می دهد. ما شیرینی را بعد از ثبت سفارشات شما مشتری گرامی تولید و با بهترین کیفیت در زمان مقرر به دستتان خواهیم رساند.
مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON