خانه / شیرینی / فروش عمده شیرینی باقلوا در تهران

فروش عمده شیرینی باقلوا در تهران

در بین میان وعده ها و شیرینی ها باقلوا یکی از خوشمزه ترین هاست و طرفداران زیادی دارد. باقلوا بسته به روش تولید و پخت و محتویات به کار رفته در آن تنوع بسیاری دارد. از انواع باقلوا هایی که در بازار موجود می باشد می توان از باقلوای ترکی یا باقلوای استانبولی، باقلوای تبریزی، باقلوا رشته ای، باقلوا لبنانی، باقلوا یزدی، باقلوا قزوین و باقلوا کاشان می توان نام برد. این باقلواها طعم بسیار خوشمزه و بافت نرمی دارند و عموما از ترکیباتی نظیر آرد گندم، نشاسته ذرت؛ گردو، پسته، تخم مرغ؛ روغن، شکر، زعفران، نمک و آب شده اند. در هر بسته این باقلواها طرح های مختلفی قرار می گیرد که جلوه زیبایی به بسته آن می دهد. فروش عمده شیرینی باقلوا در تهران و سراسر شهرستان های کشور از طریق مجموعه شیرینو با نازلترین قیمت آماده ارسال می باشد.

09120688315

فروش باقلوا ترکی در تهران

باقلوا نوعی شیرینی بسیار پر طرفدار و خوشمزه است که مختص به ایران نیست و در کشور های دیگر همچون ترکیه، آذربایجان و دیگر کشور های آسیای میانه پخت می شود. باقلوا در طعم های مختلف مانند نارگیلی، پسته ای و دیگر طعم ها تهیه می شود که باقلوای تهیه شده در کشورهای مختلف با هم تفاوت های جزئی در طعم و دستور پخت دارند. این شیرینی در حال حاضر در مراکز مختلفی در شهرهای ایران پخت می شود که بسته به موادی که در آن به کار رفته است دارای قیمت های مختلفی می باشد. فروش عمده شیرینی باقلوا ترکی در تهران از طریق مجموعه شیرینو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها صورت می پذیرد.

قیمت باقلوای ترکی

بدون شک برای اخذ قیمت عمده شیرینی باقلوا ترکی باید با مراکز معتبر تولیدی این محصول در ایران تماس برقرار نمود. همانطور که از نام این شیرینی مشخص است علاوه بر ایران در کشور ترکیه نیز تولید می شود به طوریکه نمونه ترکی این محصول به نام استانبولی یا ترکی نامگذاری شده و بازار خوبی نیز در ایران دارد و رقابت تنگاتنگی بین فروش نمونه های ایرانی و ترکی در بازار کشورمان وجود دارد. قیمت این محصول وابسته به قیمت مواد اولیه به کار رفته در آن بوده و به علت تغییر دائمی این قیمت ها باید قیمت به روز به مشتریان گرامی اعلام گردد. جهت دریافت  قمت های روز با مدیران فروش ما تماس حاصل نمایید.

فروش باقلوا لبنانی تهران

این شیرینی خوشمزه از تازه ترین و ارگانیک ترین مواد اولیه، توسط تولید کنندگان معتبر، تولید و به بازارهای فروش عرضه می گردد. مغز پسته، مغز بادام، گردو، بادام هندی، هل، گلاب و … از جمله ترکیبات فوق العاده مقوی و مغذی باقلوا لبنانی می باشد. امروزه انواع باقلوا لبنانی با خمیر باقلوا یا به صورت رشته ای تولید می گردد. ذائقه هر فردی، متناسب با این شیرینی خوشمزه عربی بوده و می تواند به عنوان یک میان وعده انرژی بخش، مناسب تمامی سنین باشد. جهت خرید باقلوا لبنانی در تهران و کل کشور با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت باقلوای لبنانی

مشتریان ارجمند می توانید باقلوا لبنانی را با بهترین کیفیت و قیمت از طریق مجموعه شیرینو خریداری نمایید. جهت چگونگی ثبت سفارش خرید آسان انواع شیرینی و باقلوا، با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. باقلوا لبنانی از شیرینی های خوشمزه عربی بوده که در بازارهای کشور ما نیز خرید و فروش می گردد. مصرف این شیرینی خوشمزه در عین داشتن کالری و خواص مناسب، حس خوبی را به هر ذائقه ای خواهد بخشید. در حال حاضر در بازارهای شهرهای بزرگی چون تهران، باقلوا لبنانی دارای طرفداران خاص خود می باشد. مجموعه ما نیز با توجه به مصرف بالای این شیرینی اقدام به عرضه و توزیع این محصول در کشور می نماید. با توجه به عدم ثبات قیمت ها برای استعلام قیمت روز با مدیران فروش این ممجموعه تماس حاصل نمایید.

فروشگاه شیرینی باقلوا لبنانی و ترکی

شیرینی باقلوا گونه ای از شیرینی سنتی و خوش طعم موجود در بازارهای شیرینی در ایران و سایر کشورها بوده که از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد. این شیرینی خوش طعم به واسطه ترکیبات با ارزش غذایی بالایی که داشته، خواص مفیدی را هم برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده و از جمله مهم ترین خاصیت این شیرینی، می توان به تقویت کننده بودن آن اشاره کرد. شیرینی باقوا با طعم های نارگیل، پسته، بادام، گردو و مواد اولیه ارگانیک در اشکال مربع، لوز، لوله ای، رولی و … روانه بازارهای فروش می گردد. شرکت شیرینو با عرضه و فروش عمده انواع شیرینی باقلوا در تهران و سایر شهرستان ها امکان خرید این شیرینی محبوب و پرطرفدار را برای تمام استان ها فراهم نموده است.

فروش عمده شیرینی باقلوا در تهران

تولیدی های زیادی در کشور در زمینه تهیه انواع باقلوا فعالیت می نمایند. یکی از بهترین مراکز عرضه شیرینی باقلوا مجموعه شیرینو می باشد که مرغوب ترین نوع باقلوا را عرضه و عالی ترین قیمت را در کمال انصاف با وجود افزایش چشمگیری که قیمت مواد اولیه طی سال های اخیر داشته اعلام می نماید. جهت خرید عمده انواع باقلوا لبنانی و ترکی با مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

فروش اینترنتی باقلوا

مشتریان گرامی شیرینی باقلوا می توانند با خرید انواع باقلوا بصورت غیر حضوری و اینترنتی از طریق مجموعه شیرینو خریدی مطمئن را تجربه نمایند. ما با ارسال سفارشات در تهران و سایر شهرستان ها محصولات خود را در سراسر کشور توزیع می نماییم. جهت ثبت سفارش با مدیران مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

فروش باقلوا در تهران

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON