خانه / شیرینی / ساق عروس / قیمت شیرینی ساق عروس شب عید نوروز

قیمت شیرینی ساق عروس شب عید نوروز

شیرینی ساق عروس یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و معروف می باشد، که به دلیل شکل ظاهری و رسمی که دارد در مهمانی ها به خصوص در ایام نوروز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت شیرینی ساق عروس که از شیرینی های قدیمی و سنتی و جزء شیرینی هایی است که در تمام ایام سال و در تمام مجالس قابل استفاده است با توجه به کیفیت مواد اولیه و تازگی این شیرینی در تولیدی ها متغیر می باشد.

تماس با ما

تماس با ما

جهت استعلام قیمت شیرینی ساق عروس شرکت شیرینو با ما تماس بگیرید.

09120688315

شیرینی ساق عروس یکی از پرمصرف ترین انواع شیرینی در مجالس و مهمانی ها به شمار می آید. ترکیبات اصلی تشکیل دهنده آن شامل آرد، تخم مرغ و شیر است. برای داخل آن هم معمولا پودر بادام، گردو، هل و … به همراه پودر قند استفاده می‌شود. به همین سبب به عنوان یک خوراکی سالن مورد پسند انواع ذائقه ها است.

قیمت شیرینی ساق عروس در بازار

قیمت شیرینی ساق عروس در بازار بر اساس عوامل مختلفی تعیین می گردد. البته باید این نکته را ذکر کرد که قیمت شیرینی ساق عروس به نسبت سایر شیرینی های موجود در بازار و در قنادی ها بسیار مناسب تر می باشد و به همین علت افراد زیادی تمایل به خرید شیرینی ساقه عروس دارند.

از جمله این عوامل:

  • نوع فروش شیرینی ساق عروس
  • درجه کیفیتی شیرینی ساق عروس
  • حجم فروش شیرینی ساق عروس

خرید اینترنتی شیرینی ساق عروس

خریداران این نوع شیرینی می‌توانند برای خرید آنلاین شیرینی ساق عروس به مراکز فروش اینترنتی مراجعه کرده و با پرداخت قیمت و هزینه ارسال آن را در محل دریافت نمایند.

با توجه به رونق گرفتن فروشگاه های اینترنتی و گسترش فضای مجازی، شاهد افزایش خرید های اینترنتی هستیم. خرید شیرینی ساق عروس به روش اینترنتی، باعث صرفه جویی فراوان در وقت و هزینه و انرژی افراد می شود به این ترتیب رضایت حداکثری از خرید خود خواهید داشت.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON