خانه / شیرینی / قیمت شیرینی کره ای

قیمت شیرینی کره ای

قیمت شیرینی کره ای با توجه به حجم خرید و سفارش مشتریان ارجمند متفاوت می باشد. شیرینی کره ای پاپیون جزء قدیمی ترین شیرینی های ایرانی می باشد که به علت نوستالژیک بودن این شیرینی نسبت به انواع شیرینی های مدرن تر موجود در بازار تقاضای خرید بالایی دارد. فروش مستقیم انواع شیرینی کره ای به صورت عمده از طریق مجموعه شیرینو انجام می پذیرد. ما تازه ترین نوع محصولات را با تضمین کیفیت به خریداران عرضه می کنیم. شما می توانید خرید آسان و سریع این محصول را به صورت اینترنتی انجام دهید.

09120688315

انواع شیرینی کره ایی

امروزه شیرینی ها با تنوعی بیشتر از گذشته تولید می گردند. مواد اولیه بکار رفته و نوع طبخ این شیرینی ها با هم متفاوت می باشد و این تفاوت ها سبب تولید شیرینی های مختلف می گردد. شیرینی کره ای یکی از انواع شیرینی های خوشمزه با عطر

و طعمی بی نظیر و خاص می باشد که محبوبیت زیادی بین افراد دارد. شیرینی کره ای از شیرینی هایی می باشد که در تولید

می توانید شیرینی کره ایی را از طریق مجموعه شیرینو برای اعیاد و مجالس مختلف و همچنین عید نوروز برای پذیرایی از مهمان های خود سفارش دهید.

آن از کره حیوانی استفاده می شود. استفاده از از کره های حیوانی که نوعی روغن و چربی سالم و بی خطر نسبت به سایر

روغن ها می باشد، سبب بالا رفتن سطح کیفی و ارزش تغذیه ای این شیرینی خوش طعم می گردد. شیرینی کره ای در شکل ها و طرح های مختلف نظیر شیرینی کره ای پاپیونی، مغزدار، آجیلی، مارسبانی، پروانه ای، لوله ای و… تولید می شود.

طرز تهیه شیرینی کره ای

شیرینی های خشک با شیرینی های تر تفاوت دارند. این شیرینی ها از محصولات طبیعی تهیه می شوند. در بیشتر موارد شیرینی خشک در تنوع بالا تهیه می شود و اغلب افراد، ظاهر شیرینی را بر طعم آن ترجیح می دهند. برای تهیه کردن شیرینی کره ای می توان از خمیر هزارلا آماده استفاده کرد. برش زدن خمیر هزارلا به شکل مستطیل یا مربع به سلیقه شما

بستگی دارد. اگر می خواهید شیرینی کره ای کشیده تر داشته باشید می توانید آن را به صورت مستطیلی برش بزنید. اگر می خواهید شیرینی ها کوچک تر و کمی گرد باشند، می توانید آن ها را به شکل مربع ببرید. برای شیرینی های خشک کره ای مانند شیرینی زبان و پاپیونی پودر قند را بعد از خنک شدن شیرینی ها روی آن بپاشید و الک کنید. در غیر این صورت اگر شیرینی ها داغ باشند پودر قند روی آن ها آب می شود.

خرید عمده شیرینی کره ای

برخی از شیرینی ها یادآور خاطرات خوش گذشته و پای ثابت مهمانی ها، جشن ها و مراسم ها بوده اند؛ شیرینی کره ای پاپیونی نیز از گذشته تا به امروز در کنار شیرینی زبان میزبان مناسبی برای مهمان ها بوده است. شیرینی کره ای پاپیونی از

انواع شیرینی هايی است که توسط شرکت شیرینو برای عرضه به نان فانتزی ها، سوپر مارکت ها و قنادی های سراسر کشور

دنیای لذت بخشی از شیرینی ها با عطر و طعم دلپذیر و خدمات با کیفیت بالا، توسط مجموعه شیرینو عرضه می شود.

در بسته بندی های شکیل عرضه می شود. مشتریان گرامی می توانند خرید شیرینی کره ای را از مجموعه شیرینو با خیالی آسوده و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. در این مجموعه تازه ترین شیرینی ها به خریداران عرضه می‌ شود و این

محصولات دارای تضمین بالاترین کیفیت و سلامت می باشد. این محصولات توسط سازمان غذا و دارو تأیید و دارای سیب سلامت می باشد. ما شیرینی کره ای را با نازلترین قیمت ها به دست مشتریان می رسانیم.

قیمت شیرینی کره ای

برای خرید انواع شیرینی کره ای به صورت عمده از تولید کننده با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار ارزان با ما تماس حاصل نمایید تا مشاوران فروش ما شما را راهنمایی نمایند. برای خرید انواع شیرینی برای شرکت ها ، ارگان ها، کارخانه ها به صورت روزانه یا

می توانید انواع شیرینی خشک را از مجموعه شیرینو با توجه به هر سلیقه و نیازی سفارش دهید. مزیت اصلی شرکت ما محصولات تازه، کنترل کیفیت، هزینه مقرون به صرفه، ارائه خدمات فروش و شیرینی های متنوع و منحصر به فرد می باشد.

در اعیاد مختلف مذهبی اعم از جشن و سوگواری در کنار شما هستیم و بهترین ها را برای شما تولید خواهیم کرد. قیمت شیرینی کره ای با توجه به تغییرات مداوم قیمت مواد اولیه به طور مکرر در حال تغییر می باشد. همچنین قیمت نهایی با توجه به میزان خرید شما و تخفیفاتی که مجموعه برای خرید شما در نظر می گیرد متفاوت می باشد.

 

فروش اینترنتی شیرینی کره ای

طی سال های اخیر با گسترش فضای مجازی و افزایش تعداد سایت های فروش محصولات در زمینه های مختلف، خرید اینترنتی نیز افزایش چشمگیری یافت. به گونه ای که خرید اینترنتی به یک بخش جدا نشدنی از زندگی بشر امروز تبدیل شد.

مجموعه شیرینو با توجه به نیازی که در حوزه فروش اینترنتی انواع شیرینی به صورت عمده احساس کرده است، مبادرت به عرضه و فروش از طریق فضای مجازی نموده است. کافیست تنها با یک تماس محصولات منتخب خود را انتخاب و خرید خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال گردد.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON