خانه / شیرینی / مرکز خرید مرغوب ترین بامیه عربی در مشهد

مرکز خرید مرغوب ترین بامیه عربی در مشهد

یکی از معتبرترین مرکزهای خرید بامیه عربی مجموعه شیرینو می باشد که امکان فروش و پخش انواع بامیه را در مشهد، تهران، شیراز و … دارد. از خوشمزه‌ ترین خوراکی‌ ها و دسرهای مخصوص ماه رمضان می توان به بامیه اشاره کرد. ما مرغوبترین انوع شیرینی را با عالی ترین قیمت نسبت به بازار به فروش می رسانیم. برای امتحان کردن بهترین طعم بامیه با مدیران فروش مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

09120688315

مواد شیرینی بامیه عربی

  • آرد
  • آب
  • پودر نشاسته
  • شربت بار
  • کره یا روغن جامد
  • وانیل
  • تخم مرغ

مرکز خرید بامیه عربی در مشهد

مشتریان گرامی در استان خراسان می توانند جهت خرید عمده انواع بامیه و زولبیا از طریق مرکز خرید بامیه عربی اقدام نمایند. ما امکان ارسال بهترین انواع شیرینی جات، با نازلترین قیمت نسبت به هر تولیدی دیگر در کشور را داشته و آماده ارائه بهترین خدمات به هم میهنان در گوشه و کنار ایران عزیز می باشیم. ما آماده ارسال سفارشات شما مشتریان گرامی در مشهد هستیم.

قیمت شیرینی بامیه در بازار

قیمت شیرینی بامیه در بازار به علت تغییرات روزانه قیمت مواد اولیه باید به روزرسانی و سپس به مشتریان گرامی اعلام گردد. علاوه بر تأثیر قیمت مواد اولیه بر نرخ نهایی شیرینی بامیه حجم خرید شما مشتریان گرامی نیز در آن مؤثر خواهد بود. لذا جهت دریافت قیمت این شیرینی پرمصرف از طریق مرکز خرید شیرینی عربی با ما تماس حاصل نمایید.

شیرینی بامیه ترکیه

بامیه ترکی یا استانبولی نوعی از شیرینی بامیه می باشد که عموما به شکل حلزونی تولید می گردد. خاستگاه این نوع از بامیه به ترکیه بر می گردد و از شیرینی های پرطرفدار محسوب می گردد.

فروش عمده انواع بامیه

به علت تقاضای بالای شیرینی بامیه در کشور، مجموعه شیرینو انواع بامیه در مدل های مختلفی نظیر بامیه عربی یا لبنانی، بامیه ترکی یا استانبولی، بامیه انجیری، بامیه هندی، بامیه لگیمات، بامیه نگینی، بامیه بند انگشتی و … را بصورت عمده به فروش می رساند. همچنین این مجموعه آمادگی همکاری در زمینه صادرات این محصولات را نیز دارا می باشد.

خرید بامیه عربی اینترنتی در مشهد

بامیه انواع مختلفی مثل بامیه لبنانی یا عربی و بامیه هندی و بامیه ترکی و … دارد. هر کدام از این بامیه‌ ها از نظر ظاهری با هم فرق دارند و طرز تهیه آنها با هم متفاوت است. بامیه لبنانی که به آن بامیه عربی هم می‌ گویند از نظر ظاهری با بامیه ما تفاوت دارد و روی آن شیار دار نیست و به صورت باریک و بلند تهیه می‌ شود. طرز تهیه بامیه بزرگ لبنانی بسیار متفاوت است و داخل آن از مخمر استفاده می‌ شود. این نوع بامیه داخل روغن بسیار پف می‌ کند بنابراین باید از ماسوره کوچک برای آن استفاده شود. این بامیه پوسته تردی دارد و قسمت داخلی آن نرمتر بوده و طعم بسیار خوبی دارد. جهت خرید اینترنتی بامیه عربی (بامیه لبنانی) از طریق سایت مجموعه شیرینو با مدیران فروش ما در شبکه های مجازی این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق شماره تماس درج شده در سایت با ما تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON