خانه / شیرینی / ساق عروس / پخش شیرینی ساقه عروس برای عید

پخش شیرینی ساقه عروس برای عید

اگر بخواهیم یکی از شیرینی های خوشمزه و سنتی ایران را نام ببریم، شیرینی ساقه عروس گزینه بسیار مناسبی می باشد. فروش و پخش شیرینی ساقه عروس در حجم های بالا توسط کارخانه ها و تولیدی ها با قیمت های عمده انجام می شود. پخش عمده شیرینی ساقه عروس در حال حاضر از رونق بیشتری نسبت به پخش خرده آن صورت می پذیرد چرا که خریداران امروزه بر این موضوع اشراف کافی پیدا کرده اند که با خرید عمده شیرینی ساقه عروس از صرفه اقتصادی بسیار خوبی بهره مند خواهند شد.

09120688315

شیرینی ساقه عروسی

شيريني ساقه عروسی از سه جزء پوشش به صورت نارگيل، نان شيريني و كرم شيريني تشكيل شده است. جداي از نارگيل و نان كه معمولا با درصدی تفاوت در بين شيرينی ها مشترک می باشد كرم اين نوع شيرينی در كيفيت محصول بسيار مهم و تاثيرگذار می باشد.

انواع كرم های توليدی در اين شركت با كيفيت بالا و استفاده از بهترين مواد اوليه و با تكنولوژي بالا فن آوری می گردد. شيريني ساقه عروسی اين شركت بصورت تمام ديس، جعبه و ديس های كوچک قابل عرضه می باشد.

شیرینی ساق عروس مازندرانی

شیرینی ساق عروس یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین شیرینی های ایرانی می باشد که در مناطق شمالی ایران در مناسبت‌های مختلف از جمله عروسی و عیادت از این محصول استفاده می‌کنند.

روش های تهیه شیرینی ساق عروس به یک صورت می باشد ولی استفاده از فر و ماکروفر سبب می‌شود که زمان پخت شیرینی متفاوت باشد به عقیده افراد قدیمی و اصیل شمالی هر چه درجه فر کمتر باشد و شیرینی ساق عروس را در مدت زمان طولانی تری تهیه نمایید طعم آن لذیذ و خوش طعم تر خواهد بود.

شیرینی ساق عروس را از زمان قدیم در مناسبت‌های مختلف در منازل تهیه می نموده اند. البته امروزه این محصول را به روش صنعتی کارخانجات بسیار بزرگ نیز تهیه می نمایند که جزء پرفروش ترین و پرطرفدارترین شیرینی ها در سراسر کشور می باشد بدون شک با یکبار مصرف از این شیرینی شما نیز جزو مشتریان دائمی و همیشگی آن خواهید بود.

خرید آنلاین شیرینی ساقه عروس

بزرگترین و معتبر ترین مرکز فروش شیرینی ساقه عروس این محصول را با استفاده از مواد اولیه تازه و درجه یک تولید می کنند همچنین در قسمت لایه وسطی این شیرینی عموماً از مغزهای آجیل مختلف به خصوص گردو استفاده می نمایند که باعث طعم بسیار عالی و همچنین افزایش خواص دارویی و درمانی آن می شود‌.

فروش این شیرینی به علت طعم عالی و بی نظیر آن با افزایش مواجه گشته است. با روی کار آمدن وسایل ارتباطی خرید ها بیشتر به صورت اینترنتی انجام می شود که این امر سبب راحتی و صرفه جویی در زمان و هزینه خریداران گردیده است.

جهت خرید شیرینی ساقه عروس به صورت آنلاین کافی است فقط با این مجموعه تماس حاصل نمایید تا بتوانید محصول مورد نظر خودتان را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت در محل مورد نظر خودتان تحویل بگیرید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

دریافت نمایندگی شیرینی

دریافت نمایندگی شیرینی

مجموعه شیرینو در زمینه تولید شیرینی، شکلات و باسلوق فعال می باشد و محصولات متنوع …

SOCIALICON
SOCIALICON