خانه / شیرینی کلمپه / خرید شگفت انگیز کلمپه در تهران

خرید شگفت انگیز کلمپه در تهران

خرید و فروش کلمپه اصیل کرمانی در کدام بازارهای ایران با فروش و استقبال بالایی روبرو است؟ خرید کلمپه در تهران را از کدام کلمپه فروشی انجام دهیم؟ آیا می توان این محصول را با کیفیت و مرغوبیت بالا به سراسر کشور ارسال نمود؟ با توجه به اینکه کلمپه یکی از شیرینی های اصیل و سنتی در ایران می باشد و به علت طعم بی نظیر و ارزش غذایی بالای کلمپه، از بازار فروش عالی در سراسر کشور برخوردار است. اما با توجه به افزایش میزان خرید های اینترنتی در دهه های اخیر به جای مراجعه حضوری به کلمپه فروشی های کرمان برای خرید این شیرینی بی نظیر می توان تنها از طریق سایت مجموعه شیرینو اقدام به خرید این محصول نمود.

09120688315

کلمپه فروشی در تهران

اگر قصد خرید کلمپه از تهران را دارید اما حوصله و فرصت کافی برای یافتن یک کلمپه فروشی درجه یک در تهران را ندارید بهتر این است که به جای خرید حضوری و اتلاف وقت و انرژی تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را از طریق سایت کلمپه کرمان و مجموعه شیرینو ثبت نمایید.

خرید کلمپه در تهران

کلمپه صادراتی

کلمپه کرمان یکی از شیرینی هایی است که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و روزانه  تعداد زیادی کانتینر از مرزها به سمت کشورهای همسایه راهی می شود. این برای ما افتخار بزرگی است و مجموعه شیرینو آمادگی خود را برای صادرات این محصول به سایر کشورها اعلام می نماید.

خرید کلمپه در تهران

کلمپه سوغات کجاست؟

شیرینی کلمپه یکی از مهمترین سوغات کرمان می باشد که تاریخچه آن به خیلی سال پیش بر می گردد اما این شیرینی هم اکنون در استان هایی نظیر اصفهان، یزد و کرمانشاه تولید می گردد و مسافران این شیرینی لذیذ را در سفرهای خود به این استان ها به عنوان سوغات این مناطق تهیه می نمایند. کلمپه کرمانی از گذشته تا به حال توسط دست تهیه می گردیده است اما امروزه نوع دیگری از کلمپه که به کلمپه صنعتی شناخته می شود و برای فروش در بازارهای داخلی و صادرات است در حجم های بالا و با سرعت بیشتری نسبت به نوع سنتی تولید می گردد.

خرید کلمپه در تهران

خرید کلمپه کرمانی در تهران

کلمپه کرمان را از کجا خرید کنیم؟ در هنگام خرید کلمپه کرمانی باید به چه نکاتی توجه نمود؟

عوامل مختلفی در کیفیت کلمپه تأثیر مستقیم دارند، که به چند مورد از آنها اشاره می‌ نماییم؛ یکی از این موارد، استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب چون آرد، روغن، خرما و… که اصلی ترین عامل تأثیر گذار در کیفیت آن می‌ باشد. همچنین سالم بودن مواد اولیه نیز از اهمیت برخوردار می‌ باشد، تا طعم خوشایند و مطلوبي به کلمپه دهد. کلمپه تازه کیفیت بالایی داشته و طعم و عطر خاص و منحصر به فردی دارد. نگهداری در شرایط مناسب و به دور از رطوبت یا نور خورشید نیز سبب حفظ کیفیت کلمپه شده و ماندگاري آن را بالا می‌ برد.

خرید کلمپه در تهران

مدت زمان پخت مناسب نیز بر کیفیت کلمپه تأثیرگذار است، همچنین شیرینی پز ماهر و مجرب نیز اصول تولید و پخت کلمپه را به خوبی رعایت می کند و شیرینی را با کیفیت عالی تهیه می نماید. بسته بندی استاندارد نیز بر کیفیت کلمپه تأثیر مستقیمی می‌ گذارد و بسته بندی مناسب از ورود آلودگی های محیطی جلوگیری کرده و شیرینی کیفیت بالای خود را به خوبی حفظ خواهد کرد.

کلمپه کیلویی چند؟

قیمت و نرخ هر کیلو کلمپه اصیل کرمانی در بازار داخلی و خارجی چگونه برآورد می شود؟
نوع مواد اولیه تولیدی، بسته بندی کلمپه تولید شده، روش و حجم روزانه تولید، قالب بندی و وزن بسته بندی، نرخ مواد اولیه، قیمت رقابتی بازار و بسیاری موارد دیگر از جمله عوامل تعیین کننده قیمت هر کیلو کلمپه کرمانی اصیل در مراکز مختلف است.

خرید کلمپه در تهران

پخش کلمپه کرمان

با توجه به سابقه و شهرتی که شیرینی کلمپه در میان سایر شیرینی ها کسب نموده است افراد زیادی از سرتاسر کشور خواهان همکاری جهت پخش و فروش این نمونه شیرینی می باشند. شرکت بازرگانی شیرینو امکان پخش انواع کلمپه بصورت عمده و در حجم های بالا را به سراسر کشور دارد. جهت استعلام قیمت روز و ثبت سفارش کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

مدیر فروش: مجید مهدوی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688315
کانال تلگرام: shirin_mazeh@
پاسخگویی تلگرام: shirinipasand@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688315
اینستاگرام: shirinoone@
پست الکترونیکی: mjd.mahdavi@gmail.com

حتما ببینید

پخش عمده کلمپه

پخش عمده کلمپه به قیمت کارخانه

پخش عمده کلمپه در معتبرترین فروشگاه های فروش این محصول با قیمت بسیار پایین انجام …

SOCIALICON
SOCIALICON